Magic Costa Blanca tanca l’adquisició de Marina d’Or a Orpesa

Grup Fuertes i Magic Costa Blanca han acordat adquirir el complex turístic Marina d’Or, ubicat a Orpesa, al fons d’inversió nord-americà Farallon Capital Management.

Les dos companyies s’uniran amb l’objectiu de rellançar este projecte sota un nou concepte turístic i situar-lo entre els millors complexos de vacances d’Europa.

L’operació, que està sent estudiada en estos moments per la Comissió Nacional dels Mercats i la Competència (CNMC), és a càrrec de rebre autorització per part d’este organisme. Grupo Fuertes i Magic Costa Blanca han comptat amb Garrigues i Rosillo Rein, com a assessor legal i immobiliari, respectivament.

Sobre el Grup Forts

Grupo Fuertes és un hòlding empresarial amb capital cent per cent espanyol, que agrupa més de 20 empreses diferents l’activitat del qual se centra, principalment, en el sector agroalimentari.

Entre elles hi ha El Pozo Alimentación, líder al sector. El grup empresarial compta amb més de 8.700 empleats i el volum de negoci va superar els 2.300 milions d’euros el 2022.

Sobre Magic Costa Blanca

Magic Costa Blanca és un grup hoteler amb prop de 50 anys de trajectòria al sector turístic. La seua aposta per la qualitat i la innovació els ha fet consolidar com una empresa líder al sector de l’allotjament turístic a la Comunitat Valenciana, obtenint nombrosos reconeixements com els guardons Traveller’s Choice de Tripadvisor i Traveller Review Awards de Booking.

El grup empresarial compta amb prop de 2.000 empleats i gestionen 11.695 llits.

Últimes notícies

Juan Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra evitar el protocol

Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a favor d’Isaac del Toro, però ha destacat que això li permet esquivar les obligacions de protocol.

Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra que s’estalvia el protocol

El xabier Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a mans d’Isaac del Toro, però assegura que el resultat és bo i que així evita el protocol d’entrevistes.

Desallotgen veïns d’Azuébar pel ràpid avanç de l’incendi forestal de Soneja

L’avanç de l’incendi forestal declarat a Soneja i la intensa fumera han obligat a desallotjar preventivament veïns d’Azuébar i a activar la situació 2 del pla d’incendis, amb un ampli desplegament de mitjans aeris, terrestres i de la UME.

L’incendi de Soneja es complica i ja mobilitza 10 mitjans aeris a Castelló

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja ha mobilitzat almenys 10 mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres, i continua amb evolució negativa, segons el Consorci de Bombers de Castelló.

El Villarreal inicia dilluns les revisions mèdiques abans d’alçar la pretemporada

El Villarreal CF ha previst les revisions mèdiques de la plantilla entre dilluns i dimecres, i començarà els entrenaments de pretemporada dijous 9 de juliol a la Ciutat Esportiva.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket: ‘Eternament agraït per tot’

Jean Montero ha trencat el seu contracte amb el Valencia Basket, deixa el club després de dos temporades i es declara ‘eternament agraït’. L’exterior dominicà se’n va amb una ACB, una Supercopa i diversos premis individuals.

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.