Malú i Albert Rivera confirmen el seu embaràs

 

Malú acaba de confirmar la notícia més esperada. A través del seu compte d’Instagram, la cantant acaba de fer públic que espera el seu primer fill amb l’exlíder de Ciutadans, Albert Rivera. Després de mesos de rumors i especulacions, pareix que la parella ha decidit fer un pas més per a consolidar la seua relació

 

 

«Ara sí». Amb estes paraules, la madrilenya confirmava la bona notícia i compartia amb els seus seguidors el bonic moment personal que travessa: «M’emociona moltíssim poder compartir amb vosaltres este meravellós regal que ens ha fet la vida», celebrava la futura mare, que continuava exclamant que «serem pares!»

 

Amb tot, l’artista ha volgut aprofitar l’ocasió i fer una advertència: «Ens agradaria viure este desitjat embaràs amb la tranquil·litat més gran per a poder disfrutar-lo com es mereix». Malú posava punt final al text de la publicació amb estes paraules: «Una volta més, guanya l’amor».

 

Una notícia molt esperada

Cal recordar que els rumors sobre un possible embaràs de la parella vénen de lluny. Un exemple ben clar va ser el discurs que Rivera va oferir durant el debat preelectoral del 10-N, a on va afirmar que «és el que li vull ensenyar als meus fills». I és que el fet que l’exlíder taronja parlara en plural quan, en teoria, només tenia una filla, ja va fer saltar les alarmes de tots els mitjans.

 

D’esta manera, este serà el primogènit de la parella i també de la cantant, que no ha sigut mare anteriorment. En canvi, el polític ja té una filla, la menuda Daniela, fruit de la relació de Rivera amb la seua exdona Mariona Saperas. 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Investiguen a un conductor per circular a 223 km/h en l’A-3 a València

La Guàrdia Civil investiga a un home de 61 anys sorprés a 223 km/h en l'A-3, a Venta del Moro. Va superar el límit en 103 km/h i afronta penes penals.

Pluges, pols en suspensió i descens de les màximes en l’últim dia de febrer en la Comunitat Valenciana

Febrer s'acomiada en la Comunitat Valenciana amb pols en suspensió en la mitat sud i pluges febles que s'estenen amb el pas de les hores. Les màximes baixen i el vent rola a nord-est.

Un sistema no invasiu mesura amb precisió les asimetries cranials en bebés i accelera el diagnòstic

Craniamed llança un programari que substituïx el craneómetro amb mesurament ràpid, precisa i exportable. Oferix els índexs CI i CVAI per a diagnòstic i seguiment.

Llevant 2-0 Alabés: Espí tomba a Sivera amb un doblet final i sosté la fe en la permanència

Un doblet de Carlos Espí en el 88 i 97 va decidir un dol que Sivera va sostindre quasi fins al final. Ryan va salvar al Llevant en la primera part i l'expulsió de Parada va canviar el guió.

Espí va tombar a Sivera amb un doblet i va mantindre visca l’esperança del Llevant

Un doblet de Carlos Espí en els minuts 88 i 97 va decidir el Llevant-Alabés després d'un pols de porters entre Ryan i Sivera. El Llevant va quedar amb 21 punts, a 4 de la salvació.

Espí derroca la muralla de Sivera amb un doblet i manté visca l’esperança del Llevant

Carlos Espí va firmar dos gols en el 88 i el 96 per a tombar a l'Alabés, amb deu des del 60. Sivera va sostindre als visitants i el Llevant va tallar la seua ratxa de cinc sense guanyar.

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.