Mastodon
30 C
València
Dijous, 11 setembre, 2025

‘Los Lobos’ guanyen l’esperat i milionari pot de ‘¡Boom!’

'Los Lobos' celebrant la victòria

‘Los Lobos’ van esclafir d’emoció i alegria quan van guanyar el premi | Antena 3

 

‘Los Lobos’, després de més de dos anys, han guanyat el pot del programa ‘¡Boom!’, d’Antena 3. Feia ja dies que s’havia anunciat que el grup d’amics havia conseguit l’esperat premi, però no va ser fins a este dilluns de nit que es va emetre de forma especial un dels programes més esperats dels últims temps.

 

I és que ‘Los Lobos’ van conseguir fer-se amb el premi de 4,1 milions d’euros, que es van sumar als 2,5 milions que havien acumulat durant la seua estada en el concurs. I ara, amb la suma de les dos xifres, el grup ha conseguit un total de 6,6 milions d’euros, la quantitat més gran guanyada mai en un concurs de televisió en tot el món.

 

Una emissió especial

Antena 3 va voler fer-los l’homenatge que es mereixien i van dedicar bona part de la programació de la vesprada i la nit del dilluns a la fita conseguida pel grup. De fet, l’emissió especial va començar a partir de les 20.00 hores de la vesprada amb un repàs de la trajectòria de ‘Los Lobos’ pel programa.

 

Va ser també en eixa part quan es va dedicar una especial menció a l’integrant del grup que va morir el mes de febrer passat: José Pinto. Però no va ser fins a les 22.45 hores de la nit quan va començar a emetre’s el programa que portaria al cim al grup d’amics.

 

A punt de ser eliminats

Justet quan van estar a punt de ser eliminats pels seus contrincants ‘Los Cuerpos’, ‘Los Lobos’ es van enfrontar a una ‘bomba’ final amb la que van conseguir respondre amb èxit les quinze preguntes necessàries per a fer història en el món de la televisió. I d’eixa manera va ser. Una volta es van donar compte de què el pot ja era seu, el plató va esclafir d’alegria i emoció.

 

Finalment, Antena 3 va voler seguir a cada un de ‘Los Lobos’ fins a sa casa i es va poder presenciar com els van rebre les seues respectives famílies. El programa, sense cap de dubte, els ha canviat la vida i ara, per a celebrar-ho, organitzen un viatge junts a la Patagònia. Bon viatge!

 

'Los Lobos' a ¡Boom!

El grup va conseguir acertar les 15 preguntes | Antena 3

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Elx crida a engalanar balcons amb la bandera per la visita de la reina Sofía

L'alcalde d'Elx ha emés un bàndol per a demanar un acolliment calorós a la reina Sofía i engalanar els balcons amb la bandera d'Espanya durant la seua visita per un congrés científic. La jornada inclou la inauguració del congrés al matí i un concert en la basílica a la vesprada.

Benetússer recordarà a les víctimes de la DANA amb taulells i un monument col·lectiu

El municipi impulsa una acció d'art públic pel primer aniversari de la riuada del 29 d'octubre. Veïns crearan taulells que formaran una obra de Nea.

La Comunitat Valenciana sancionarà les agressions al personal sanitari amb multes de fins a 60.000 euros

La Conselleria de Sanitat reformarà la Llei de Salut per a tipificar i sancionar per via administrativa les agressions al personal sanitari, també en xarxes. Les multes aniran de 500 a 60.000 euros, amb competències escalonades i mesures provisionals per a protegir els professionals.

El Pla Endavant de recuperació després de la DANA aconseguix el 31% i aspira al 40% al setembre

El Pla Endavant suma 10 iniciatives completades i 96 en curs, el 31% del total. El Consell aprova un pla director per a coordinar i previndre futures emergències.

La jutgessa reitera a Mazón que pot declarar com investigat per la DANA i incorpora la carta de Vilaplana

La instructora del cas per la gestió de la dana torna a convidar a Carlos Mazón a declarar voluntàriament com investigat. Incorpora la carta de Maribel Vilaplana però rebutja citar-la com a testimoni per l'aforament del president.

La jutgessa de la DANA cita com a testimoni a Susana Camarero, vicepresidenta del Consell

La magistrada que instruïx la causa per la gestió de la DANA cridarà a declarar a Susana Camarero, encara sense data. També cita a comandaments de Bombers, UME i al secretari autonòmic.

Mazón crida a avançar junts cap a una Espanya millor en la seua felicitació per la Diada de Catalunya

El president valencià felicita a Catalunya per la Diada i reivindica avançar junts cap a una Espanya millor. Difon un missatge en X amb símbols de veïnatge.

La Generalitat injecta 900.000 euros per a impulsar la promoció turística de València

El Consell aprova un conveni amb Visit València per a finançar campanyes i accions de màrqueting que posicionen la ciutat en mercats nacionals i internacionals.