La periodista Pilar Almenar, nova directora de l’Humans Fest

VALÈNCIA, 11 (EUROPA PRESS)

El Festival Internacional de Cinema i Drets Humans de València, Humans Fest, organitzat per Fundació per la Justícia des del 2009, comptarà amb la periodista Pilar Almenar com a nova directora en la seua XVI edició, que es desenvoluparà al llarg del pròxim any.

Almenar ja formava part de l’equip del festival des del 2022, quan va assumir el càrrec de coordinadora de sensibilització, que ha exercit durant les últimes tres edicions. Ara, ha acceptat la direcció de l’Humans Fest prenent el relleu de Majo Siscar i amb la confiança de Fundació per la Justícia.

«Assumir la direcció d’Humans Fest és per a mi una responsabilitat i un repte emocionant. Ho afronte acompanyada per dones professionals amb les quals porte tres anys treballant i amb les quals m’encanta construir idees i compartir objectius. Em sent molt agraïda per poder continuar el camí sembrat i per que Fundació per la Justícia confie en el meu projecte», afirma Pilar Almenar en un comunicat.

Amb tot, Almenar passa a liderar l’Humans Fest comptant amb el mateix equip amb el qual ha treballat fins al moment: les periodistes Cristina Vivó, com a coordinadora de producció, i Laura Bellver, com a coordinadora de comunicació. Totes elles mantenen la seua aposta per reivindicar el cinema com a ferramenta de conscienciació, denúncia i debat.

Últimes notícies

Elda immortalitza Pedrito Rico amb una escultura a la plaça Major

Elda ha homenatjat el cantant Pedrito Rico amb la inauguració d’una escultura en bronze a la plaça Major, obra de l’escultor local Carlos Martínez, en un acte emotiu amb família i veïns.

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.