L’UCO escorcolla la Diputació de Badajoz en el marc de la investigació sobre el germà de Pedro Sánchez

BADAJOZ, 10 (EUROPA PRESS)

Agents de la Unitat Central Operativa (UCO) de la Guàrdia Civil han entrat hui dimecres en la Diputació de Badajoz per a realitzar un escorcoll en el marc del procés que se seguix contra el germà de Pedro Sánchez, conegut com David Azagra.

Fonts de la Diputació de Badajoz han confirmat a Europa Press l’escorcoll, ordenat per la titular del Jutjat d’Instrucció número 3 de Badajoz, en el procediment que se seguix contra David Sánchez Pérez-Castejón, per delictes contra la Hisenda pública, tràfic d’influències, prevaricació i malversació.

El diputat de Cultura de la Diputació de Badajoz, Ricardo Cabezas, ha mostrat el seu “respecte a la justícia” en el marc del procés judicial obert, i ha confiat que “es resolga com més prompte millor la situació”, al temps que ha reiterat que no té més informació que la que ha aparegut en mitjans.

Manos Limpias va presentar esta denúncia contra David Sánchez Pérez-Castejón.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sanitat fixa el 4 de maig per a negociar la implantació de la jornada de 35 hores

La Conselleria de Sanitat convoca la Taula Sectorial el 4 de maig per a arrancar la negociació de la jornada de 35 hores en la sanitat valenciana a partir de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària.

Borriana activa un cens genètic caní per a identificar als amos per ADN

Borriana posa en marxa un cens genètic caní que permetrà identificar als propietaris a partir de l'ADN dels seus gossos i sancionar els excrements abandonats en la via pública.

Immobilitzats 105 joguets a Borriol per incomplir la normativa de seguretat

La Guàrdia Civil ha immobilitzat 105 joguets en un comerç de Borriol en detectar greus irregularitats en matèria de seguretat i etiquetatge dirigides a productes per a menors.

La dieta mediterrània i la microbiota vaginal s’associen a major èxit en la inseminació artificial

Un estudi del CSIC relaciona una major adherència a la dieta mediterrània amb una microbiota vaginal dominada per Lactobacillus i millors taxes d'embaràs en inseminació artificial.

Detinguda una alumna de 14 anys per vendre cocaïna rosa en un institut d’Alacant

Una estudiant de 14 anys ha sigut detinguda en un institut d'Alacant per vendre presumptament cocaïna i tusi a altres menors, la qual cosa ha permés destapar una xicoteta xarxa de distribució entre adolescents.

Wizz Air reforçarà en 2026 les seues rutes a València i obrirà una connexió directa amb Torí

Wizz Air incrementarà un 43% la seua capacitat de places en l'aeroport de València en 2026 i llançarà una nova ruta directa amb Torí a partir d'octubre, reforçant la connexió amb el mercat italià.

L’atur juvenil baixa en la Comunitat Valenciana al 28,59% però seguix per damunt de la mitjana

La taxa de desocupació entre els menors de 25 anys en la Comunitat Valenciana descendix 0,63 punts en el primer trimestre de 2026 i se situa en el 28,59%, encara quatre punts per damunt de la mitjana nacional.

La Comunitat Valenciana destruïx 8.900 ocupacions i suma 41.200 aturats en el primer trimestre

La Comunitat Valenciana va perdre 8.900 ocupats i va elevar el nombre d'aturats en 41.200 persones en el primer trimestre de l'any, amb una taxa d'atur del 11,75%, per damunt de la mitjana nacional.