18.1 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

L’home detingut a Benifaió acusat d’enverinar a un amic ho va traslladar a un hospital

El jutjat deixa en llibertat a l’arrestat al no veure dol ni enemistat amb la víctima

VALÈNCIA, 2 (EUROPA PRESS)

L’home detingut a la localitat valenciana de Benifaió per presumptament enverinar a un amic seu tirant-li substàncies corrosives a una beguda ho va traslladar a un centre hospitalari.

Els fets es remunten a mitjan setembre a la localitat de Benifaió, on l’home va oferir al seu amic un licor i s’ho va servir en un got de tub, segons va informar en el seu moment l’Institut Armat. L’afectat va notar que la beguda tenia un sabor estrany, després del que immediatament va començar a trobar-se malament i a vomitar sang sense parar de tossir.

Després dels fets, l’home, de 37 anys i nacionalitat espanyola, va ser detingut per un delicte de lesions greus. Les diligències van ser lliurades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció 2 de Carlet.

La titular del jutjat va rebre al detingut, en funcions de guàrdia, el 19 de setembre i va decretar la seua situació de llibertat provisional, al mateix temps que es va inhibir de la causa, oberta inicialment per delicte de lesions, en favor del Jutjat de Primera Instància i Instrucció 4, que és el que estava de guàrdia el dia que van succeir els fets, tal com ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).

La magistrada va adoptar esta decisió després que cap de les parts sol·licitara la imposició de mesura cautelar alguna i a la vista de les declaracions prestades en seu judicial pel detingut i el perjudicat, les versions del qual sobre l’ocorregut eren totalment coincidents.

D’estes declaracions i la resta de diligències d’investigació practicades no es desprèn l’existència d’animadversió o enemistat prèvia entre tots dos ni tampoc dades que apunten a una actuació dolosa per part de l’arrestat, que va socórrer a la víctima en un primer moment i la va traslladar fins a un centre hospitalari, han assenyalat les mateixes fonts.

Últimes notícies

4-1. El Vila-real recupera la inspiració i atropella a un Espanyol bloquejat

El Vila-real va golejar 4-1 a l'Espanyol i va tallar una ratxa de cinc partits sense guanyar, amb punts de Mikautadze, Pépé i Moleiro i un autogol de Salinas.

El Vila-real va trencar la seua mala ratxa amb un 4-1 davant l’Espanyol i va prolongar la del rival en 2026

El Vila-real va firmar un 4-1 que va tallar la seua mala dinàmica i va allargar la de l'Espanyol, encara sense victòries en 2026. Mikautadze va obrir el marcador en el 35' i el dol va quedar segellat a l'inici del segon temps.

El Vila-real deslliga cinc minuts letals i es va 2-0 al descans davant l’Espanyol

El Vila-real mana 2-0 a l'intermedi després d'un arreón final: van marcar Mikautadze i un autogol de José Salinas. A l'Espanyol li van anul·lar una miqueta.

Gerard Moreno cau de l’onze del Vila-real a última hora i entra Buchanan

El davanter ha caigut a última hora de l'onze inicial davant l'Espanyol i el seu lloc l'ocupa Tajon Buchanan. Mikautadze lidera l'atac i Gerard arranca en la banqueta.

El Vila-real remodela la defensa davant un Espanyol amb els retorns de Pere Milla i Pol Lozano

El Vila-real introduïx canvis en la seua saga amb les voltes de Mouriño, Pau Navarro i Sergi Cardona. L'Espanyol recupera a Pere Milla i Pol Lozano per a l'onze.

El Vila-real remodela el seu defensa davant un Espanyol que recupera a Pere Milla i Pol Lozano

El Vila-real retoca la seua saga amb els retorns de Mouriño, Pau Navarro i Cardona, mentres l'Espanyol torna a alinear a Pere Milla i Pol Lozano en l'onze.

Cuenca defén que el missatge a Pradas de no confinar durant la dana va ser una reflexió

L'excap de Gabinet de Carlos Mazón ha sostingut davant la comissió del Congrés que el 'de confinar, gens' dirigit a Salomé Pradas no va ser una orde, sinó una reflexió. Nega interferències i assegura que va dir la veritat.

Ferrer, de Varry Brava, creu que el Benidorm Fest es consolida com a internacional enguany

Óscar Ferrer, de Varry Brava, veu en la desvinculació d'Eurovisió una oportunitat perquè el Benidorm Fest s'aferme com a festival internacional. Actua amb Miranda i el seu projecte Bailamama amb el tema 'Despert amandote'.