8.8 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

La Habitación Roja inaugurarà el III cicle ‘Les Arts és Músiques Valencianes’

VALÈNCIA, 21 (EUROPA PRESS)

El Palau dels Arts Reina Sofia inaugura la tercera edició de ‘Les Arts és Musiques Valencianes’ amb l’actuació de La Habitación Roja, un dels grups de referència en l’escena indie-rock nacional. El concert se celebrarà divendres, 24 de gener, a les 19.30 hores a l’Auditori.

Com a carta de presentació a Les Arts, Jorge Martí (vocalista i guitarra), Pau Roca (guitarra), Marc Greenwood (baix) i José Marco (bateria) interpretaran els temes del seu més recent treball, ‘CREAR’, el catorzè àlbum en els seus vora 30 anys de carrera, en el qual la banda valenciana, amb les seues melodies malenconioses, lletres introspectives i guitarres evocadores, ret homenatge a les seues mares.

‘CREAR’, expliquen els integrants de la banda valenciana, suposa una reivindicació “de l’experiència, la maduresa, la trajectòria, la determinació per a traure avant els teus projectes”.

“L’amor i el suport incondicional que les nostres mares destil·len contrasta amb tota la superficialitat i l’excessiu culte a la imatge i a la joventut que ens bombardeja i que sempre deixa de costat les dones que, no només ens han donat la vida, sinó que ens la han preservat i encoratjat des que ens van donar a llum”, destaquen.

El cicle ‘Les Arts és Músiques Valencianes’ abastarà tres setmanes de la programació del teatre líric valencià, del 24 de gener al 9 de febrer, amb un cartell que inclou també les actuacions de Doña Manteca, La Plata, Novembre Elèctric i Andreu Valor.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dos menors i deu dones assassinades en l’arrancada de 2026; sis casos tenien denúncies prèvies

L'inici de 2026 se salda amb 10 dones assassinades i dos crims vicaris contra menors. En sis casos hi havia denúncies prèvies, però la protecció va fallar.

Dos anys de l’incendi de Campanar: l’edifici avança en la seua reconstrucció integral

El residencial de Campanar complix dos anys de l'incendi amb les obres de rehabilitació ja encarrilades. Els veïns commemoren a les víctimes i miren al retorn a casa.

Relleva, la primera incubadora d’agricultors cooperativistes

Anecoop impulsa Relleva, un programa pioner que professionalitza a jóvens agricultors en cooperatives valencianes amb plans de negoci, mentoria i comunitat. Tres històries mostren que del camp es pot viure amb gestió i visió empresarial.

L’edat més comuna a Espanya és 49 anys i es repetix en la Comunitat Valenciana

L'INE situa en 49 anys l'edat més repetida a Espanya i en 12 comunitats, inclosa la Comunitat Valenciana. En àrees despoblades la moda escala fins a 61 anys.

Dissabte solejat i poc vent en la Comunitat Valenciana

El cel estarà buidat este dissabte, amb algun interval de núvols baixos en el sud d'Alacant a primeres hores i vent fluix amb brises a la vesprada. Les màximes pujaran a l'interior nord de Castelló, baixaran lleugerament en el litoral i es mantindran en la resta.

Pascual va revelar que van decidir al matí que Punter jugara i va negar una estratègia

El tècnic del Barcelona va explicar que la participació de Kevin Punter es va tancar el mateix matí de l'encreuament de quarts davant UCAM Murcia i va rebutjar que fora una maniobra. Va defendre que van seguir el pla mèdic i va valorar un dol igualat resolt en l'últim quart.

Situat Alonso: Ens exigim el màxim, els quasi no valen de res

El tècnic del UCAM Murcia es va mostrar orgullós del nivell oferit davant el Barcelona, però va recalcar que el quasi no prou i que l'equip ha d'aprendre a tancar els finals.

Laprovittola avisa: per a guanyar al UCAM cal fer dobles i triples esforços

El base del Barcelona va subratllar l'exigència per a doblegar al UCAM Murcia en els quarts de final de la Copa del Rei a València i va destacar l'aportació de tot l'equip.