16.3 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Lydia Lozano demana perdó a Rocío Carrasco: No sabia que era una dona tan manipulable

 

Carlota Corredera ha començat l’últim especial de ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’ saludant a tots els col·laboradors que anaven a acompanyar a Rocío Carrasco en la seua entrevista més especial, tanmateix, una de les sis cadires no estava ocupada i això cridava l’atenció dels espectadors. Ha sigut llavors quan la presentadora del programa ha contat que esta seria ocupada per algú que hui anava a fer un examen de consciència i que durant molt de temps havia llevat la raó a Carrasco.

El cara a cara de Lydia Lozano i Rocío Carrasco

Lydia Lozano ha sigut una de les grans defensores d’Antonio David Flores en els últims anys i mai ha qüestionat la seua versió. Però després de veure el testimoniatge de Rocío Carrasco, la col·laboradora de ‘Sálvame’ ha reconegut que va ser manipulada i s’ha enfrontat, cara a cara, amb la filla de Rocío Jurado.

De fet, la mateixa Lozano va comptar en ‘Sálvame’ que no havia tornat a participar en cap dels debats especials per la vergonya que sentia en retrobar-se amb la directora del programa i sabent que durant molts anys havia contribuït en la invisibilització de la causa de Rocío Carrasco.

Però hui Lydia ha sigut valent i s’ha assegut enfront de la protagonista de la docu sèrie per a explicar-li la seua versió i admetre totes les fallades que ha comés al llarg de tot este temps. La canària ha contat que ha dubtat molt en si acudir o no al plató perquè no sabia com afrontar este retrobament, però finalment ha sigut valent i s’ha atrevit a donar la cara.

Rocío ha recordat tots els programes en els quals Lozano ha parlat malament d’ella i ha aportat exclusives falses i totalment manipulades per Flores, que es va fer passar pel seu amic, però que simplement la utilitzava per a llançar dards a tots eixos platons als quals ell no arribava.

 

Unes disculpes a mig fer

 

La col·laboradora de ‘Sálvame’ li ha donat a Rocío Carrasco l’enhorabona per haver pogut ajudar a moltes dones amb el seu testimoniatge. També ha reconegut ser la veu d’Antonio David Flores quan ell no estava i que ara s’ha adonat que va ser “una dona manipulable”. “He de reconéixer que jo m’ho vaig creure tot”, va afegir la periodista.

Lydia Lozano va estar a casa de Rocío Jurado moltes vegades i coneixia bé a la família, per això Rocío Carrasco no donava crèdit quan la sentia dir mentides sobre ella. “No entenia res. No entenia per què una persona que m’havia vist créixer parlava amb eixa vehemència, aqueixa malvolença, per què eixe fer mal”.

“M’ho podia esperar de molta gent, però el teu em va deixar en xoc”, li va dir Rocío Carrasco a Lozano.

Rocío ha reconegut que Lydia era amiga de la família i que la recorda perfectament a la seua casa quan era xicoteta. Fins i tot ha recordat quan es va enamorar d’unes botes de la periodista i que al cap de tres dies esta se les va emportar a la seua casa per a regalar-li-les. 

Estos detalls són els que han fet que Carrasco no haja entés que durant tots estos anys no haja rebut el suport d’una persona que ella considerava voltava i que s’ha decantat per defensar les mentides d’Antonio David.

Lydia Lozano no va creure a Rocío Carrasco

 

Lydia Lozano i Rocío Carrasco van parlar fa alguns anys en una festa i la filla de Rocío Jurado li va respondre a la pregunta de per què no es parlava amb els seus fills. Però, després de tres quarts d’hora de conversa, la periodista no es va creure les seues paraules.

El zasca de Rocío Carrasco a Lydia Lozano

 

Després Lydia va voler saber per què Rocío Carrasco no havia intentat llevar-li la bena dels ulls abans de res el que estava comptant i que no es corresponia amb la realitat. La filla de Rocío Jurado va exclamar: “No era responsabilitat meua!”. A més, afig que si no la va creure quan li ho va explicar una vegada, per què anava a fer-ho en altres ocasions?

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana María en el seu centre de salut

Una concentració enfront del centre de salut ha condemnat l'assassinat d'Ana María, de 64 anys, presumptament a les mans del seu exmarit. El centre roman tancat i la Guàrdia Civil investiga.

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana en el centre de salut

Dons Progressistes de Benicàssim ha reunit desenes de persones per a repudiar l'assassinat d'Ana María, infermera de 64 anys, apunyalada en el seu treball. El presumpte autor ha sigut detingut; la investigació continua oberta i el centre roman tancat amb suport psicològic al personal.

Benicàssim decreta dos dies de dol i convoca un minut de silenci per l’assassinat d’una infermera

L'Ajuntament de Benicàssim ha decretat dos dies de dol per l'assassinat d'una infermera de 64 anys i ha convocat un minut de silenci per a demà a les 12.00. La seua exparella, de 70 anys, ja ha sigut detingut.

Troben mort un rorcual comú de 9 metres en la bocana del Real Club Nàutic de València

Un rorcual comú de 9 metres i 6,5 tones ha sigut localitzat sense vida en un espigó de la bocana del Real Club Nàutic de València. La necropsia determinarà, en la mesura que siga possible, l'origen de la defunció.

Castelló registra 26,2 °C, la màxima de la península i del continent, segons Aemet

Un vent sec i càlid ha disparat les màximes en la Comunitat Valenciana. Castelló ha arribat a 26,2 °C, el valor més alt de la península i del continent.

La primera Comissió Mixta després de la dana es reunix el dimecres al castell de Riba-roja de Túria

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana celebrarà la seua primera reunió este dimecres al castell de Riba-roja de Túria. La trobada activarà la coordinació entre administracions i definirà el treball immediat.

Castelló registra les ratxes de vent més forts amb 87 km/h a l’interior

La Pobla de Benifassà ha marcat 87 km/h, el valor més alt en les últimes quatre hores. Alacant ha aconseguit 79 km/h a Rojales i València 72 km/h a Manises.

Oriana deixa nous danys a La Pobla de Farnals i complica la recuperació després d’Harry

Ratxes de fins a 95 km/h provoquen caigudes de branques, danys en el poliesportiu i 14 intervencions policials el dissabte, sense ferits. Els desperfectes se sumen als d'Harry i el Consell demana declarar zona greument afectada.