9.9 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

L’Orfeó Universitari obri la inscripció a les proves d’accés per al curs 2024-25

VALÈNCIA, 9 (EUROPA PRESS)

L’Orfeó Universitari de València (OUV) ha obert el període d’inscripció a nous cantors fins al pròxim 1 d’octubre. Es tracta de les proves d’accés per a les quals només es requerix tenir més de 18 anys i estar matriculat en alguna universitat o bé posseir estudis de música.

“És una agrupació jove, enèrgica i encoratjada dedicada a realitzar projectes musicals de qualitat, i que alhora permet als seus membres ampliar les amistats i gaudir de cantar en grup i de la música. És un dels cors amb més història de la ciutat, el cor universitari en actiu més antic de tot l’Estat, amb més de 75 anys des de la seua fundació, i que, a més, gaudix d’una gran vitalitat”, afirmen des de la directiva.

Segons ha informat l’entitat en un comunicat, per al curs 2024-25 hi ha preparada una programació musical “molt especial”, que comptarà amb espectacles interdisciplinaris, simfònic-corals i a cappella, un viatge a Alemanya i l’actuació en diverses ciutats espanyoles, a més d’un projecte formatiu que inclou classes de tècnica vocal i llenguatge musical aplicat, treball en grups de càmera i la tercera edició del curs Cercant, especialitzat en cant i direcció coral, amb un professorat de luxe.

La temporada inclourà obres com el ‘Requiem’ de Brahms, el ‘Carmina Burana’ d’Orff o ‘Messiah’ de Händel, a més de diverses estrenes de creadors actuals i música d’estils “molt diversos”, anuncien.

L’OUV obri les portes a l’estudiantat amb qualsevol experiència musical prèvia que supere les audicions. Els estudiants de cant i de música podran beneficiar-se d’oportunitats formatives i profesionalitzadores “molt interessants”. A més, l’OUV també compta amb un projecte social i col·labora amb institucions i ONG amb les quals es consolida com a institució compromesa amb la transformació social.

Els membres del cor podran obtenir crèdits de lliure elecció o crèdits ECTS, millorar i completar la seua formació musical, participar en noves iniciatives amb projecció, així com realitzar viatges i intercanvis que portaran el projecte més enllà de les fronteres valencianes.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Galbiati reivindica la defensa de Baskonia per a tombar al Barça i ficar-se en la final

Galbiati va destacar que la defensa en l'últim quart va sostindre a Baskonia en la semifinal davant el Barça. Va elogiar a Diakité i va anticipar una final exigent davant el Reial Madrid.

Kurucs reivindica el col·lectiu després de véncer al Barça: ‘No tenim egos i juguem junts’

Kurucs va subratllar que la victòria de Baskonia davant el Barça en la Copa del Rei va arribar des del joc coral i una defensa amb energia. Diakite va decidir amb un tap a 7 segons.

Xavi Pascual apunta a l’últim quart després de l’eliminació del Barça davant Baskonia

El tècnic del Barça va lamentar una última habitació desastrosa amb només nou punts, que va fer inútil el control previ del partit i els va deixar sense final.

Laprovittola lamenta la derrota del Barça i l’avantatge de deu punts perduda davant Baskonia

El base del Barça va lamentar caure en semifinals davant Baskonia després de dilapidar una renda de deu punts en l'últim quart. Parra va assenyalar accions clau que van decantar el final.

67-70: el Baskonia sobreviu al Barça i torna a la final 17 anys després

El Baskonia va guanyar 67-70 al Barça després de resistir a rebuf i aprofitar el descans de Laprovittola per a canviar el comandament. Jugarà la final 17 anys després.

El Kosner Baskonia tomba al Barça i jugarà la final davant el Reial Madrid (67-70)

El Kosner Baskonia va véncer al Barça per 67-70 en el Roig Arena i es mesurarà al Reial Madrid en la final de la Copa del Rei, fixada per al diumenge a les 19.00 CET.

La maledicció de l’amfitrió suma 24 anys: el València Basket cau 106-108 davant el Reial Madrid

La ratxa sense campions locals en la Copa del Rei s'ha mantingut amb l'eliminació del València Basket en semifinals davant el Reial Madrid per 106-108. L'última vegada que un amfitrió va alçar el títol va ser en 2002, amb el Baskonia; abans, només el CAI Zaragoza ho va aconseguir en 1983-84.

Hezonja iguala el rècord de triples en la Copa i guia el 106-108 del Reial Madrid en una semifinal històrica

Hezonja va anotar set triples i 25 punts i va decidir amb dos encerts en els últims trenta segons el 106-108 del Reial Madrid davant el València Basket, en una semifinal sense pròrroga que va batre el rècord històric d'anotació amb 214 punts.