Magic Costa Blanca tanca l’adquisició de Marina d’Or a Orpesa

Grup Fuertes i Magic Costa Blanca han acordat adquirir el complex turístic Marina d’Or, ubicat a Orpesa, al fons d’inversió nord-americà Farallon Capital Management.

Les dos companyies s’uniran amb l’objectiu de rellançar este projecte sota un nou concepte turístic i situar-lo entre els millors complexos de vacances d’Europa.

L’operació, que està sent estudiada en estos moments per la Comissió Nacional dels Mercats i la Competència (CNMC), és a càrrec de rebre autorització per part d’este organisme. Grupo Fuertes i Magic Costa Blanca han comptat amb Garrigues i Rosillo Rein, com a assessor legal i immobiliari, respectivament.

Sobre el Grup Forts

Grupo Fuertes és un hòlding empresarial amb capital cent per cent espanyol, que agrupa més de 20 empreses diferents l’activitat del qual se centra, principalment, en el sector agroalimentari.

Entre elles hi ha El Pozo Alimentación, líder al sector. El grup empresarial compta amb més de 8.700 empleats i el volum de negoci va superar els 2.300 milions d’euros el 2022.

Sobre Magic Costa Blanca

Magic Costa Blanca és un grup hoteler amb prop de 50 anys de trajectòria al sector turístic. La seua aposta per la qualitat i la innovació els ha fet consolidar com una empresa líder al sector de l’allotjament turístic a la Comunitat Valenciana, obtenint nombrosos reconeixements com els guardons Traveller’s Choice de Tripadvisor i Traveller Review Awards de Booking.

El grup empresarial compta amb prop de 2.000 empleats i gestionen 11.695 llits.

Últimes notícies

El professorat valencià entra en la seua tercera setmana de vaga indefinida amb una nova proposta sindical

El professorat de l'ensenyança pública no universitària de la Comunitat Valenciana afronta la seua tercera setmana de vaga indefinida mentres els sindicats preparen una nova proposta per a intentar reobrir la negociació amb Educació.

Cel buidat i temperatures sense grans canvis en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta l'inici de la setmana amb cels poc nuvolosos o buidats, temperatures sense grans canvis i vent fluix de direcció variable que girarà a este.

Mor una persona i tres resulten ferides en precipitar-se un cotxe per un bancal en la CV-70 a Polop

Una persona ha mort i tres han resultat ferides després que un cotxe s'isquera de la carretera CV-70, a l'altura de Polop, i caiguera per un bancal amb uns 150 metres de desnivell.

Dani Parejo s’acomiada del Vila-real després de sis anys que qualifica de meravellosos

Dani Parejo va disputar el seu últim partit amb el Vila-real, es va mostrar orgullós dels seus sis anys en el club i va confessar que vol continuar jugant mentres decidix el seu futur amb calma.

El Vila-real castiga l’Atlètic amb una primera part letal (4-1)

El Vila-real marxa al descans amb un contundent 4-1 davant l'Atlètic gràcies a la seua eficàcia al contraatac, amb gols de Parell, Ayoze, Mikautadze i Pape Gueye.

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.