13.6 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

La periodista Pilar Almenar, nova directora de l’Humans Fest

VALÈNCIA, 11 (EUROPA PRESS)

El Festival Internacional de Cinema i Drets Humans de València, Humans Fest, organitzat per Fundació per la Justícia des del 2009, comptarà amb la periodista Pilar Almenar com a nova directora en la seua XVI edició, que es desenvoluparà al llarg del pròxim any.

Almenar ja formava part de l’equip del festival des del 2022, quan va assumir el càrrec de coordinadora de sensibilització, que ha exercit durant les últimes tres edicions. Ara, ha acceptat la direcció de l’Humans Fest prenent el relleu de Majo Siscar i amb la confiança de Fundació per la Justícia.

“Assumir la direcció d’Humans Fest és per a mi una responsabilitat i un repte emocionant. Ho afronte acompanyada per dones professionals amb les quals porte tres anys treballant i amb les quals m’encanta construir idees i compartir objectius. Em sent molt agraïda per poder continuar el camí sembrat i per que Fundació per la Justícia confie en el meu projecte”, afirma Pilar Almenar en un comunicat.

Amb tot, Almenar passa a liderar l’Humans Fest comptant amb el mateix equip amb el qual ha treballat fins al moment: les periodistes Cristina Vivó, com a coordinadora de producció, i Laura Bellver, com a coordinadora de comunicació. Totes elles mantenen la seua aposta per reivindicar el cinema com a ferramenta de conscienciació, denúncia i debat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Scariolo crida a recompondre’s després de la final: la progressió des d’octubre és la base

El Reial Madrid va caure 89-100 davant el Baskonia en la final de Copa del Rei i Scariolo va demanar autocrítica sense perdre confiança, prenent l'evolució des d'octubre com a punt de partida.

Trent Forrest, MVP de la Copa del Rei amb 38 de valoració en la final

Trent Forrest va ser triat MVP de la Copa del Rei després de liderar el 89-100 del Kosner Baskonia davant el Reial Madrid. Va firmar 22 punts, 11 rebots i 38 de valoració.

89-100: el trident Luwawu, Omoruyi i Forrest corona al Baskonia davant el Reial Madrid

Baskonia es va proclamar campió de la Copa del Rei 17 anys després després de véncer 89-100 al Reial Madrid. Luwawu-Cabarrot, Omoruyi i Forrest van sumar 73 punts i Howard va tancar.

Trent Forrest, MVP de la Copa del Rei amb 38 de valoració en la final

Trent Forrest va ser triat este diumenge MVP de la Copa del Rei després de liderar el triomf del Baskonia davant el Reial Madrid per 89-100. Va firmar 22 punts, 11 rebots i un 38 de valoració, el més alt de la final.

89-100: Luwawu-Cabarrot, Omoruyi i Forrest coronen al Baskonia davant el Reial Madrid

El Baskonia es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 89-100 al Reial Madrid. El trident Luwawu-Cabarrot, Omoruyi i Forrest va sumar 73 punts i Howard va resoldre al final.

El Baskonia conquista la seua sèptima Copa del Rei 17 anys després en superar al Reial Madrid (89-100)

El Kosner Baskonia es va imposar 89-100 al Reial Madrid en una final igualada disputada en el Roig Arena. Va aconseguir la seua sèptima Copa del Rei i va frenar l'intent blanc de conquistar la trentena.

Les falleres majors de València encenen la Crida i conviden a viure la millor festa del món

Carmen Prades i Marta Mercader han obert la Crida des de les Torres de Serrans i conviden al món a sumar-se a les Falles de 2026. L'alcaldessa ha entregat simbòlicament les claus en el desé aniversari com a Patrimoni Immaterial de la Humanitat

El Roig Arena tanca la Copa amb 15.314 espectadors i frega el rècord històric

La final de la Copa del Rei a València va reunir 15.314 aficionats, el millor registre de 2026 i a només 152 del rècord absolut del torneig. Quatre partits van superar els 15.000 assistents.