La periodista Pilar Almenar, nova directora de l’Humans Fest

VALÈNCIA, 11 (EUROPA PRESS)

El Festival Internacional de Cinema i Drets Humans de València, Humans Fest, organitzat per Fundació per la Justícia des del 2009, comptarà amb la periodista Pilar Almenar com a nova directora en la seua XVI edició, que es desenvoluparà al llarg del pròxim any.

Almenar ja formava part de l’equip del festival des del 2022, quan va assumir el càrrec de coordinadora de sensibilització, que ha exercit durant les últimes tres edicions. Ara, ha acceptat la direcció de l’Humans Fest prenent el relleu de Majo Siscar i amb la confiança de Fundació per la Justícia.

«Assumir la direcció d’Humans Fest és per a mi una responsabilitat i un repte emocionant. Ho afronte acompanyada per dones professionals amb les quals porte tres anys treballant i amb les quals m’encanta construir idees i compartir objectius. Em sent molt agraïda per poder continuar el camí sembrat i per que Fundació per la Justícia confie en el meu projecte», afirma Pilar Almenar en un comunicat.

Amb tot, Almenar passa a liderar l’Humans Fest comptant amb el mateix equip amb el qual ha treballat fins al moment: les periodistes Cristina Vivó, com a coordinadora de producció, i Laura Bellver, com a coordinadora de comunicació. Totes elles mantenen la seua aposta per reivindicar el cinema com a ferramenta de conscienciació, denúncia i debat.

Últimes notícies

‘Visitants’ obri Sagunt a Escena amb una mirada actual i participativa als grans clàssics

La companyia castellonenca inaugura este dissabte la 43a edició del festival amb l’espectacle de carrer ‘I si fem un clàssic?’

La quarta ona de calor dispara les màximes a l’interior i prelitoral de València fins als 40 °C

La Comunitat Valenciana viu la segona jornada de la quarta ona de calor de l’estiu, amb màximes de fins a 40 graus a l’interior i prelitoral de València i nits tropicals en les capitals. El vent bufarà fluix de components marítims i hi haurà pols en suspensió i lleugera inestabilitat de vesprada.

L’incendi de la Vall d’Uixó entra en el sisé dia amb el foc actiu però perimetrat

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó encadena sis dies actiu, ha cremat 9.300 hectàrees i continua sense control, amb catorze municipis evacuats.

Un velatori-concentració a València reclama llevar l’aforament a Mazón per la dana

Centenars de persones s’han concentrat davant el Palau de la Generalitat, en un acte-velatori, per exigir que es retire l’aforament a Carlos Mazón per la seua gestió de la dana que va causar 231 morts fa 21 mesos.

Nit decisiva a la Vall d’Uixó: l’incendi continua actiu i manté el perímetre

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó continua actiu però manté el perímetre de 82 quilòmetres i unes 9.300 hectàrees afectades, mentre els equips d'emergències es preparen per a una nit clau per a la seua possible estabilització. Es mantenen evacuacions, confinaments i recomanacions sanitàries en diversos municipis de Castelló.

Golejada del Vila-real en el seu debut en el Torneig de Como (3-0)

El Vila-real ha debutat en el Torneig de Como amb un contundent 3-0 davant l’Al-Ula Club, gràcies a un doblet d’Ayoze i un gol de Cardona en un duel de 45 minuts totalment dominat pels grocs.

Ajudes urgents de fins a 100.000 euros als pobles afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Diputació de Castelló ha activat una línia extraordinària d’ajudes de fins a 100.000 euros per a municipis amb terreny cremat i fins a 5.000 per a pobles que han assumit gastos per evacuacions arran de l’incendi forestal de la Vall d'Uixó.

Vox rebutja compareixences immediates i reclama centrar tots els esforços en l’incendi de la Vall d’Uixó

El portaveu de Vox en Les Corts, José María Llanos, defensa que ara toca prioritzar l’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó i respon les crítiques sobre una suposada retallada en prevenció d’incendis als pressupostos de la Generalitat.
FILMOTECA D'ESTIU