10.3 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

La periodista Pilar Almenar, nova directora de l’Humans Fest

VALÈNCIA, 11 (EUROPA PRESS)

El Festival Internacional de Cinema i Drets Humans de València, Humans Fest, organitzat per Fundació per la Justícia des del 2009, comptarà amb la periodista Pilar Almenar com a nova directora en la seua XVI edició, que es desenvoluparà al llarg del pròxim any.

Almenar ja formava part de l’equip del festival des del 2022, quan va assumir el càrrec de coordinadora de sensibilització, que ha exercit durant les últimes tres edicions. Ara, ha acceptat la direcció de l’Humans Fest prenent el relleu de Majo Siscar i amb la confiança de Fundació per la Justícia.

“Assumir la direcció d’Humans Fest és per a mi una responsabilitat i un repte emocionant. Ho afronte acompanyada per dones professionals amb les quals porte tres anys treballant i amb les quals m’encanta construir idees i compartir objectius. Em sent molt agraïda per poder continuar el camí sembrat i per que Fundació per la Justícia confie en el meu projecte”, afirma Pilar Almenar en un comunicat.

Amb tot, Almenar passa a liderar l’Humans Fest comptant amb el mateix equip amb el qual ha treballat fins al moment: les periodistes Cristina Vivó, com a coordinadora de producció, i Laura Bellver, com a coordinadora de comunicació. Totes elles mantenen la seua aposta per reivindicar el cinema com a ferramenta de conscienciació, denúncia i debat.

Últimes notícies

Furtat alerta d’una situació crítica i del desaprofitament de talent mèdic

La presidenta del Col·legi de Metges de València descriu una situació crítica: agressions a l'alça, pressió assistencial i fugida de professionals. Demana inversió, un estatut propi i aprofitar l'experiència sènior.

Un home s’entrega a Sueca i confessa l’assassinat d’un menor de 13 anys

La Guàrdia Civil investiga la mort d'un xiquet de 13 anys comesa este dissabte a la vesprada a Sueca, després del lliurament i confessió d'un home de 48 anys. L'Ajuntament decreta dos dies de dol.

Mbappé decidix amb un doblet en La Ceràmica i reforça la recuperació del Reial Madrid

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al Vila-real amb dos gols de Mbappé, el segon de penal en el descompte, i va consolidar la seua millora sota el comandament d'Álvaro Arbeloa.

El Vila-real avança una lesió en el tendó d’Aquil·les de Juan Foyth

El defensa argentí es va retirar als vint minuts davant el Reial Madrid amb molèsties en el tendó d'Aquil·les esquerre. El club espera proves i tem que siga greu.

Barcelona conquista la seua sexta Supercopa en un clàssic igualat 2-0

El Barcelona va véncer 2-0 al Reial Madrid i va alçar la seua sexta Supercopa, quinta consecutiva. Brugts va obrir el marcador i Alexia va sentenciar de penal després d'una final molt competida.

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.