Les disfresses originals que arrasaran este Halloween

A les portes de la celebració de Halloween, una festa que cada cop és més popular i que s’ha convertit en una cita indispensable tant per a adults com per a xiquets.

Sempre s’ha relacionat Halloween amb la por, i a diferència d’altres festes populars a la Comunitat, com ‘carnestoltes’, les disfresses escollides són per dur a terme esta comesa, encara que no sempre s’aconsegueix, sobretot entre els més xicotets.

Normalment la gent s’inspira en les sèries i pel·lícules de moda, encara que mai fallen els clàssics, com esquelets, bruixes o zombies.

Disfresses més demandades

Jeffrey Dahmer, ‘el caníbal de Milwaukee’

Jeffrey Dahmer, ‘el caníbal de Milwaukee’

La disfressa de Jeffrey Dahmer, ‘el caníbal de Milwaukee’ és un dels més demandats arran de la sèrie que va estrenar Netflix sobre la seua vida, ja que s’ha convertit en un dels grans èxits de la temporada.

Tot el relacionat amb la sèrie està de moda i es ven a centenars de botigues i a webs de tot el món. Tot i això, algunes empreses han decidit posar límit a esta moda i han prohibit la venda de la disfressa de Jeffrey Dahmer, així com d’altres objectes relacionats amb este caníbal que va matar 17 persones a finals del segle XX.

Tot i això, els familiars de les víctimes han demanat que no es permeta la venda d’este tipus de productes. Una de les primeres empreses que han decidit actuar ha estat eBay, que ha decidit treure del seu portal tot el que tinga a veure amb Dahmer i que estiga a la venda o en subhasta.

Hagrid. Harry Potter

Hagrid. Harry Potter / ebay

Recentment s’ha conegut la mort d’un dels personatges més estimats pels fans de la saga Harry Potter, Rubeus Hagrid

Robbie Coltrane va encarnar el bo de Hagrid en totes les pel·lícules de la saga i la seua disfressa serà una de les més demandades en 2022 de Halloween.

Eleven, Stranger Things

Eleven, Stranger Things

El personatge de Eleven de la sèrie Stranger Things s’ha convertit en una icona. La sèrie acumula una legió de seguidors que valoren entre altres coses l’ambientació als anys 80. Els poders psíquics d’Eleven la converteixen en un dels actius més grans de la sèrie i no seran poques les nines que vulguen convertir-s’hi durant Halloween.

Adar i Sauron, de ‘Los anillos del poder’

Com ja va passar al seu dia amb la trilogia de ‘El señor de los anillos’ la gent s’ha tornat a inspirar en la sèrie de ‘Los anillos del poder‘, que està de moda.

Entre els personatges cal destacar el d’Adar, que és el cap dels ogres i el gran dolent d’una de les sèries de moda; i Suaron el seu gran enemic.

‘One’ o Vecna, de ‘Stranger Things’

Els fans de ‘Stranger Things’, ja que este any tenen nous personatges en què inspirar-se com el malvat de la quarta temporada, tant en la seua faceta humana com en la versió que mostra al món del revés o Vecna, amb el seu rostre cadavèric i les ramificacions del seu cos.

Personatges de ‘La casa del dragón’

La casa del dragón (HBO MAX

‘La casa del dragón’  és una altra de les sèries de l’any, per això hi ha qui aprofitarà Halloween per a emular a Rhaenyra AlissenDimoniFogoscur o el rei Viserys.

Assassí pel·lícula ‘Cerdita’ i la protagonista de la sèrie

La ficció espanyola ‘Cerdita’, de Carlota Pereda, està causant sensació. El ‘look’ descuidat de l’assassí, potser acompanyat amb ganivets o garfis, pot ser fàcil de simular en una disfressa per a Halloween. També la roba ensangonada de la jove a les últimes escenes.

Cerdita

Doctor Morbius o la renovació del vampir

Este fosc personatge de Marvel, brillant i xacrós bioquímic que, després d’un experiment amb ratpenats per intentar curar-se d’una malaltia congènita de la sang, es transforma en vampir afamat de líquid vermell i dotat de superpoders. 

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.