La Lliga Endesa ajorna el partit entre el València Basket i el Casademont Zaragoza de dissabte

MADRID, 6 (EUROPA PRESS)

El partit de la setena jornada de la Lliga Endesa entre el València Basket i el Casademont Zaragoza, programat per al dissabte 9 de novembre a les 20.45 hores, s’ha ajornat per les conseqüències de la DANA i s’establix com a nova data el divendres 15 de novembre, a la mateixa hora, segons informa hui la competició.

A més, esta nova data afectarà al partit entre el Casademont Zaragoza i el Baskonia, de la jornada 8, programat inicialment per al dissabte 16 de novembre, a les 20.45 hores, i que passarà al diumenge 17 de novembre, a les 17.00.

Malgrat que torna a disputar una trobada oficial hui dimecres a Grècia de l’Eurocup, el València Basket va sol·licitar a l’ACB l’ajornament del partit d’este cap de setmana vinent «sent acceptada tant per l’equip rival com per l’organisme organitzador».

«El club considera que continuen sent dates clau perquè s’intensifiquen els esforços a les zones afectades i tots ens puguem bolcar en l’ajuda als damnificats mentre es treballa per millorar la situació de tots ells, per la qual cosa ha sol·licitat l’ajornament», manifesta el club valencià a través d’un comunicat oficial.

Últimes notícies

Educació i sindicats es tornaran a reunir dijous per tancar l’acord sobre salaris i valencià

La Conselleria d’Educació i els sindicats de la mesa negociadora es veuran dijous a les 9 del matí per decidir si avalen el nou document amb canvis en salaris, burocràcia i valencià, després d’una maratoniana reunió d’onze hores.

Ortí dona per tancats els dubtes sobre la Llei de Llibertat Educativa després de l’aval del TSJCV

La consellera d’Educació, Carmen Ortí, considera que la sentència del TSJCV que avala la consulta a les famílies sobre la llengua base en el curs 2025/2026 tanca totes les qüestions que posaven en dubte la Llei de Llibertat Educativa.

Educació destaca els avanços en la negociació i els sindicats remarquen el to diferencial de la reunió

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, assegura que l'onzena reunió per a desconvocar la vaga indefinida del professorat incorpora noves propostes i acords, mentres els sindicats atribueixen el canvi de to a la pressió al carrer i a la retransmissió en directe.

La Diputació de València modernitza la teleassistència amb IA amb una inversió de 26 milions

La Diputació de València renova fins a 2028 el seu servici de teleassistència domiciliària amb un nou model avançat que integra intel·ligència artificial, prevenció i programes contra la soledat, amb una inversió de quasi 26 milions.

Un gos mossega una dona a Elda i li arranca part duna orella i fereix tres familiars

Un gos duna raça potencialment perillosa ha arrancat part de lorella esquerra a una dona de 51 anys i ha causat lesions lleus a una àvia, la seua filla i el seu nét de 4 anys en un carrer dElda, a la província dAlacant.

El Consell destina enguany 57 milions a infraestructures hídriques a la Vega Baixa

El conseller Miguel Barrachina anuncia a Guardamar del Segura que el Consell invertix més de 57 milions d’euros enguany en infraestructures hídriques a la Vega Baixa, amb obres clau contra les inundacions del Segura.

El València Digital Summit deixa 26 milions d’impacte econòmic en 2025, un 29 % més que l’any anterior

L’edició de 2025 de València Digital Summit ha generat un impacte econòmic de 26 milions d’euros, un 29 % més que en 2024, i reforça València com a pol d’innovació i atracció de talent tecnològic.

Mor un conductor de 78 anys en eixir de la via a l’A-35 a la Font de la Figuera

Un home de 78 anys ha mort este dilluns després d’eixir-se de la via amb el cotxe que conduïa al quilòmetre 14 de l’A-35, al terme de la Font de la Figuera, malgrat els intents de reanimació dels serveis sanitaris.