Magic Costa Blanca tanca l’adquisició de Marina d’Or a Orpesa

Grup Fuertes i Magic Costa Blanca han acordat adquirir el complex turístic Marina d’Or, ubicat a Orpesa, al fons d’inversió nord-americà Farallon Capital Management.

Les dos companyies s’uniran amb l’objectiu de rellançar este projecte sota un nou concepte turístic i situar-lo entre els millors complexos de vacances d’Europa.

L’operació, que està sent estudiada en estos moments per la Comissió Nacional dels Mercats i la Competència (CNMC), és a càrrec de rebre autorització per part d’este organisme. Grupo Fuertes i Magic Costa Blanca han comptat amb Garrigues i Rosillo Rein, com a assessor legal i immobiliari, respectivament.

Sobre el Grup Forts

Grupo Fuertes és un hòlding empresarial amb capital cent per cent espanyol, que agrupa més de 20 empreses diferents l’activitat del qual se centra, principalment, en el sector agroalimentari.

Entre elles hi ha El Pozo Alimentación, líder al sector. El grup empresarial compta amb més de 8.700 empleats i el volum de negoci va superar els 2.300 milions d’euros el 2022.

Sobre Magic Costa Blanca

Magic Costa Blanca és un grup hoteler amb prop de 50 anys de trajectòria al sector turístic. La seua aposta per la qualitat i la innovació els ha fet consolidar com una empresa líder al sector de l’allotjament turístic a la Comunitat Valenciana, obtenint nombrosos reconeixements com els guardons Traveller’s Choice de Tripadvisor i Traveller Review Awards de Booking.

El grup empresarial compta amb prop de 2.000 empleats i gestionen 11.695 llits.

Últimes notícies

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.

Tancament de tots els parcs naturals valencians durant l’eclipsi solar del 12 d’agost

La Generalitat ha decretat el tancament de tots els parcs naturals de la Comunitat Valenciana el 12 d’agost, dia de l’eclipsi solar, per l’alt risc d’incendis i la previsió de tempestes seques. També s’imposen restriccions de pas en terrenys forestals i es recomana observar el fenomen des de punts urbans i oficials.

El control del porc senglar s’intensifica a Castelló amb 228 captures enguany

La Generalitat ha reforçat el dispositiu contra el porc senglar a la Plana, amb 31 caixes trampa i 228 captures des de principi de 2026, 76 d’elles al terme de Castelló.

Igualtat actua contra el cartell sexista d’una penya de Sagunt

El Ministeri d’Igualtat i l’Institut de les Dones han enviat dos oficis a l’Ajuntament de Sagunt i a la Federació de Penyes per la difusió d’un cartell considerat sexista d’una penya festiva. La Generalitat Valenciana també ha reclamat revisar el cas i les ajudes públiques vinculades.

Sadiq torna a treballar sobre la gespa mentres el València busca un nou amistós

Sadiq Umar ha tornat a exercitar-se en solitari sobre la gespa de Paterna mentres el València CF intenta tancar un nou amistós i el fitxatge prioritari d’un lateral dret.

Elx dispararà 2,8 tones de pólvora en una Nit de l’Albà històrica

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà de rècord la nit del 13 al 14 d’agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 efectes pirotècnics i la tradicional Palmera de la Mare de Déu des del campanar de Santa María.

Pirotècnia Vulcano investiga l’incident del Castell de l’Olla d’Altea que va deixar diversos ferits

Pirotècnia Vulcano ha lamentat l’incident ocorregut durant la 40 edició del Castell de l’Olla d’Altea, on l’explosió d’una carcassa en l’arena de la platja ha deixat diversos ferits, i ha obert una investigació interna en col·laboració amb les autoritats.