12.9 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

La Lliga Endesa ajorna el partit entre el València Basket i el Casademont Zaragoza de dissabte

MADRID, 6 (EUROPA PRESS)

El partit de la setena jornada de la Lliga Endesa entre el València Basket i el Casademont Zaragoza, programat per al dissabte 9 de novembre a les 20.45 hores, s’ha ajornat per les conseqüències de la DANA i s’establix com a nova data el divendres 15 de novembre, a la mateixa hora, segons informa hui la competició.

A més, esta nova data afectarà al partit entre el Casademont Zaragoza i el Baskonia, de la jornada 8, programat inicialment per al dissabte 16 de novembre, a les 20.45 hores, i que passarà al diumenge 17 de novembre, a les 17.00.

Malgrat que torna a disputar una trobada oficial hui dimecres a Grècia de l’Eurocup, el València Basket va sol·licitar a l’ACB l’ajornament del partit d’este cap de setmana vinent “sent acceptada tant per l’equip rival com per l’organisme organitzador”.

“El club considera que continuen sent dates clau perquè s’intensifiquen els esforços a les zones afectades i tots ens puguem bolcar en l’ajuda als damnificats mentre es treballa per millorar la situació de tots ells, per la qual cosa ha sol·licitat l’ajornament”, manifesta el club valencià a través d’un comunicat oficial.

Últimes notícies

El Consell avança el nou reglament de bous al carrer amb més seguretat i inspeccions

El Consell avança el nou reglament de bous al carrer després de la participació ciutadana, amb inspeccions periòdiques, més seguretat, benestar animal i protocols davant el clima.

Detenen a un policia nacional per agressió sexual a una agent en pràctiques a València

Un policia nacional ha sigut detingut a València per presumptes tocaments a una agent en pràctiques durant un menjar de treball al desembre. Va ser arrestat el 9 de gener i passe a disposició judicial eixe mateix dia.

La jutgessa de la DANA cita al xofer de Mazón i a l’Advocacia de la Generalitat Valenciana

La magistrada que investiga la gestió de la DANA ha anomenat com a testimonis al xofer de Carlos Mazón i a responsables de l'Advocacia de la Generalitat. El calendari de compareixences arranca el 27 de gener i s'estén fins al 27 de febrer.

Detingut a Orihuela per enganyar i coaccionar al seu gendre per a obligar-lo a delinquir

La Policia Nacional ha detingut a Orihuela a un home de 45 anys que, segons la denúncia, va enganyar el seu gendre per a portar-lo a Espanya i forçar-lo a delinquir amb violència i amenaces. El sospitós ha sigut posat a disposició judicial per tràfic d'éssers humans, detenció il·legal, lesions i amenaces greus.

Robles condecora a quatre alcaldes per la dana i a cinc militars pels incendis

Defensa ha reconegut a regidors de Letur, Mira, Loriguilla i Sedaví pel seu suport després de la dana i a cinc efectius de la UME per la seua labor en els incendis.

Els reis recorren l’exposició que narra 160 anys de transformació de València

Els monarques han visitat en el CCCC la mostra 'La transformació de València 1866-2026'. El recorregut connecta 30 fites urbanes amb portades i anàlisis.

Les reserves del Xúquer pugen 21 hm³ i les del Segura 6 hm³ en l’última setmana

El Xúquer se situa al 52,3% de la seua capacitat després de sumar 21 hm³; el Segura aconseguix el 26,6% amb 6 hm³ més. La bretxa amb la mitjana decennal diferix en cada conca.

Mor Ricard Pérez Casado, exalcalde de València i impulsor del Jardí del Túria, als 80 anys

El exalcalde de València Ricard Pérez Casado ha mort als 80 anys. L'Ajuntament decreta tres dies de dol i habilita un llibre de condols mentres la ciutat recorda el seu llegat urbà.