La Lliga Endesa ajorna el partit entre el València Basket i el Casademont Zaragoza de dissabte

MADRID, 6 (EUROPA PRESS)

El partit de la setena jornada de la Lliga Endesa entre el València Basket i el Casademont Zaragoza, programat per al dissabte 9 de novembre a les 20.45 hores, s’ha ajornat per les conseqüències de la DANA i s’establix com a nova data el divendres 15 de novembre, a la mateixa hora, segons informa hui la competició.

A més, esta nova data afectarà al partit entre el Casademont Zaragoza i el Baskonia, de la jornada 8, programat inicialment per al dissabte 16 de novembre, a les 20.45 hores, i que passarà al diumenge 17 de novembre, a les 17.00.

Malgrat que torna a disputar una trobada oficial hui dimecres a Grècia de l’Eurocup, el València Basket va sol·licitar a l’ACB l’ajornament del partit d’este cap de setmana vinent «sent acceptada tant per l’equip rival com per l’organisme organitzador».

«El club considera que continuen sent dates clau perquè s’intensifiquen els esforços a les zones afectades i tots ens puguem bolcar en l’ajuda als damnificats mentre es treballa per millorar la situació de tots ells, per la qual cosa ha sol·licitat l’ajornament», manifesta el club valencià a través d’un comunicat oficial.

Últimes notícies

Així són les exposicions pels 125 anys de l’Autoritat Portuària d’Alacant

L’Autoritat Portuària d’Alacant ha obert dues exposicions pel seu 125 aniversari, amb obres, documents i peces històriques sobre la trajectòria del port i la seua relació amb la ciutat i la província.

Sergio García es planteja tornar al PGA Tour i lluitar per la Ryder Cup

Sergio García estudia trencar definitivament amb LIV, no tanca la porta a tornar al PGA Tour i es marca com a objectiu jugar la pròxima Ryder Cup, almenys com a vicecapità.

Francis Mojica rep el Premi al Mèrit Científic d’Alimentaria FoodTech 2026

El microbiòleg de la Universitat d’Alacant Francis Mojica ha sigut distingit amb el Premi al Mèrit Científic d’Alimentaria FoodTech 2026, en la categoria de projecte científic, pel seu paper clau en el desenvolupament de la tecnologia CRISPR.

El PSPV proposa una declaració institucional per a reforçar l’autogovern i la diversitat el 9 d’Octubre

El PSPV-PSOE ha plantejat a tots els grups de Les Corts aprovar una declaració institucional pel 9 d’Octubre en defensa de l’autogovern valencià, la convivència i la diversitat, que exigix el suport unànime del Parlament.

Ángel Ayora reivindica que rebutjar LIV ha sigut ‘la decisió correcta’

El malagueny Ángel Ayora defensa que rebutjar l’oferta de LIV Golf ha sigut ‘la decisió correcta’ perquè el seu gran objectiu és jugar al PGA Tour i disputar la Ryder Cup amb Europa, i destaca el paper clau de Juan Carlos Ferrero en la seua preparació mental.

À Punt retrata Jaume I com l’influencer medieval que encara marca la memòria valenciana

À Punt ha produït el documental 'Jaume I, l’influencer medieval' per commemorar el 750 aniversari de la mort del rei i analitzar com va construir la seua imatge pública i el llegat que manté hui en la cultura i la memòria valenciana.

90.000 euros per a una nova exhumació en les fosses de Paterna

La Diputació de València ha concedit 90.000 euros a l’Agrupació de Famílies de Víctimes del Franquisme del quadre II del cementeri de Paterna per a finançar la quarta campanya d’excavació i exhumació, que podrà executar-se fins a setembre de 2027. Les actuacions han permés exhumar ja 30 víctimes i identificar noves possibles fosses comunes.

El València Basket posa a prova la seua ratxa europea davant l’Hapoel Tel Aviv

El València Basket rep este dijous l’Hapoel Tel Aviv al Roig Arena en un duel clau per confirmar el seu bon inici en l’Euroliga, després de sumar tres victòries europees consecutives.