La Lliga Endesa ajorna el partit entre el València Basket i el Casademont Zaragoza de dissabte

MADRID, 6 (EUROPA PRESS)

El partit de la setena jornada de la Lliga Endesa entre el València Basket i el Casademont Zaragoza, programat per al dissabte 9 de novembre a les 20.45 hores, s’ha ajornat per les conseqüències de la DANA i s’establix com a nova data el divendres 15 de novembre, a la mateixa hora, segons informa hui la competició.

A més, esta nova data afectarà al partit entre el Casademont Zaragoza i el Baskonia, de la jornada 8, programat inicialment per al dissabte 16 de novembre, a les 20.45 hores, i que passarà al diumenge 17 de novembre, a les 17.00.

Malgrat que torna a disputar una trobada oficial hui dimecres a Grècia de l’Eurocup, el València Basket va sol·licitar a l’ACB l’ajornament del partit d’este cap de setmana vinent «sent acceptada tant per l’equip rival com per l’organisme organitzador».

«El club considera que continuen sent dates clau perquè s’intensifiquen els esforços a les zones afectades i tots ens puguem bolcar en l’ajuda als damnificats mentre es treballa per millorar la situació de tots ells, per la qual cosa ha sol·licitat l’ajornament», manifesta el club valencià a través d’un comunicat oficial.

Últimes notícies

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.

L’Elx firma la seua millor puntuació històrica en Primera Divisió amb 43 punts

L'Elx ha tancat la temporada amb 43 punts després d'empatar davant el Girona, el seu millor registre històric en Primera Divisió, que li assegura una permanència folgada.

Luís Castro i Carlos Espí, els pilars de la salvació del Llevant

Luís Castro i Carlos Espí passen de quasi desconeguts a grans referents del Llevant després de firmar una remuntada històrica que assegura la permanència en Primera Divisió.

La comissió de la dana de Les Corts votarà les seues conclusions després d’onze sessions i 32 compareixents

La comissió d'investigació sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 en Les Corts preveu aprovar el dimecres les seues conclusions, després d'onze sessions i 32 compareixences, a partir del dictamen impulsat per PP i Vox.

Dimitrievski es veu encantat al València i deixa la seua renovació en mans del club

El porter Stole Dimitrievski assegura que està encantat al València, recorda que el club pot renovar-li de manera unilateral i confia a seguir mentres es baralla per tornar a Europa.

Detingut a Elx per assaltar la casa d’una dona major fent-se passar per tècnic

Un home de 37 anys va ser detingut a Elx per entrar a la força en la vivenda d'una dona d'avançada edat, després de fer-se passar per tècnic d'internet i sostraure un televisor i joies.

Un nou hidrogel intel·ligent promet acurtar la recuperació de les fractures òssies

Investigadors desenrotllen un hidrogel intel·ligent injectable per a tractar fractures òssies vertebrals i alveolars, que busca accelerar la regeneració de l'os i reduir complicacions.