La Habitación Roja inaugurarà el III cicle ‘Les Arts és Músiques Valencianes’

Ejemplo de shortcode con estilo
El Palau dels Arts Reina Sofia inicia el III cicle 'Les Arts és Musiques Valencianes' amb el concert de La Habitación Roja el 24 de gener. La banda presentarà el seu nou àlbum 'CREAR', homenatge a les mares, i reflexionarà sobre l'experiència i la maduresa.

VALÈNCIA, 21 (EUROPA PRESS)

El Palau dels Arts Reina Sofia inaugura la tercera edició de ‘Les Arts és Musiques Valencianes’ amb l’actuació de La Habitación Roja, un dels grups de referència en l’escena indie-rock nacional. El concert se celebrarà divendres, 24 de gener, a les 19.30 hores a l’Auditori.

Com a carta de presentació a Les Arts, Jorge Martí (vocalista i guitarra), Pau Roca (guitarra), Marc Greenwood (baix) i José Marco (bateria) interpretaran els temes del seu més recent treball, ‘CREAR’, el catorzè àlbum en els seus vora 30 anys de carrera, en el qual la banda valenciana, amb les seues melodies malenconioses, lletres introspectives i guitarres evocadores, ret homenatge a les seues mares.

‘CREAR’, expliquen els integrants de la banda valenciana, suposa una reivindicació «de l’experiència, la maduresa, la trajectòria, la determinació per a traure avant els teus projectes».

«L’amor i el suport incondicional que les nostres mares destil·len contrasta amb tota la superficialitat i l’excessiu culte a la imatge i a la joventut que ens bombardeja i que sempre deixa de costat les dones que, no només ens han donat la vida, sinó que ens la han preservat i encoratjat des que ens van donar a llum», destaquen.

El cicle ‘Les Arts és Músiques Valencianes’ abastarà tres setmanes de la programació del teatre líric valencià, del 24 de gener al 9 de febrer, amb un cartell que inclou també les actuacions de Doña Manteca, La Plata, Novembre Elèctric i Andreu Valor.

Últimes notícies

La Torre homenatja els voluntaris de la dana amb una escultura

La nova escultura de La Torre recorda les persones que van ajudar durant la dana del 29 d’octubre de 2024. L’obra, dissenyada per Paco Roca, té 2,30 metres d’altura i pesa 370 quilos.

La Comunitat Valenciana jugarà 454 milions d’euros en el sorteig de la Lotería de Navidad

La Comunitat Valenciana jugarà 454 milions d'euros en el sorteig del 22 de desembre. La província de València concentra 242 milions.

Aguirre avisa: cal jugar perfecte per a véncer el Real Madrid

Aguirre considera que el Valencia haurà de jugar a la perfecció per a guanyar el Real Madrid. L’equip busca la primera victòria com a local este dissabte, a Mestalla.

El Valencia busca estrenar-se a casa davant un Madrid en ratxa

El Valencia rep dissabte el Real Madrid a les 21.00 hores, amb l’objectiu de sumar la primera victòria de la temporada a casa en LaLiga. Els visitants arriben amb set triomfs seguits i aspiren al lideratge.

Hugo Sotelo tornarà a Balaídos amb una samarreta diferent

El migcampista del Levante jugarà este diumenge a Balaídos davant del Celta de Vigo, el club al qual pertany. Sotelo també ha parlat de la seua recuperació i de la mort de Jesús de Miguel.

Pérez Llorca i Catalá qüestionen l’interés de Sánchez per València

Pérez Llorca ha criticat l’acte del PSOE amb Sánchez a València. María José Catalá ha qüestionat els temes que abordarà el president.

El DNI digital serà vàlid per a identificar-se i votar en les eleccions generals del 29N

Els electors podran utilitzar l'aplicació MiDNI davant de la mesa electoral mitjançant un codi QR temporal, mentre Interior repartirà més de 60.000 terminals per a verificar-lo

Sánchez, instat a arribar a València en alta velocitat

Miguel Barrachina ha demanat que Pedro Sánchez arribe a València en alta velocitat. Ha denunciat 18 cancel·lacions en un dia, tres línies de Rodalia tancades i inversions pendents.