L’home detingut a Benifaió acusat d’enverinar a un amic ho va traslladar a un hospital

El jutjat deixa en llibertat a l’arrestat al no veure dol ni enemistat amb la víctima

VALÈNCIA, 2 (EUROPA PRESS)

L’home detingut a la localitat valenciana de Benifaió per presumptament enverinar a un amic seu tirant-li substàncies corrosives a una beguda ho va traslladar a un centre hospitalari.

Els fets es remunten a mitjan setembre a la localitat de Benifaió, on l’home va oferir al seu amic un licor i s’ho va servir en un got de tub, segons va informar en el seu moment l’Institut Armat. L’afectat va notar que la beguda tenia un sabor estrany, després del que immediatament va començar a trobar-se malament i a vomitar sang sense parar de tossir.

Després dels fets, l’home, de 37 anys i nacionalitat espanyola, va ser detingut per un delicte de lesions greus. Les diligències van ser lliurades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció 2 de Carlet.

La titular del jutjat va rebre al detingut, en funcions de guàrdia, el 19 de setembre i va decretar la seua situació de llibertat provisional, al mateix temps que es va inhibir de la causa, oberta inicialment per delicte de lesions, en favor del Jutjat de Primera Instància i Instrucció 4, que és el que estava de guàrdia el dia que van succeir els fets, tal com ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).

La magistrada va adoptar esta decisió després que cap de les parts sol·licitara la imposició de mesura cautelar alguna i a la vista de les declaracions prestades en seu judicial pel detingut i el perjudicat, les versions del qual sobre l’ocorregut eren totalment coincidents.

D’estes declaracions i la resta de diligències d’investigació practicades no es desprèn l’existència d’animadversió o enemistat prèvia entre tots dos ni tampoc dades que apunten a una actuació dolosa per part de l’arrestat, que va socórrer a la víctima en un primer moment i la va traslladar fins a un centre hospitalari, han assenyalat les mateixes fonts.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El tècnic que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella admet l’error davant la jutgessa

El funcionari que va tramitar les VPP de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer davant un superior que va adjudicar una vivenda a la seua parella i va assumir tota la responsabilitat, en un cas que ha desfermat una forta tempesta política a Alacant.

La Comunitat Valenciana tanca 2025 amb la llista d’espera quirúrgica més baixa d’Espanya

La Comunitat Valenciana va acabar 2025 amb 51.600 persones en llista d'espera quirúrgica, la taxa més baixa del país i una demora mitjana de 88 dies, per davall de la mitjana nacional.

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.

Evita la presó després d’admetre que va agredir sexualment al seu fill per Nadal

Un home és condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment al seu fill de 8 anys el dia de Nadal de 2022, però evita entrar en la presó en reconéixer-se els fets i aplicar-se l'eximent incompleta d'embriaguesa.

La Policia Local de Sagunt evita el robatori d’una furgoneta de repartiment carregada de paquets

La Policia Local de Sagunt va frustrar el robatori d'una furgoneta de repartiment amb desenes de paquets, va perseguir el vehicle sospitós i va identificar i va detindre al presumpte conductor implicat.