La Habitación Roja inaugurarà el III cicle ‘Les Arts és Músiques Valencianes’

VALÈNCIA, 21 (EUROPA PRESS)

El Palau dels Arts Reina Sofia inaugura la tercera edició de ‘Les Arts és Musiques Valencianes’ amb l’actuació de La Habitación Roja, un dels grups de referència en l’escena indie-rock nacional. El concert se celebrarà divendres, 24 de gener, a les 19.30 hores a l’Auditori.

Com a carta de presentació a Les Arts, Jorge Martí (vocalista i guitarra), Pau Roca (guitarra), Marc Greenwood (baix) i José Marco (bateria) interpretaran els temes del seu més recent treball, ‘CREAR’, el catorzè àlbum en els seus vora 30 anys de carrera, en el qual la banda valenciana, amb les seues melodies malenconioses, lletres introspectives i guitarres evocadores, ret homenatge a les seues mares.

‘CREAR’, expliquen els integrants de la banda valenciana, suposa una reivindicació «de l’experiència, la maduresa, la trajectòria, la determinació per a traure avant els teus projectes».

«L’amor i el suport incondicional que les nostres mares destil·len contrasta amb tota la superficialitat i l’excessiu culte a la imatge i a la joventut que ens bombardeja i que sempre deixa de costat les dones que, no només ens han donat la vida, sinó que ens la han preservat i encoratjat des que ens van donar a llum», destaquen.

El cicle ‘Les Arts és Músiques Valencianes’ abastarà tres setmanes de la programació del teatre líric valencià, del 24 de gener al 9 de febrer, amb un cartell que inclou també les actuacions de Doña Manteca, La Plata, Novembre Elèctric i Andreu Valor.

Últimes notícies

Pérez Llorca destaca el paper clau dels transportistes en el dia del seu patró

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha agraït als transportistes la seua aportació al 4 % del PIB valencià i als 56.000 llocs de treball que genera el sector, durant la festivitat de Sant Cristòfol organitzada per la FVET a València.

Confirmat a Alacant un cas de virus del Nil en un home de 53 anys ja donat d’alta

Sanitat ha confirmat un cas de virus del Nil en un home de 53 anys a la província d’Alacant, que ja ha rebut l’alta, i recorda les mesures per a evitar picadures de mosquit.

Milers de transportistes omplin València en honor a Sant Cristòfol

Uns mil transportistes amb tres-centes capçaleres tractors han recorregut València en la tradicional cabalgata de Sant Cristòfol, amb presència d’autoritats i de la Fallera Major.

Iniciativa-Compromís planta cara a qui criminalitza les baixes mèdiques i reivindica treball digne

Iniciativa-Compromís ha reivindicat el treball digne, la sanitat pública i els drets laborals davant de les paraules d’Alberto Núñez Feijóo sobre les baixes mèdiques, que qualifica de molt perilloses, i ha definit la seua estratègia política fins a les eleccions de 2027.

València guanyarà més de 700.000 m² de zones verdes amb els nous plans urbanístics

València preveu sumar més de 700.000 metres quadrats de zones verdes gràcies a nous plans urbanístics i a la reactivació de diversos PAI, que també impulsaran quasi 13.000 vivendes, 3.000 d’elles de protecció pública.

València guanyarà més de 700.000 m² de zones verdes amb els nous plans urbanístics

València preveu incorporar més de 700.000 metres quadrats de zones verdes amb nous plans urbanístics com el Delta Verd, el Parc Central o el PAI del Grau, alhora que impulsa quasi 13.000 vivendes, 3.000 de protecció pública.

Les exposicions de Miquel Navarro i ‘El Roto’ sacsegen la mirada a la Llotja del Peix d’Alacant

La Llotja del Peix d’Alacant acull fins al mes de novembre les exposicions ‘La ciudad de las torres’, de Miquel Navarro, i ‘Museo Imaginario’, d’Andrés Rábago ‘El Roto’, que conviden a una experiència profunda i reflexiva.

Les exposicions de Miquel Navarro i ‘El Roto’ convertixen la Llotja del Peix d’Alacant en un espai de reflexió

La Llotja del Peix d’Alacant acull fins novembre dues exposicions de Miquel Navarro i Andrés Rábago ‘El Roto’ que conviden a una experiència artística profunda i reflexiva.