Malú i Albert Rivera confirmen el seu embaràs

 

Malú acaba de confirmar la notícia més esperada. A través del seu compte d’Instagram, la cantant acaba de fer públic que espera el seu primer fill amb l’exlíder de Ciutadans, Albert Rivera. Després de mesos de rumors i especulacions, pareix que la parella ha decidit fer un pas més per a consolidar la seua relació

 

 

«Ara sí». Amb estes paraules, la madrilenya confirmava la bona notícia i compartia amb els seus seguidors el bonic moment personal que travessa: «M’emociona moltíssim poder compartir amb vosaltres este meravellós regal que ens ha fet la vida», celebrava la futura mare, que continuava exclamant que «serem pares!»

 

Amb tot, l’artista ha volgut aprofitar l’ocasió i fer una advertència: «Ens agradaria viure este desitjat embaràs amb la tranquil·litat més gran per a poder disfrutar-lo com es mereix». Malú posava punt final al text de la publicació amb estes paraules: «Una volta més, guanya l’amor».

 

Una notícia molt esperada

Cal recordar que els rumors sobre un possible embaràs de la parella vénen de lluny. Un exemple ben clar va ser el discurs que Rivera va oferir durant el debat preelectoral del 10-N, a on va afirmar que «és el que li vull ensenyar als meus fills». I és que el fet que l’exlíder taronja parlara en plural quan, en teoria, només tenia una filla, ja va fer saltar les alarmes de tots els mitjans.

 

D’esta manera, este serà el primogènit de la parella i també de la cantant, que no ha sigut mare anteriorment. En canvi, el polític ja té una filla, la menuda Daniela, fruit de la relació de Rivera amb la seua exdona Mariona Saperas. 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.

Castelló prepara un ampli dispositiu de seguretat per a l’eclipsi solar del 12 d’agost

Castelló ha iniciat la planificació d'un dispositiu especial de seguretat i mobilitat per a l'eclipsi total de sol del 12 d'agost, que atraurà a milers de persones i comptarà amb una àmplia programació divulgativa.

L’Arquebisbat de València crearà coordinadors de menors en parròquies per a previndre abusos

L'Oficina de Protecció del Menor de l'Arquebisbat de València incorporarà coordinadors de menors en parròquies i reforçarà la formació i els protocols per a previndre abusos sexuals en l'àmbit pastoral.

Rovira xifra en 410 milions l’estalvi per als valencians per la reforma fiscal del Consell

La reforma fiscal aplicada pel Consell des de 2023 ha generat un estalvi total de 410,2 milions per als contribuents valencians, principalment en Successions i Donacions, Transmissions Patrimonials i noves deduccions autonòmiques en l'IRPF.