Malú i Albert Rivera confirmen el seu embaràs

 

Malú acaba de confirmar la notícia més esperada. A través del seu compte d’Instagram, la cantant acaba de fer públic que espera el seu primer fill amb l’exlíder de Ciutadans, Albert Rivera. Després de mesos de rumors i especulacions, pareix que la parella ha decidit fer un pas més per a consolidar la seua relació

 

 

«Ara sí». Amb estes paraules, la madrilenya confirmava la bona notícia i compartia amb els seus seguidors el bonic moment personal que travessa: «M’emociona moltíssim poder compartir amb vosaltres este meravellós regal que ens ha fet la vida», celebrava la futura mare, que continuava exclamant que «serem pares!»

 

Amb tot, l’artista ha volgut aprofitar l’ocasió i fer una advertència: «Ens agradaria viure este desitjat embaràs amb la tranquil·litat més gran per a poder disfrutar-lo com es mereix». Malú posava punt final al text de la publicació amb estes paraules: «Una volta més, guanya l’amor».

 

Una notícia molt esperada

Cal recordar que els rumors sobre un possible embaràs de la parella vénen de lluny. Un exemple ben clar va ser el discurs que Rivera va oferir durant el debat preelectoral del 10-N, a on va afirmar que «és el que li vull ensenyar als meus fills». I és que el fet que l’exlíder taronja parlara en plural quan, en teoria, només tenia una filla, ja va fer saltar les alarmes de tots els mitjans.

 

D’esta manera, este serà el primogènit de la parella i també de la cantant, que no ha sigut mare anteriorment. En canvi, el polític ja té una filla, la menuda Daniela, fruit de la relació de Rivera amb la seua exdona Mariona Saperas. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Apunyala l’home que va defensar la seua ex parella en un carrer d’Alacant

Un home de 54 anys ha sigut detingut a Alacant acusat d’intentar matar amb un ganivet l’home que havia defensat la seua ex parella hores abans.

Els afectats pels incendis de La Vall d’Uixó no hauran d’anar als jutjats si tenen dificultats

El TSJ de la Comunitat Valenciana ha acordat eximir fins al 29 de juliol les persones afectades per evacuacions i restriccions de mobilitat per l’incendi de La Vall d'Uixó de l’obligació d’acudir als jutjats si tenen dificultats per desplaçar-se.

El Valencia Basket incorpora Wildens Leveque i el cedix a l’Hestia Menorca

El Valencia Basket ha fitxat el pívot Wildens Leveque per tres temporades i l’ha cedit per a la pròxima campanya a l’Hestia Menorca de Primera FEB.

Aagesen alerta del risc extrem d’incendis i carrega contra els bulos sobre els focs

Sara Aagesen reclama prudència davant un risc molt alt d’incendis per la possible quarta ona de calor i critica com una irresponsabilitat política els bulos sobre l’origen dels focs.

Onda prohibix beure i cuinar amb l’aigua de l’aixeta fins que siga segura

L’Ajuntament d’Onda ha prohibit beure i cuinar amb l’aigua de la xarxa per precaució arran de l’incendi de La Vall d’Uixó, i només permet l’ús per a higiene i neteja fins que les anàlisis garantisquen que és segura.

La jutgessa de la DANA crida a declarar com a testimoni Martínez Mus

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA ha acordat citar com a testimoni, encara sense data, el vicepresident tercer del Govern valencià i conseller Vicente Martínez Mus, arran dels missatges que va enviar al grup de Whatsapp del Consell durant l’episodi de pluges.

València prepara l’arribada de més de 200 obres de Sorolla amb un contracte de transport de 404.000 euros

El Consorci de Museus ha tret a licitació el trasllat de més de 200 obres de Joaquín Sorolla des de la Hispanic Society de Nova York a València, amb un pressupost de 404.236,80 euros i previsió d’inaugurar la col·lecció en gener de 2027 al Museu de la Ciutat.

El jugador de l’Elx Josan Ferrández llegirà el pregó de les Festes d’Elx 2026

L’Ajuntament d’Elx ha triat el futbolista crevillentí de l’Elx CF José Antonio Ferrández ‘Josan’ com a pregoner de les Festes d’Elx 2026, en reconeixement a la seua trajectòria i vincle amb el club i la ciutat.