Mastodon
23 C
València
Dimarts, 16 setembre, 2025

Mantenen els 11 anys de presó per a la dona que va apunyalar al seu home en Benassal

Els fills de la parella no alertaren de cap maltractament | València Diari

 

El Tribunal Suprem es nega a rebaixar la pena d’11 anys i 3 mesos de presó que es va imposar a Antonia Rodríguez, l’ama de casa de Benassal, en la comarca de l’Alt Maestrat (Castelló), que en febrer de 2018 va apunyalar dos voltes al seu home en la seua vivenda del carrer Amalio Gimeno. El Suprem ha denegat el recurs que deia que hi havia maltractament habitual per part de l’home. 

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, la condemnada i el seu home tenien una relació distant des de feia alguns anys. El 26 de febrer de 2018, la víctima va demanar diners a la seua dona, que era l’encarregada de l’economia familiar, i ella va agafar un ganivet de cuina i el va atacar per l’esquena, donant-li dos punyalades. 

 

El ferit va fugir i un veí el va socórrer avisant a la Policia Nacional. Després d’açò, l’home va ser traslladat a l’Hospital General i els agents haguéren d’entrar a la casa del matrimoni a la força. Allí, trobaren a la seua dona amagada i també lesionada. 

 

L’Audiencia de Castelló afirma que, durant el juí, la víctima va disculpar a la seua agressora i va renunciar a qualsevol indemnització. A demés, encara que la dona va dir que tenia por del seu home, mai va explicar perquè i els seus fills tampoc alertaren de cap situació de maltractament.

 

La culpable dels fets va reconéixer en el seu moment que va apunyalar al seu home, encara que ella afirma que no recorda res. Actualment complix la seua pena en la presó, a on, segons els metges, té un excel·lent comportament.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Dos bones notícies per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre la importància de les ajudes que ha rebut l'AVL per part de diferents Governs

Tres detinguts per una xarxa que venia joies falses a cases de compravenda a Elx

Tres persones han sigut arrestades a Elx per integrar una xarxa que col·locava peces banyades en or com si anaren de 9 quirats en cases de compravenda. La intervenció policial va limitar el perjuí a 4.700 euros i la investigació seguix oberta per a localitzar a més implicats.

Baixen les opcions de ruixats a València i Castelló i les temperatures a penes varien

La jornada deixa un risc baix de ruixats en els litorals de València i Castelló al matí i a l'interior de Castelló a la vesprada. El vent serà fluix i tendirà a component este des del migdia, amb temperatures similars a les de dies anteriors.

Mor una bebé i la seua mare queda en estat crític després de ser atropellades per un cotxe sense conductor a Calp

Una bebé de 20 dies va morir i la seua mare roman en l'UCI després de ser envestides per un vehicle estacionat que es va desplaçar costa avall en una urbanització. L'altre fill, de quatre anys, va eixir il·lés i s'investiga una possible fallada del fre de mà.

Marcelino afirma que Partey esta llest mentalment per a jugar davant el Tottenham

El tecnico del Vila-real sosté que el migcampista ghanes esta al seu maximo nivell mental per al debut de Champions i apel·la a la presuncion d'innocència. El jugador, que nega els càrrecs, ha de comparéixer en un tribunal de Londres al dia següent del partit.

Mor una xiqueta de 4 anys després de caure des d’un quint pis a Calp

La menor va caure de matinada des del balcó d'un quint pis i va morir cinc dies després a Alacant. La policia judicial investiga l'accident.

Marcelino reivindica l’ambició del Vila-real i recolza a Partey abans del Tottenham

El tècnic del Vila-real assegura que l'equip arriba amb il·lusió de guanyar en el seu debut europeu i defén la presumpció d'innocència de Thomas Partey.

Foyth assenyala el debut davant el Tottenham com una gran oportunitat

El defensa del Vila-real, ex del club londinenc, anticipa un partit molt físic en la primera jornada i reclama confiança en les pròpies virtuts. Considera clau arrancar el camí europeu amb bon peu.