L’UCO escorcolla la Diputació de Badajoz en el marc de la investigació sobre el germà de Pedro Sánchez

BADAJOZ, 10 (EUROPA PRESS)

Agents de la Unitat Central Operativa (UCO) de la Guàrdia Civil han entrat hui dimecres en la Diputació de Badajoz per a realitzar un escorcoll en el marc del procés que se seguix contra el germà de Pedro Sánchez, conegut com David Azagra.

Fonts de la Diputació de Badajoz han confirmat a Europa Press l’escorcoll, ordenat per la titular del Jutjat d’Instrucció número 3 de Badajoz, en el procediment que se seguix contra David Sánchez Pérez-Castejón, per delictes contra la Hisenda pública, tràfic d’influències, prevaricació i malversació.

El diputat de Cultura de la Diputació de Badajoz, Ricardo Cabezas, ha mostrat el seu “respecte a la justícia” en el marc del procés judicial obert, i ha confiat que “es resolga com més prompte millor la situació”, al temps que ha reiterat que no té més informació que la que ha aparegut en mitjans.

Manos Limpias va presentar esta denúncia contra David Sánchez Pérez-Castejón.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.

Morant reclama més recursos per a l’atenció presencial a immigrants en procés de regularització

Diana Morant insta ajuntaments i administracions a reforçar i organitzar millor l'atenció presencial a immigrants en l'inici del procés de regularització per a garantir un servici adequat i amb drets.

La exedil d’Urbanisme i una exdirectora municipal, investigades per les vivendes públiques d’Alacant

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez i l'exdirectora general municipal María Pérez-Hickman hauran de declarar com investigades per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques del complex Els Naus, a la platja de Sant Joan.

Camarero destaca l’aposta del Consell per revitalitzar el barri Miguel Hernández d’Alacant

La vicepresidenta Susana Camarero subratlla la inversió del Consell per a rehabilitar el grup de vivenda pública del barri Miguel Hernández i ampliar l'oferta de vivenda protegida a Alacant.