9.5 C
València
Divendres, 21 novembre, 2025

Les disfresses originals que arrasaran este Halloween

A les portes de la celebració de Halloween, una festa que cada cop és més popular i que s’ha convertit en una cita indispensable tant per a adults com per a xiquets.

Sempre s’ha relacionat Halloween amb la por, i a diferència d’altres festes populars a la Comunitat, com ‘carnestoltes’, les disfresses escollides són per dur a terme esta comesa, encara que no sempre s’aconsegueix, sobretot entre els més xicotets.

Normalment la gent s’inspira en les sèries i pel·lícules de moda, encara que mai fallen els clàssics, com esquelets, bruixes o zombies.

Disfresses més demandades

Jeffrey Dahmer, ‘el caníbal de Milwaukee’

Jeffrey Dahmer, ‘el caníbal de Milwaukee’

La disfressa de Jeffrey Dahmer, ‘el caníbal de Milwaukee’ és un dels més demandats arran de la sèrie que va estrenar Netflix sobre la seua vida, ja que s’ha convertit en un dels grans èxits de la temporada.

Tot el relacionat amb la sèrie està de moda i es ven a centenars de botigues i a webs de tot el món. Tot i això, algunes empreses han decidit posar límit a esta moda i han prohibit la venda de la disfressa de Jeffrey Dahmer, així com d’altres objectes relacionats amb este caníbal que va matar 17 persones a finals del segle XX.

Tot i això, els familiars de les víctimes han demanat que no es permeta la venda d’este tipus de productes. Una de les primeres empreses que han decidit actuar ha estat eBay, que ha decidit treure del seu portal tot el que tinga a veure amb Dahmer i que estiga a la venda o en subhasta.

Hagrid. Harry Potter

Hagrid. Harry Potter / ebay

Recentment s’ha conegut la mort d’un dels personatges més estimats pels fans de la saga Harry Potter, Rubeus Hagrid

Robbie Coltrane va encarnar el bo de Hagrid en totes les pel·lícules de la saga i la seua disfressa serà una de les més demandades en 2022 de Halloween.

Eleven, Stranger Things

Eleven, Stranger Things

El personatge de Eleven de la sèrie Stranger Things s’ha convertit en una icona. La sèrie acumula una legió de seguidors que valoren entre altres coses l’ambientació als anys 80. Els poders psíquics d’Eleven la converteixen en un dels actius més grans de la sèrie i no seran poques les nines que vulguen convertir-s’hi durant Halloween.

Adar i Sauron, de ‘Los anillos del poder’

Com ja va passar al seu dia amb la trilogia de ‘El señor de los anillos’ la gent s’ha tornat a inspirar en la sèrie de ‘Los anillos del poder‘, que està de moda.

Entre els personatges cal destacar el d’Adar, que és el cap dels ogres i el gran dolent d’una de les sèries de moda; i Suaron el seu gran enemic.

‘One’ o Vecna, de ‘Stranger Things’

Els fans de ‘Stranger Things’, ja que este any tenen nous personatges en què inspirar-se com el malvat de la quarta temporada, tant en la seua faceta humana com en la versió que mostra al món del revés o Vecna, amb el seu rostre cadavèric i les ramificacions del seu cos.

Personatges de ‘La casa del dragón’

La casa del dragón (HBO MAX

‘La casa del dragón’  és una altra de les sèries de l’any, per això hi ha qui aprofitarà Halloween per a emular a Rhaenyra AlissenDimoniFogoscur o el rei Viserys.

Assassí pel·lícula ‘Cerdita’ i la protagonista de la sèrie

La ficció espanyola ‘Cerdita’, de Carlota Pereda, està causant sensació. El ‘look’ descuidat de l’assassí, potser acompanyat amb ganivets o garfis, pot ser fàcil de simular en una disfressa per a Halloween. També la roba ensangonada de la jove a les últimes escenes.

Cerdita

Doctor Morbius o la renovació del vampir

Este fosc personatge de Marvel, brillant i xacrós bioquímic que, després d’un experiment amb ratpenats per intentar curar-se d’una malaltia congènita de la sang, es transforma en vampir afamat de líquid vermell i dotat de superpoders. 

Últimes notícies

Vox avisa al PP: tibarà al màxim les negociacions i no tem repetir eleccions

Vox ha endurit la seua postura davant el PP i ha advertit que forçarà les negociacions per a imposar el seu programa, sense descartar repetir eleccions. Abascal ha confiat a tancar un acord a València que incloga infraestructures hidràuliques.

El millor octubre en hotels: pernoctacions pugen un 1,3% fins a 34,28 milions

Octubre va tancar amb 34,28 milions de pernoctacions en hotels, un 1,3% més i màxim històric. L'impuls va vindre del turisme estranger amb preus en pujada.

Illa crida a defendre la veritat com deure democràtic en l’homenatge a Ernest Lluch

El Govern ha homenatjat a Ernest Lluch en el Palau 25 anys després del seu assassinat. Salvador Illa ha cridat a defendre la veritat i s'ha reivindicat el seu llegat en la sanitat universal i el diàleg.

La invasió dels Bàrbars, una película que cal vore

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que 'La invasió dels bàrbars' és una pel·lícula important, emocionant i necessària, que recupera la memòria històrica i alerta sobre els perills dels moviments feixistes actuals i considera una obra que passarà a la història del cinema valencià

Marcelino admet que les aturades no els han vingut bé i apunta al Mallorca

Marcelino va subratllar que les dos aturades anteriors van perjudicar el Vila-real i confia a revertir la dinàmica davant el Mallorca en La Ceràmica este dissabte.

València endurix l’ordenança de neteja: fins a 3.000 euros per orinar al carrer i 1.500 per no arreplegar les caques

L'Ajuntament impulsa una reforma de l'ordenança per a adaptar la norma a la legislació vigent i frenar conductes incíviques. Hi haurà sancions de fins a 3.000 euros i noves obligacions per a amos de mascotes, comerços i organitzadors d'esdeveniments.

La Fundació Princesa de Girona destaca el paper dels jóvens en la reconstrucció després de la DANA

El CongresFest x València ha reunit a Aldaia a prop de 900 estudiants per a impulsar la reconstrucció de l'ecosistema jove després de la DANA. La jornada ha posat a la joventut en el centre i impulsat la coordinació institucional.

El Consorci de Bombers de València aprova l’acord que posa fi al conflicte laboral

La Taula General de Negociació ha aprovat l'Acord de Condicions Comunes 2026-2029, que substituïx al de 2022 i normalitza la relació amb els sindicats.