17.3 C
València
Dilluns, 24 novembre, 2025

Magic Costa Blanca tanca l’adquisició de Marina d’Or a Orpesa

Grup Fuertes i Magic Costa Blanca han acordat adquirir el complex turístic Marina d’Or, ubicat a Orpesa, al fons d’inversió nord-americà Farallon Capital Management.

Les dos companyies s’uniran amb l’objectiu de rellançar este projecte sota un nou concepte turístic i situar-lo entre els millors complexos de vacances d’Europa.

L’operació, que està sent estudiada en estos moments per la Comissió Nacional dels Mercats i la Competència (CNMC), és a càrrec de rebre autorització per part d’este organisme. Grupo Fuertes i Magic Costa Blanca han comptat amb Garrigues i Rosillo Rein, com a assessor legal i immobiliari, respectivament.

Sobre el Grup Forts

Grupo Fuertes és un hòlding empresarial amb capital cent per cent espanyol, que agrupa més de 20 empreses diferents l’activitat del qual se centra, principalment, en el sector agroalimentari.

Entre elles hi ha El Pozo Alimentación, líder al sector. El grup empresarial compta amb més de 8.700 empleats i el volum de negoci va superar els 2.300 milions d’euros el 2022.

Sobre Magic Costa Blanca

Magic Costa Blanca és un grup hoteler amb prop de 50 anys de trajectòria al sector turístic. La seua aposta per la qualitat i la innovació els ha fet consolidar com una empresa líder al sector de l’allotjament turístic a la Comunitat Valenciana, obtenint nombrosos reconeixements com els guardons Traveller’s Choice de Tripadvisor i Traveller Review Awards de Booking.

El grup empresarial compta amb prop de 2.000 empleats i gestionen 11.695 llits.

Últimes notícies

El 81% de sanitaris detecta més problemes per excés de pantalles en el desenrotllament infantil

Un estudi vincula l'ús intensiu de dispositius amb alteracions del somni, la salut mental i la visió. Nou de cada deu menors supera el temps recomanat enfront de pantalles.

Camarero acusa el Govern de deixar tirada a València durant la dana

La vicepresidenta valenciana en funcions ha denunciat en la comissió del Congrés un retard de 96 hores en el desplegament de l'Exèrcit i la falta de reforços policials. L'oposició ha rebatut amb una cronologia d'alertes i decisions que qüestiona la reacció del Consell.

Morant afirma que el Govern acull amb enorme respecte la renúncia del fiscal general

Diana Morant ha assegurat que el Govern respecta la renúncia d'Álvaro García Ortiz i reconeix el seu treball. L'Executiu ha iniciat el relleu i promet un perfil irreprotxable.

Morant acusa a Mazón de ‘mentida institucional’ i exigix eleccions en la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha acusat a Carlos Mazón, al seu Consell i al PP de normalitzar una 'mentida institucional' després de l'admissió de Susana Camarero en la comissió DANA. La ministra reclama eleccions en la Comunitat i advertix de negligència en la gestió d'emergències.

La jutgessa de la DANA reclama a Pérez Llorca la factura del mòbil usat en les seues trucades amb Mazón

La instructora del cas per la gestió de la DANA del 29 d'octubre ha sol·licitat a Juanfran Pérez Llorca la factura del telèfon usat en els seus contactes amb Carlos Mazón i Salomé Pradas. En una altra diligència, ha demanat al restaurant on va menjar el llavors president una imatge, mesures de la sala i la factura del menjar.

La Guàrdia Civil recupera 9 coloms esportius robats a Picassent i trobats en un terrat d’Almassora

Els agents han localitzat en el terrat d'un edifici d'Almassora nou coloms esportius valorats en 2.000 euros que van ser sostrets el 10 de novembre a Picassent. L'operació es va iniciar després de diverses denúncies a València, Castelló i Tarragona.

38 cadires buides a València homenatgen les víctimes de violència masclista a Espanya

El claustre del Palau del Temple ha acollit l'acte 'Cap cadira buida' amb 38 seients en record de les dones assassinades en 2025 i tres menors. La Delegació del Govern ha defés recursos, consens i unitat enfront del negacionismo.

Camarero culpa al Govern del retard de la UME en la dana i evita opinar sobre Mazón

La vicepresidenta valenciana ha atribuït a Interior i Defensa el retard en el desplegament de la UME i ha eludit valorar a Carlos Mazón. També ha defés el seu paper en el Cecopi i ha marcat límits competencials sobre el 112 i la teleassistència.