Malú i Albert Rivera confirmen el seu embaràs

 

Malú acaba de confirmar la notícia més esperada. A través del seu compte d’Instagram, la cantant acaba de fer públic que espera el seu primer fill amb l’exlíder de Ciutadans, Albert Rivera. Després de mesos de rumors i especulacions, pareix que la parella ha decidit fer un pas més per a consolidar la seua relació

 

 

«Ara sí». Amb estes paraules, la madrilenya confirmava la bona notícia i compartia amb els seus seguidors el bonic moment personal que travessa: «M’emociona moltíssim poder compartir amb vosaltres este meravellós regal que ens ha fet la vida», celebrava la futura mare, que continuava exclamant que «serem pares!»

 

Amb tot, l’artista ha volgut aprofitar l’ocasió i fer una advertència: «Ens agradaria viure este desitjat embaràs amb la tranquil·litat més gran per a poder disfrutar-lo com es mereix». Malú posava punt final al text de la publicació amb estes paraules: «Una volta més, guanya l’amor».

 

Una notícia molt esperada

Cal recordar que els rumors sobre un possible embaràs de la parella vénen de lluny. Un exemple ben clar va ser el discurs que Rivera va oferir durant el debat preelectoral del 10-N, a on va afirmar que «és el que li vull ensenyar als meus fills». I és que el fet que l’exlíder taronja parlara en plural quan, en teoria, només tenia una filla, ja va fer saltar les alarmes de tots els mitjans.

 

D’esta manera, este serà el primogènit de la parella i també de la cantant, que no ha sigut mare anteriorment. En canvi, el polític ja té una filla, la menuda Daniela, fruit de la relació de Rivera amb la seua exdona Mariona Saperas. 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Barcala afirma estar a la sencera disposició de Les Corts per a donar totes les explicacions per les VPP de la Platja de Sant...

L'alcalde d'Alacant ha reiterat que està a la sencera disposició de la comissió que es constituïx el dijous en Les Corts per les irregularitats en les VPP de la Platja de Sant Joan. Diu que facilitarà tota la informació i que l'objectiu és aclarir l''escàndol' i garantir la fi social de les vivendes.

Pérez Llorca anuncia que un jutjat de Ceuta recolza el recurs contra el repartiment de menors migrants

El president ha informat en Les Corts d'una fallada del Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta favorable a la Generalitat i ha criticat la política migratòria estatal. També ha detallat mesures autonòmiques en matèria de protecció de menors i seguretat.

Un jutjat de Ceuta avala el rebuig del Consell al repartiment de menors, segons Pérez Llorca

Pérez Llorca ha anunciat en Les Corts que el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta recolza el recurs de la Generalitat contra el decret estatal de repartiment de menors no acompanyats.

Les Corts rebutgen la petició de Compromís de llevar privilegis als expresidents

El ple de Les Corts ha rebutjat la reforma de Compromís per a suprimir avantatges dels expresidents i manté oficina, xofera, dos assessors i opció al CJC. La majoria de PP i Vox ha frenat comissions d'investigació i han tirat avant iniciatives de PP i Vox.

Avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora

Aemet ha establit per a este divendres l'avís groc en la Comunitat Valenciana per precipitacions de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant hi haurà a més avís costaner per vent del sud-oest de 50-60 km/h i ones de 3 m; este dijous hi ha avisos per pluja en Castellon, València i el litoral nord d'Alacant.

Pérez Llorca insta l’oposició a aclarir irregularitats en vivendes protegides i no protegir els seus

Pérez Llorca ha demanat a l'oposició col·laboració per a esclarir possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes protegides i evitar blindatges partidistes. La sessió de control en Les Corts ha pujat de to amb crítiques de PSPV i Compromís i crits de 'Barcala dimissió'.

L’aeroport de Castelló creix un 22% al febrer i firma la seua millor dada del mes

L'aeroport de Castelló va tancar febrer amb 12.689 passatgers, un 22% més i la seua millor dada per a este mes. En el bimestre suma 24.809 viatgers i prepara 16 rutes en 2026.

Pérez Llorca assegura que un jutjat de Ceuta recolza el rebuig del Consell al repartiment de menors

El president ha anunciat en Les Corts que el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta ha donat la raó a la Generalitat en el seu recurs contra el decret estatal. Segons la seua versió, la resolució qüestiona els criteris d'assignació de menors no acompanyats entre autonomies.