Les FDI maten al comandant de Hamàs responsable de l’atac a un lloc militar israelià el 7 d’octubre

MADRID, 11 (EUROPA PRESS)

L’Exèrcit i els servicis d’Intel·ligència d’Israel han assegurat haver matat a dos alts comandaments de Hamàs, un dels quals va estar darrere de l’atac al lloc de militar de Paga el 7 d’octubre del 2023, que va deixar una quinzena de soldats morts.

Es tracta de Fahmi Salami, comandant de les forces d’elit Nakba del Batalló Zeitún, mort en recents atacs aeris de les Forces de Defensa d’Israel (FDI) sobre la Franja de Gaza, segons detalla l’Exèrcit en xarxes socials.

Salami ha sigut assenyalat per dirigir l’atac sobre el lloc militar de Paga durant l’ofensiva de les milícies palestines del 7 d’octubre, que va deixar uns 1.200 morts i 240 ostatges, cent dels quals continuen baixa captivitat, així com per estar al capdavant d’altres operacions durant la guerra posterior.

L’altre alt comandament de Hamàs caigut és Salah Dahman, cap d’unitat de Hamàs, responsable de supervisar els atacs aeris de l’organització, mort en un bombardeig de les FDI en la zona de Jabalia.

Últimes notícies

L’ampliació de capital del Llevant col·loca 383.000 euros en accions i entra en la seua recta final

L'ampliació de capital del Llevant, oberta des del 4 de març i amb un topall de 8 milions d'euros, suma 6.372 noves accions subscrites per uns 383.000 euros i encara el seu tancament el 2 d'abril.

El president de la Cambra d’Alacant, detingut per frau, defén que mai s’ha emportat un euro

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, insistix que mai s'ha quedat diners dels bons consum investigats i assegura tindre la consciència tranquil·la malgrat la causa judicial oberta.

CaixaBank manté les seues metes a l’alça malgrat la incertesa a Orient Mitjà

CaixaBank ratifica la millora dels seus objectius per al pla 2025-2027 després d'un exercici amb beneficis rècord i creixement per damunt del que es preveu, malgrat l'impacte del conflicte a Orient Mitjà.

Watanabe i Belotti lideren la Pujada Vertical al Gran Hotel Bali de Benidorm

El campió mundial Ryoji Watanabe i la italiana Valentina Belotti partixen com a principals favorits en la XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali de Benidorm, una cita clau del circuit internacional de carreres de gratacels.

El València Basket es mesura al Casademont Zaragoza per la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'enfronta al Casademont Zaragoza en les semifinals de la Copa de la Reina, amb una plaça en la final en joc i l'opció de trencar la seua mala ratxa davant el líder de lliga.

Hosbec espera una Setmana Santa amb ocupació hotelera estable en la Comunitat Valenciana

Hosbec anticipa una ocupació hotelera estable i en nivells habituals per a Setmana Santa en la Comunitat Valenciana, amb una mitjana prevista entre el 75 i el 77,4% i pics per damunt del 80% en destins clau com Benidorm, València i Peníscola.

El fred del cap de setmana donarà pas a un temps més primaveral fins al Divendres Sant

La Comunitat Valenciana encadenarà un cap de setmana fred i ventós, amb un Diumenge de Rams especialment desapacible, abans d'un ambient més primaveral fins al Divendres Sant i major incertesa per al final de la Setmana Santa.

Huit detinguts i tres plantacions de marihuana desmantellades a la província de València

La Policia Nacional deté a huit persones i desmantella tres plantacions de marihuana amb més d'un miler de plantes i 33 quilos de cabdells a la província de València. Quatre dels arrestats han ingressat ja a la presó provisional per organització criminal, tràfic de drogues i frau elèctric.