L’Orfeó Universitari obri la inscripció a les proves d’accés per al curs 2024-25

VALÈNCIA, 9 (EUROPA PRESS)

L’Orfeó Universitari de València (OUV) ha obert el període d’inscripció a nous cantors fins al pròxim 1 d’octubre. Es tracta de les proves d’accés per a les quals només es requerix tenir més de 18 anys i estar matriculat en alguna universitat o bé posseir estudis de música.

«És una agrupació jove, enèrgica i encoratjada dedicada a realitzar projectes musicals de qualitat, i que alhora permet als seus membres ampliar les amistats i gaudir de cantar en grup i de la música. És un dels cors amb més història de la ciutat, el cor universitari en actiu més antic de tot l’Estat, amb més de 75 anys des de la seua fundació, i que, a més, gaudix d’una gran vitalitat», afirmen des de la directiva.

Segons ha informat l’entitat en un comunicat, per al curs 2024-25 hi ha preparada una programació musical «molt especial», que comptarà amb espectacles interdisciplinaris, simfònic-corals i a cappella, un viatge a Alemanya i l’actuació en diverses ciutats espanyoles, a més d’un projecte formatiu que inclou classes de tècnica vocal i llenguatge musical aplicat, treball en grups de càmera i la tercera edició del curs Cercant, especialitzat en cant i direcció coral, amb un professorat de luxe.

La temporada inclourà obres com el ‘Requiem’ de Brahms, el ‘Carmina Burana’ d’Orff o ‘Messiah’ de Händel, a més de diverses estrenes de creadors actuals i música d’estils «molt diversos», anuncien.

L’OUV obri les portes a l’estudiantat amb qualsevol experiència musical prèvia que supere les audicions. Els estudiants de cant i de música podran beneficiar-se d’oportunitats formatives i profesionalitzadores «molt interessants». A més, l’OUV també compta amb un projecte social i col·labora amb institucions i ONG amb les quals es consolida com a institució compromesa amb la transformació social.

Els membres del cor podran obtenir crèdits de lliure elecció o crèdits ECTS, millorar i completar la seua formació musical, participar en noves iniciatives amb projecció, així com realitzar viatges i intercanvis que portaran el projecte més enllà de les fronteres valencianes.

Últimes notícies

Pérez Llorca apel·la a la unitat del PPCV i presenta el partit com el futur de la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca destaca a Elx que la unitat interna és clau per al futur del PPCV i de la Comunitat Valenciana, i carrega contra la gestió del Botànic i del Govern de Pedro Sánchez.

Ràfegues de 80 km/h, llamps i granís en les tormentes del sud de Castelló i nord de València

Tormentes de pas ràpid han afectat esta vesprada el sud de Castelló i el nord de València amb ràfegues de fins a 80 km/h, llamps que estan provocant incendis i granís en diversos municipis.

El Centre del Carme connecta l’herència de Juana Francés amb l’art actual en ‘Memorias del suelo’

El Centre del Carme Cultura Contemporània exhibix fins al 4 d’octubre ‘Memorias del suelo’, una mostra col·lectiva que revisa la influència de Juana Francés en artistes actuals a partir de les morfologies del sòl i les seues problemàtiques ambientals i socials.

Marcos Benavent, el ‘yonqui del dinero’, haurà d’ingressar en presó pel cas Imelsa

La Audiencia Provincial de València ha citat l’exgerent d’Imelsa Marcos Benavent per comunicar-li la fermesa de la seua primera condemna i instar-lo a ingressar en presó pel cas Imelsa.

Caballero defensa amb wasaps la gestió municipal de València durant la DANA i carrega contra Bernabé

El portaveu del govern municipal de València, Juan Carlos Caballero, assegura que els missatges del grup de WhatsApp de l’equip de govern demostren el treball fet durant la DANA i acusa la delegada del Govern, Pilar Bernabé, d’haver estat absent i de criticar injustament els bombers.

Enginyeria Aeronàutica de la UPV aconseguix la nota de tall més alta amb un 13,504

Enginyeria Aeronàutica de la UPV ha registrat la nota de tall més alta de la Comunitat Valenciana amb un 13,504, mentre que Medicina a la UV torna a ser el grau més demanat en primera opció.

Dimitrievski i Cenk s’afegixen a la pretemporada del València CF a Paterna

El porter Stole Dimitrievski i el central Cenk Özkacar s’han incorporat a la primera setmana de pretemporada del València CF a Paterna, amb el tur encara buscant eixida i l’equip preparant la concentració a Girona.

Alicant avançarà les vacacions escolars de Setmana Santa de 2027 fins al Dilluns Sant

Els col·legis i instituts dAlicant han acordat avançar les vacacions de Setmana Santa de 2027 al Dilluns Sant i allargar-les fins al Dimecres de Pasqua, amb tres dies autonòmics permutats i tres jornades locals no lectives en desembre i abril.