La Habitación Roja inaugurarà el III cicle ‘Les Arts és Músiques Valencianes’

VALÈNCIA, 21 (EUROPA PRESS)

El Palau dels Arts Reina Sofia inaugura la tercera edició de ‘Les Arts és Musiques Valencianes’ amb l’actuació de La Habitación Roja, un dels grups de referència en l’escena indie-rock nacional. El concert se celebrarà divendres, 24 de gener, a les 19.30 hores a l’Auditori.

Com a carta de presentació a Les Arts, Jorge Martí (vocalista i guitarra), Pau Roca (guitarra), Marc Greenwood (baix) i José Marco (bateria) interpretaran els temes del seu més recent treball, ‘CREAR’, el catorzè àlbum en els seus vora 30 anys de carrera, en el qual la banda valenciana, amb les seues melodies malenconioses, lletres introspectives i guitarres evocadores, ret homenatge a les seues mares.

‘CREAR’, expliquen els integrants de la banda valenciana, suposa una reivindicació «de l’experiència, la maduresa, la trajectòria, la determinació per a traure avant els teus projectes».

«L’amor i el suport incondicional que les nostres mares destil·len contrasta amb tota la superficialitat i l’excessiu culte a la imatge i a la joventut que ens bombardeja i que sempre deixa de costat les dones que, no només ens han donat la vida, sinó que ens la han preservat i encoratjat des que ens van donar a llum», destaquen.

El cicle ‘Les Arts és Músiques Valencianes’ abastarà tres setmanes de la programació del teatre líric valencià, del 24 de gener al 9 de febrer, amb un cartell que inclou també les actuacions de Doña Manteca, La Plata, Novembre Elèctric i Andreu Valor.

Últimes notícies

Ajudes de fins a 15.000 euros per a agricultors i ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

Els afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó rebran entre 4.000 i 6.000 euros per hectàrea agrícola, fins a 15.000 per explotació ramadera i compensacions per pèrdua d’animals i danys en equipament.

Porcelanosa redueix el benefici a 13 milions en 2025 per l’alça de l’Impost de Societats

Porcelanosa ha guanyat 13 milions d’euros en 2025, un 55 % menys que en 2024, per l’increment del tipus efectiu de l’Impost de Societats fins al 54 %. Tot i això, el grup ha mantingut la facturació entorn dels 863 milions i ha reforçat la seua expansió internacional.

André Almeida continua al marge mentre el València espera la seua decisió

André Almeida s ha tornat a entrenar dos dies seguits al marge del grup a Paterna mentre València CF i Swansea ja tenen un acord pel seu traspàs i esperen la decisió final del migcampista portugués.

CSIF exigix començar el curs amb totes les plantilles cobertes i aules condicionades

El sindicat CSIF insta Educació a garantir que l’1 de setembre tots els llocs docents estiguen coberts i que els centres educatius tinguen infraestructures i climatització en condicions adequades.

La Comunitat Valenciana lidera l’envelliment agrari amb quasi la mitat de perceptors majors de 65 anys

Quasi la mitat dels perceptors valencians de la PAC tenen més de 65 anys i només un 5,8 % és menor de 40, segons AVA-Asaja, que alerta del risc d’abandonament de camps i reclama mesures estructurals.

La Generalitat adverteix del col·lapse dels centres de menors abans d’assumir nous xiquets de Ceuta

La consellera Elena Albalat avisa que els centres de menors de la Comunitat Valenciana estan col·lapsats i exigeix informació, recursos i finançament abans d’acceptar un nou repartiment de menors no acompanyats procedents de Ceuta.

Logan Costa decidix un amistós igualat entre Villarreal i Levante

Un gol de Logan Costa en la segona part ha donat el triomf al Villarreal en un amistós de preparació davant un Levante molt sòlid en defensa, marcat també pel debut del porter Péter Gulácsi i el retorn de Juan Foyth.

1,6 milions per a recuperar l’entorn cremat a la Vall d’Uixó

La Generalitat ha demanat al Govern reorientar 1,64 milions de fons europeus destinats a plans turístics de Castelló per a actuacions de prevenció, mitigació i restauració de l’entorn afectat per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ha cremat 9.568 hectàrees, part d’elles al parc natural de la Serra d’Espadà. La petició inclou mesures com plans d’adaptació climàtica, sistemes d’alerta, cortafocs verds, restauració de senderes i reforestació.
FILMOTECA D'ESTIU