Malú i Albert Rivera confirmen el seu embaràs

 

Malú acaba de confirmar la notícia més esperada. A través del seu compte d’Instagram, la cantant acaba de fer públic que espera el seu primer fill amb l’exlíder de Ciutadans, Albert Rivera. Després de mesos de rumors i especulacions, pareix que la parella ha decidit fer un pas més per a consolidar la seua relació

 

 

«Ara sí». Amb estes paraules, la madrilenya confirmava la bona notícia i compartia amb els seus seguidors el bonic moment personal que travessa: «M’emociona moltíssim poder compartir amb vosaltres este meravellós regal que ens ha fet la vida», celebrava la futura mare, que continuava exclamant que «serem pares!»

 

Amb tot, l’artista ha volgut aprofitar l’ocasió i fer una advertència: «Ens agradaria viure este desitjat embaràs amb la tranquil·litat més gran per a poder disfrutar-lo com es mereix». Malú posava punt final al text de la publicació amb estes paraules: «Una volta més, guanya l’amor».

 

Una notícia molt esperada

Cal recordar que els rumors sobre un possible embaràs de la parella vénen de lluny. Un exemple ben clar va ser el discurs que Rivera va oferir durant el debat preelectoral del 10-N, a on va afirmar que «és el que li vull ensenyar als meus fills». I és que el fet que l’exlíder taronja parlara en plural quan, en teoria, només tenia una filla, ja va fer saltar les alarmes de tots els mitjans.

 

D’esta manera, este serà el primogènit de la parella i també de la cantant, que no ha sigut mare anteriorment. En canvi, el polític ja té una filla, la menuda Daniela, fruit de la relació de Rivera amb la seua exdona Mariona Saperas. 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hillsman fixa l’objectiu: guanyar la Copa de la Reina amb València Basket

Khaalia Hillsman afronta la Copa de la Reina amb València Basket amb l'objectiu declarat de guanyar el títol i convertir la decepció europea en un impuls competitiu.

La jutgessa de la DANA cridarà Carlos Mazón a declarar com a testimoni després de quedar descartada la seua imputació

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA a València cita com a testimoni al expresident Carlos Mazón, després que el TSJCV haja descartat indicis de delicte en la seua actuació.

La Comunitat Valenciana impulsa el seu sector aeroespacial amb un pla estratègic fins a 2030

La Comunitat Valenciana dissenya un pla estratègic 2026-2030 per a consolidar el seu sector aeroespacial, atraure inversió i reforçar la seua posició internacional en tecnologia espacial.

Ben Abdelkader fixa la Copa de la Reina com a gran objectiu del València Basket

Hind Ben Abdelkader subratlla que la Copa de la Reina és un objectiu clar per al València Basket, encara que insistix que l'equip només pensa a superar primer al Ensino Lugo en quarts.

El Síndic de Greuges denúncia una deriva institucional perillosa en Les Corts i alerta d’una regressió democràtica

El Síndic de Greuges, Ángel Luna, advertix en el seu últim informe d'una greu deterioració en la relació amb Les Corts, que qualifica de deriva institucional perillosa i regressió democràtica, i vincula amb el bloqueig a les institucions estatutàries, la pressió política sobre els seus pressupostos i la falta de coordinació després de la dana de 2024.

El sector aeroespacial valencià dissenya la seua expansió internacional fins a 2030

El sector aeroespacial valencià, que ha crescut un 48% en nombre d'empreses i factura 735 milions anuals, prepara un pla estratègic fins a 2030 per a guanyar presència internacional.

La jutgessa de la DANA cita com a testimoni al expresident Carlos Mazón després de quedar descartada la seua imputació

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA a València ha acordat citar com a testimoni al expresident Carlos Mazón i demanar-li els missatges i crides del 29 d'octubre de 2024, una vegada siga ferma l'acte del TSJCV que va rebutjar investigar-lo.

El Síndic de Greuges denuncia una greu deterioració en la seua relació amb Les Corts

El Síndic de Greuges, Ángel Luna, denúncia una greu deterioració en la relació amb Les Corts i alerta d'una deriva institucional perillosa que, al seu juí, debilita el control democràtic.