6.3 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

L’Itinera donarà este cap de setmana veu a Calles, Atzeneta, Vallada i Vallibona amb nous miniconcerts

VALÈNCIA, 10 (EUROPA PRESS)

El Festival ItineraCV donarà este cap de setmana veu a través de la música a l’entorn rural oblidat a les localitats de Calles, Atzeneta d’Albaida, Vallat i Vallibona, amb els diferents miniconcerts programats. La iniciativa planteja portar propostes musicals més alternatives a pobles de menys de 2.000 habitants de l’interior de la Comunitat Valenciana.

Després de passar el cap de setmana passat amb ‘The street foxes’ per Argeleta i Atzeneta d’Albaida, este divendres, dissabte i diumenge serà el torn de Calles, Vallat, Vallibona i, de nou Atzeneta, l’alcalde del qual, Manolo Tomás Calatayud, ha recalcat que esta és una proposta “molt necessària en estos pobles massa oblidats, i tant de bo hi haguera més”. “Són el millor mètode contra el despoblament, ja que acosten la cultura de qualitat a localitats que, lamentablement, poques vegades tenen accés a este tipus de propostes”, ha dit.

Segons ha informat l’organització en un comunicat, el bus Itinera arribarà el divendres a Calles perquè els seus 350 habitants puguen gaudir, a partir de les 23 hores, de ‘Swingtown trio’ en l’esplanada de la piscina municipal. En Atzeneta d’Albaida, també el divendres, ‘Sergio Vázquez’, amb el seu inseparable saxófon, es pujarà a l’escenari per a fer vibrar al públic.

La Plaça del Trinquet de Vallada serà l’escenari el dissabte del concert de ‘Sergio Vázquez Duo’, a partir de les 20.00 hores, mentre que el diumenge, a les 12.00, la Plaça del Mirador de Vallibona rebrà a la ‘Jamaican jazz duo’ amb els grans clàssics del reggae i una atrevida proposta caracteritzada pel mestissatge i la fusió de diferents estils.

L’any passat la música del festival més itinerant va sonar en més de 100 ‘poblets xicotets’ de l’interior de Castelló, València i Alacant de forma totalment oberta i gratuïta. En este 2024 ja té parada programada en prop de 70 localitats.

Últimes notícies

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després de sostraure amb violència la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. Durant la persecució a peu va perdre part dels diners, que la Policia va recuperar quasi íntegrament.

Detingut a Alacant per robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'arrabassar la bossa a una dona que portava quasi 6.000 euros en efectiu. En la fugida va anar deixant bitllets i la Policia va recuperar més de 5.800 euros.

Baldoví acusa a Pérez Llorca de ‘regent provisional’ i d’aprovar l’examen de Vox

Joan Baldoví ha qualificat a Juanfran Pérez Llorca de 'regent provisional' i ha sostingut que el seu discurs d'investidura ha passat amb nota l'examen de Vox. Compromís ha contraposat 10 compromisos i 50 propostes.

El PSPV diu que Mazón manté el poder i que Vox ja ha guanyat amb un pacte vergonyant

El PSPV ha denunciat en el ple d'investidura que Juanfran Pérez Llorca seguirà com el número 2 de Carlos Mazón i ha parlat d'un pacte vergonyant que, al seu juí, lliurament més concessions a Vox.

El València Basket obrirà la segona fase davant el Saragossa i es mesurarà a Landes i Venècia

El València Basket obrirà la segona fase de l'Eurolliga Femenina davant el Casademont Zaragoza en el Roig Arena i també s'enfrontarà a Basket Landes i Umana Reyer Venècia. Els resultats de la primera fase s'arrosseguen i l'objectiu és quedar entre els quatre primers del grup.

Les víctimes de la DANA esperen que Pérez Llorca explique per què es disculpa

La presidenta de l'Associació de Víctimes Mortals 29-O ha reclamat que el candidat del PP a la Generalitat detalle el motiu de les seues disculpes i assumisca responsabilitats. També ha censurat les al·lusions a immigració i l'acostament a Vox en el seu discurs d'investidura.

Álvaro Rodríguez repta al Getafe en el seu retorn al Coliseum

El davanter de l'Elx arriba amb dos gols en dos jornades i apunta a l'onze per a mesurar-se a un Getafe que encadena dos derrotes i perd a Abqar i Mario Martín. El dol es juga a les 21.00 en el Coliseum.