14.8 C
València
Divendres, 16 gener, 2026

Magic Costa Blanca tanca l’adquisició de Marina d’Or a Orpesa

Grup Fuertes i Magic Costa Blanca han acordat adquirir el complex turístic Marina d’Or, ubicat a Orpesa, al fons d’inversió nord-americà Farallon Capital Management.

Les dos companyies s’uniran amb l’objectiu de rellançar este projecte sota un nou concepte turístic i situar-lo entre els millors complexos de vacances d’Europa.

L’operació, que està sent estudiada en estos moments per la Comissió Nacional dels Mercats i la Competència (CNMC), és a càrrec de rebre autorització per part d’este organisme. Grupo Fuertes i Magic Costa Blanca han comptat amb Garrigues i Rosillo Rein, com a assessor legal i immobiliari, respectivament.

Sobre el Grup Forts

Grupo Fuertes és un hòlding empresarial amb capital cent per cent espanyol, que agrupa més de 20 empreses diferents l’activitat del qual se centra, principalment, en el sector agroalimentari.

Entre elles hi ha El Pozo Alimentación, líder al sector. El grup empresarial compta amb més de 8.700 empleats i el volum de negoci va superar els 2.300 milions d’euros el 2022.

Sobre Magic Costa Blanca

Magic Costa Blanca és un grup hoteler amb prop de 50 anys de trajectòria al sector turístic. La seua aposta per la qualitat i la innovació els ha fet consolidar com una empresa líder al sector de l’allotjament turístic a la Comunitat Valenciana, obtenint nombrosos reconeixements com els guardons Traveller’s Choice de Tripadvisor i Traveller Review Awards de Booking.

El grup empresarial compta amb prop de 2.000 empleats i gestionen 11.695 llits.

Últimes notícies

La EUIPO tanca un any de rècord amb quasi 330.000 marques i dissenys, un 7,8% més

L'oficina europea ha sumat 327.735 sol·licituds en 2025 i ha superat els 5 milions acumulats. Alemanya, la Xina i Itàlia lideren en marques; la Xina, el Regne Unit i els EUA en dissenys

ASAJA convoca una tractorada pel centre d’Alacant el 22 de gener en defensa del camp

ASAJA Alacant ha convocat una tractorada per al dijous 22 de gener pel centre de la ciutat. La protesta rebutja l'acord UE-Mercosur i reclama aigua i una PAC que garantisca la rendibilitat.

La policia tractarà de recuperar els missatges de l’excap de gabinet de Mazón, segons l’acusació

L'acusació popular ha assenyalat que la policia judicial de Catarroja assumirà les gestions per a intentar rescatar els missatges de José Manuel Cuenca. La jutgessa ha acordat demanar-los a Meta després d'un acarament fallit del mòbil usat el dia de la DANA.

L’excap de gabinet de Mazón defén que no va esborrar missatges i que va restablir el mòbil abans de retornar-lo

José Manuel Cuenca ha defés que no va esborrar missatges del mòbil usat durant la DANA i que el va restablir de fàbrica abans de retornar-lo. El peritatge no ha recuperat eixos xats.

La jutgessa de la DANA demanarà a Meta els WhatsApp de l’excap de gabinet de Mazón

La magistrada que investiga la gestió de la DANA recorrerà a la policia judicial per a sol·licitar a Meta els missatges de José Manuel Cuenca del 29 d'octubre de 2024. El mòbil corporatiu va ser reinicialitzat i no es van poder recuperar els xats, però l'exalte càrrec ha autoritzat la petició

Deu migrants, dos d’ells menors, arriben en pastera a Benidorm, primera entrada de 2026 en la Comunitat Valenciana

Dos menors i huit adults han aconseguit de matinada la platja de Llevant i han sigut atesos en relatiu bon estat. És la primera arribada de l'any a la Comunitat Valenciana.

El Suprem celebrarà una audiència prèvia del juí contra Ábalos el 6 de febrer

El Suprem celebrarà el 6 de febrer una audiència preliminar per a resoldre nul·litats i altres qüestions prèvies del cas Koldo. La data del juí es perfila per a després de Setmana Santa.

La policia judicial intentarà recuperar els missatges de WhatsApp de l’excap de gabinet de Mazón

La policia judicial adscrita al jutjat de Catarroja ha assumit la sol·licitud a Meta per a intentar recuperar els xats de José Manuel Cuenca del dia de la DANA. Un acarament tècnic previ ha fallat perquè el telèfon es va retornar reinicialitzat i la jutgessa, amb la Fiscalia, ha avalat el nou pas.