Mor l’alcaldessa de Sot de Chera María Dolores Moreno

L’alcaldessa de Sot de Chera María Dolores Moreno ha mort el passat divendres a la seua localitat amb 63 anys. Moreno exercia d’alcaldessa d’aquesta localitat dels Serrans des de juny de 2019.

Veïns d’aquesta localitat de 400 habitantes, companys de militància del PSOE i alcaldes de localitats properes han acomiadat a Moreno com  «un exemple de dedicació i entrega a la política municipal, la més pròxima a les persones» i han lamentat «tants anys d’esforç per a aconseguir el somni de ser alcaldessa i que poc ha durat l’alegria».

També la Diputació de València ha lamentat «aquesta gran pèrdua i envia suport, ànim i una gran abraçada als familiars i amics. Descanse en pau».

 

 

Companys de partit també han manifestat el seu condol: «Lamentem la defunció de Maria Dolores Moreno, alcaldessa de Sot de Xera, un exemple de dedicació i lliurament a la política municipal, les més pròxima a les persones.»

 

 

Últimes notícies

Reclamen més protecció per a llauradors i ramaders davant els efectes del canvi climàtic

En els últims set anys ha pujat de manera sostinguda la contractació de seguros agraris a Espanya, mentre la Fundació Microfinanzas BBVA alerta que llauradors, ramaders i xicotetes empreses continuen molt exposats als impactes del canvi climàtic.

Vinté dia de vaga dels docents valencians amb reunió clau i ‘vaga de famílies’

La vaga indefinida del professorat públic valencià arriba al seu vinté dia lectiu amb una nova reunió negociadora amb Educació i una ‘vaga de famílies’ en suport als docents.

La Comunitat Valenciana supera el milió i mig d’animals de companyia, quasi la mitat són gossos

La Comunitat Valenciana compta amb 1.533.551 animals de companyia registrats, quasi la mitat gossos i més del 40 % gats, i és la quarta autonomia amb més mascotes d’Espanya.

Especialistes proposen que l’Estat compre vivendes privades per a destinar-les a lloguer social

Un informe de la Fundació BBVA i l’Ivie defensa que les administracions públiques compren vivendes del mercat lliure per a ampliar de manera ràpida el parc de lloguer social i alleujar la greu escassetat d’habitatge a Espanya.

Una avaria en l’avió retrasa el retorn de Pérez Llorca des de Brussel·les a València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, retrasa el seu retorn des de Brussel·les a València per una avaria en el vol de tornada i es preveu que arribe al llarg del divendres. La vicepresidenta primera, Susana Camarero, l’ix al pas i presidirà el ple del Consell i un acte sobre L’Albufera i El Saler.

Canvi radical d’oratge al primer cap de setmana de juny: desplom tèrmic, vent i pluges

La Comunitat Valenciana viurà el primer cap de setmana de juny amb una brusca baixada de les temperatures, intervals de vent fort i ruixats sobretot este divendres a València i Alacant, segons Aemet.

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.