Les disfresses originals que arrasaran este Halloween

A les portes de la celebració de Halloween, una festa que cada cop és més popular i que s’ha convertit en una cita indispensable tant per a adults com per a xiquets.

Sempre s’ha relacionat Halloween amb la por, i a diferència d’altres festes populars a la Comunitat, com ‘carnestoltes’, les disfresses escollides són per dur a terme esta comesa, encara que no sempre s’aconsegueix, sobretot entre els més xicotets.

Normalment la gent s’inspira en les sèries i pel·lícules de moda, encara que mai fallen els clàssics, com esquelets, bruixes o zombies.

Disfresses més demandades

Jeffrey Dahmer, ‘el caníbal de Milwaukee’

Jeffrey Dahmer, ‘el caníbal de Milwaukee’

La disfressa de Jeffrey Dahmer, ‘el caníbal de Milwaukee’ és un dels més demandats arran de la sèrie que va estrenar Netflix sobre la seua vida, ja que s’ha convertit en un dels grans èxits de la temporada.

Tot el relacionat amb la sèrie està de moda i es ven a centenars de botigues i a webs de tot el món. Tot i això, algunes empreses han decidit posar límit a esta moda i han prohibit la venda de la disfressa de Jeffrey Dahmer, així com d’altres objectes relacionats amb este caníbal que va matar 17 persones a finals del segle XX.

Tot i això, els familiars de les víctimes han demanat que no es permeta la venda d’este tipus de productes. Una de les primeres empreses que han decidit actuar ha estat eBay, que ha decidit treure del seu portal tot el que tinga a veure amb Dahmer i que estiga a la venda o en subhasta.

Hagrid. Harry Potter

Hagrid. Harry Potter / ebay

Recentment s’ha conegut la mort d’un dels personatges més estimats pels fans de la saga Harry Potter, Rubeus Hagrid

Robbie Coltrane va encarnar el bo de Hagrid en totes les pel·lícules de la saga i la seua disfressa serà una de les més demandades en 2022 de Halloween.

Eleven, Stranger Things

Eleven, Stranger Things

El personatge de Eleven de la sèrie Stranger Things s’ha convertit en una icona. La sèrie acumula una legió de seguidors que valoren entre altres coses l’ambientació als anys 80. Els poders psíquics d’Eleven la converteixen en un dels actius més grans de la sèrie i no seran poques les nines que vulguen convertir-s’hi durant Halloween.

Adar i Sauron, de ‘Los anillos del poder’

Com ja va passar al seu dia amb la trilogia de ‘El señor de los anillos’ la gent s’ha tornat a inspirar en la sèrie de ‘Los anillos del poder‘, que està de moda.

Entre els personatges cal destacar el d’Adar, que és el cap dels ogres i el gran dolent d’una de les sèries de moda; i Suaron el seu gran enemic.

‘One’ o Vecna, de ‘Stranger Things’

Els fans de ‘Stranger Things’, ja que este any tenen nous personatges en què inspirar-se com el malvat de la quarta temporada, tant en la seua faceta humana com en la versió que mostra al món del revés o Vecna, amb el seu rostre cadavèric i les ramificacions del seu cos.

Personatges de ‘La casa del dragón’

La casa del dragón (HBO MAX

‘La casa del dragón’  és una altra de les sèries de l’any, per això hi ha qui aprofitarà Halloween per a emular a Rhaenyra AlissenDimoniFogoscur o el rei Viserys.

Assassí pel·lícula ‘Cerdita’ i la protagonista de la sèrie

La ficció espanyola ‘Cerdita’, de Carlota Pereda, està causant sensació. El ‘look’ descuidat de l’assassí, potser acompanyat amb ganivets o garfis, pot ser fàcil de simular en una disfressa per a Halloween. També la roba ensangonada de la jove a les últimes escenes.

Cerdita

Doctor Morbius o la renovació del vampir

Este fosc personatge de Marvel, brillant i xacrós bioquímic que, després d’un experiment amb ratpenats per intentar curar-se d’una malaltia congènita de la sang, es transforma en vampir afamat de líquid vermell i dotat de superpoders. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Aemet preveu un cap de setmana inestable i una altra borrasca des del dimarts

Aemet ha informat de pluges generalitzades este dijous i d'un cap de setmana inestable; el dimarts s'espera una altra borrasca. Els acumulats més alts s'han donat en la Comunitat Valenciana.

Huit detinguts a Cheste i Vilamarxant en tres intervencions contra el narcotràfic

La Guàrdia Civil ha detingut a huit persones i ha desarticulat tres punts de venda de droga a Cheste i Vilamarxant. L'operatiu ha intervingut cocaïna, haixix, diners i 11 armes.

Alerten d’una estafa que suplanta ‘Mi Carpeta Ciudadana’ amb un fals ingrés de 552 euros

INCIBE detecta una campanya de correus fraudulents que intenta obtindre dades personals i bancàries dels usuaris

El Port de València tanca el trànsit marítim per ratxes de vent i només permet eixides

El port ha suspés les entrades per ratxes de vent i, a les 09.24, ha permés únicament les eixides. Aemet manté avís groc per pluges i tempestes a Castelló, València i litoral nord d'Alacant.

Carmencita garantix safrà per a sis mesos i evita l’impacte del conflicte a l’Iran

L'empresa embene unes tres tones de safrà a l'any i assegura subministrament fins a setembre de 2026 gràcies al seu 'estoc' i a rutes alternatives. La modernització de la seua planta i l'expansió logística reforcen la seua capacitat en un context de tensions a l'Iran

Dos detinguts per incendis intencionats en garatges de Novelda i Petrer

Dos jóvens de 24 anys han sigut detinguts per provocar sengles focs en garatges de Novelda i Petrer. La ràpida actuació d'emergències va evitar ferits i danys majors.

La pluja força la suspensió de la mascletà de hui en la plaça de l’Ajuntament de València

L'Ajuntament de València ha suspés la mascletà de les 14.00 per la pluja i les previsions. La decisió s'ha pres al no poder garantir el muntatge en temps i condicions.

El Port de València tanca el trànsit marítim per ratxes de vent

El Port de València ha tancat el trànsit marítim per ratxes de vent, segons ha comunicat el Centre de Coordinació d'Emergències després de la notificació de l'Autoritat Portuària. Aemet ha establit per a este dijous l'avís groc per pluges a Castelló, el sud de València i el litoral nord d'Alacant, i s'ha demanat precaució en les carreteres durant la jornada