L’UCO escorcolla la Diputació de Badajoz en el marc de la investigació sobre el germà de Pedro Sánchez

BADAJOZ, 10 (EUROPA PRESS)

Agents de la Unitat Central Operativa (UCO) de la Guàrdia Civil han entrat hui dimecres en la Diputació de Badajoz per a realitzar un escorcoll en el marc del procés que se seguix contra el germà de Pedro Sánchez, conegut com David Azagra.

Fonts de la Diputació de Badajoz han confirmat a Europa Press l’escorcoll, ordenat per la titular del Jutjat d’Instrucció número 3 de Badajoz, en el procediment que se seguix contra David Sánchez Pérez-Castejón, per delictes contra la Hisenda pública, tràfic d’influències, prevaricació i malversació.

El diputat de Cultura de la Diputació de Badajoz, Ricardo Cabezas, ha mostrat el seu “respecte a la justícia” en el marc del procés judicial obert, i ha confiat que “es resolga com més prompte millor la situació”, al temps que ha reiterat que no té més informació que la que ha aparegut en mitjans.

Manos Limpias va presentar esta denúncia contra David Sánchez Pérez-Castejón.

Últimes notícies

Carlos Baño acudix a la comissió pel presumpte frau dels bons comercie reivindicant el seu honor

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d'Alacant, compareix en la comissió d'investigació de la Diputació sobre el presumpte frau en els bons comercie de 2022 i 2023 assegurant que arriba molt tranquil i amb l'honor molt alt.

Simulacre del sistema És-Alert en els municipis de l’entorn de la nuclear de Cofrentes

El Govern prova el sistema d'avisos És-Alert en diversos municipis pròxims a la central nuclear de Cofrentes per a comprovar la seua cobertura i ajustar els protocols d'emergència si fora necessari.

El València Basket busca a Saragossa el primer pas cap a la seua quarta lliga femenina

El València Basket obri en la pista del Casademont Zaragoza la final de la Lliga Femenina Endesa, una sèrie al millor de tres en la qual perseguix el seu quart títol consecutiu.

Generalitat i Diputació de València destinaran 51 milions a modernitzar 77 depuradores

La Generalitat i la Diputació de València invertiran 51 milions d'euros entre 2026 i 2029 per a modernitzar 62 depuradores i construir 15 noves en 13 comarques de la província.

La Diputació obri la porta a vendre, comprar o compartir l’edifici d’Hisenda a València

La Diputació de València es mostra oberta a vendre, comprar o compartir l'antic edifici d'Hisenda de Guillem de Castro i emplaça a l'Ajuntament a concretar l'ús futur de l'immoble.

Pérez Llorca critica al PSPV per voler portar a la Fiscalia la gestió sanitària de la immigració

Juanfran Pérez Llorca acusa el PSPV de recórrer a la via judicial per no guanyar en les urnes després de la denúncia socialista davant la Fiscalia per la gestió sanitària de persones immigrants.

Muñoz exigix a Pérez Llorca que deixe d’atacar al professorat i s’assega a negociar

El síndic del PSPV en Les Corts reclama a Juanfran Pérez Llorca que abandone la confrontació amb els docents i participe directament en la negociació de la vaga indefinida.

El PSPV porta a la Fiscalia una circular de Sanitat per boicotejar la regularització de migrants

El PSPV presenta una denúncia davant la Fiscalia contra una circular de la Conselleria de Sanitat que, segons el partit, boicoteja el procés de regularització de migrants impulsat pel Govern.