La Habitación Roja inaugurarà el III cicle ‘Les Arts és Músiques Valencianes’

VALÈNCIA, 21 (EUROPA PRESS)

El Palau dels Arts Reina Sofia inaugura la tercera edició de ‘Les Arts és Musiques Valencianes’ amb l’actuació de La Habitación Roja, un dels grups de referència en l’escena indie-rock nacional. El concert se celebrarà divendres, 24 de gener, a les 19.30 hores a l’Auditori.

Com a carta de presentació a Les Arts, Jorge Martí (vocalista i guitarra), Pau Roca (guitarra), Marc Greenwood (baix) i José Marco (bateria) interpretaran els temes del seu més recent treball, ‘CREAR’, el catorzè àlbum en els seus vora 30 anys de carrera, en el qual la banda valenciana, amb les seues melodies malenconioses, lletres introspectives i guitarres evocadores, ret homenatge a les seues mares.

‘CREAR’, expliquen els integrants de la banda valenciana, suposa una reivindicació “de l’experiència, la maduresa, la trajectòria, la determinació per a traure avant els teus projectes”.

“L’amor i el suport incondicional que les nostres mares destil·len contrasta amb tota la superficialitat i l’excessiu culte a la imatge i a la joventut que ens bombardeja i que sempre deixa de costat les dones que, no només ens han donat la vida, sinó que ens la han preservat i encoratjat des que ens van donar a llum”, destaquen.

El cicle ‘Les Arts és Músiques Valencianes’ abastarà tres setmanes de la programació del teatre líric valencià, del 24 de gener al 9 de febrer, amb un cartell que inclou també les actuacions de Doña Manteca, La Plata, Novembre Elèctric i Andreu Valor.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El juí ràpid al regidor d’Altea se celebrarà a Benidorm en les pròximes setmanes

Rafael Ramón Mompó, edil de Compromís, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpta agressió a la seua parella. El cas passa a Benidorm amb un juí ràpid per violència de gènere.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic, conegut com a Z, s'ha convertit en el primer artista faller estranger amb un ninot indultat infantil i ha portat a Esparter al primer premi infantil de la Secció Especial amb Arca. El viatge de Pepet. La seua trajectòria unix formació musical, escenografia i un taller versàtil que ha sabut traduir il·lustració a volum i apostar per materials més sostenibles.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic s'ha convertit en el primer artista faller estranger a guanyar el ninot indultat infantil i a portar a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal al primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El seu projecte destaca per la coordinació amb Ramón Pla, el suport de la comissió i l'ús de materials més sostenibles.

Mor en caure per un penya-segat a Orihuela en intentar recuperar unes ulleres

Un home de 28 anys ha mort després de precipitar-se per un penya-segat d'Orihuela quan intentava recuperar unes ulleres. El GEAS de la Guàrdia Civil va recuperar el cos de la mar.

El exasesor de Mazón es nega a respondre davant la comissió de la DANA en el Congrés

Josep Lanuza s'ha negat a contestar en la comissió que investiga la DANA i ha remés les seues explicacions al jutjat, entre retrets de diversos grups.

Identificats cinc jóvens per un incendi en El Saler després de llançar un artefacte pirotècnic

La Policia Local de València ha identificat a cinc jóvens després d'un incendi en la zona protegida del Saler, originat per un artefacte pirotècnic. El foc va afectar 200 m² i un d'ells va quedar investigat per presumpte delicte d'incendi forestal.

Tres anys de presó per a un agressor sexual reincident a la Vila Joiosa

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a tres anys de presó a un home per agredir sexualment a una dona que dormia a la seua casa a la Vila Joiosa. La pena inclou atenuants de reparació i embriaguesa i l'agreujant de reincidència, a més d'allunyament i llibertat vigilada.

El port d’Alacant estrenarà una línia regular de mercaderies amb Algèria

Algèria Express connectarà Alacant amb Orà i Bejaia amb freqüència quinzenal. El servici, operat per Sidra Line, combinarà càrrega contenerizada i convencional.