15.3 C
València
Dimecres, 4 febrer, 2026

La Lliga Endesa ajorna el partit entre el València Basket i el Casademont Zaragoza de dissabte

MADRID, 6 (EUROPA PRESS)

El partit de la setena jornada de la Lliga Endesa entre el València Basket i el Casademont Zaragoza, programat per al dissabte 9 de novembre a les 20.45 hores, s’ha ajornat per les conseqüències de la DANA i s’establix com a nova data el divendres 15 de novembre, a la mateixa hora, segons informa hui la competició.

A més, esta nova data afectarà al partit entre el Casademont Zaragoza i el Baskonia, de la jornada 8, programat inicialment per al dissabte 16 de novembre, a les 20.45 hores, i que passarà al diumenge 17 de novembre, a les 17.00.

Malgrat que torna a disputar una trobada oficial hui dimecres a Grècia de l’Eurocup, el València Basket va sol·licitar a l’ACB l’ajornament del partit d’este cap de setmana vinent “sent acceptada tant per l’equip rival com per l’organisme organitzador”.

“El club considera que continuen sent dates clau perquè s’intensifiquen els esforços a les zones afectades i tots ens puguem bolcar en l’ajuda als damnificats mentre es treballa per millorar la situació de tots ells, per la qual cosa ha sol·licitat l’ajornament”, manifesta el club valencià a través d’un comunicat oficial.

Últimes notícies

Sadiq iguala després d’un error de Padilla i el València-Athletic arriba 1-1 al descans

El davanter nigerià va compensar el seu autogol en aprofitar una fallada del portera Alex Padilla i va deixar el dol de quarts 1-1 a l'intermedi a Mestalla.

Sadiq, novetat al València; Izeta encapçala a l’Athletic en els quarts de Copa

El València introduïx a Sadiq al costat de Lucas Beltrán a Mestalla, mentres l'Athletic confia en Urko Izeta. Els dos busquen el passe a semifinals amb onces ofensius.

La Comissió Mixta per a la DANA a València fixa la seua primera reunió per al 18 de febrer

La Comissió Mixta per a coordinar la recuperació de danys de la DANA del 29 d'octubre a València es reunirà el 18 de febrer. El Consell de Ministres va aprovar la seua creació i composició.

Guirmay s’imposa a l’esprint i estrena el jersei groc en la Volta

L'eritreu va véncer per centímetres a Torreblanca i, amb les bonificacions, es va col·locar líder després de 160 km entre Segorbe i Torreblanca. El vent i el port van seleccionar la carrera.

La Nucia acollirà la primera NBA Basketball School d’Espanya amb un nou pavelló en el Col·legi Vallemar

La Nucia serà seu de la primera NBA Basketball School d'Espanya, amb base en un nou pavelló del Col·legi Vallemar. L'acadèmia formarà a jóvens de 6 a 18 anys i activarà campus des de Setmana Santa.

Víctimes de la DANA exigixen a la Generalitat indemnitzacions i responsabilitats després de 15 mesos

Els col·lectius de víctimes del 29-O exigixen a la Generalitat reconéixer a les seues víctimes, assumir responsabilitats i indemnitzar als familiars de les 230 persones mortes. Critiquen comparacions amb un accident ferroviari i denuncien 15 mesos sense compensacions als deudos.

Febrer no és curt per al Llevant: fins a cinc partits i derbi davant el València

El Llevant, penúltim amb 18 punts, encara un mes comprimit amb Athletic, València, Vila-real i Barcelona, i podria afegir a l'Alabés si es confirma la data.

El Vila-real afronta un febrer propici i queda a l’espera de la data del Barça

L'equip encara un calendari amb dos partits a casa i una única eixida davant rivals en mala ratxa o zona baixa, i espera la data del Barça. Amb 42 punts, té a tir a l'Atlètic, tercer amb 45.