Sis membres d’una mateixa família detinguts per vendre heroïna a Sagunt

Agents de la Policia Nacional han detingut a la localitat valenciana de Sagunt sis persones, tres homes i tres dones, d’entre 19 i 46 anys, membres d’una mateixa família dedicada a la venda i distribució d’heroïna.

Les investigacions van començar el mes de novembre passat, després de tindre coneixement que diversos membres d’una mateixa família dedicada al tràfic de drogues a la ciutat de València s’haurien traslladat a Sagunt, on presumptament continuaven amb l’activitat delictiva.

Les indagacions dels agents han culminat amb una entrada i registre de l’habitatge on residia la família, en què s’han trobat i intervingut 40 grams d’heroïna, 4.265 euros, una bàscula de precisió i diversos estris emprats en la preparació de les dosis de substàncies estupefaents.

Els investigadors, a més, han detingut sis membres d’esta família, tres dones i tres homes, com a presumptes autors d’un delicte de tràfic de drogues.

Els arrestats, tots amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Alicante reconeix les associacions en l’acte institucional del Dia de l’Orgull LGTBI

L’Ajuntament d’Alacant ha celebrat l’acte institucional del Dia de l’Orgull LGTBI, on ha destacat la tasca de les associacions i ha presentat el lema Orgull Alicante 2026: Son derechos humanos, no somos ideología.

Alan Matturro s’acomiada del Llevant amb un missatge que deixa la porta oberta

El central uruguaià Alan Matturro s’ha acomiadat del Llevant després d’una temporada cedit i torna al Genoa, tot agraint el suport de l’afició amb un significatiu ‘gràcies i fins prompte’.

Pepelu demana un objectiu clar per al Valencia des del primer dia de pretemporada

Pepelu ha defensat que el Valencia marque un objectiu ambiciós des de l’inici de la pretemporada i ha destacat el valor emocional de l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla.

Rescatades dues pateres amb 24 migrants davant la costa d’Alacant i detinguts dos patrons

Salvament Marítim ha rescatat 24 migrants en dues pateres davant la costa d’Alacant entre diumenge i dimarts, quatre d’ells menors, i la Policia Nacional ha detingut dos adults com a presumptes patrons.

Kameron Taylor continuarà al Valencia Basket com a mínim fins 2028

El Valencia Basket ha ampliat i millorat el contracte de l’aler nord-americà Kameron Taylor, clau en l’última temporada, fins a la campanya 2027-28.

Bolaños defensa la regularització d’immigrants i assegura que el decret és sòlid

Félix Bolaños manté la seua confiança absoluta en el decret de regularització d’immigrants, tot i la possible consulta del Suprem al Tribunal de Justícia de la UE. El ministre insistix que la norma respecta el dret europeu i rebutja que genere un efecte crida.

El Elche inicia la pretemporada amb quatre absències destacades al Martínez Valero

El Elche ha començat la pretemporada amb proves mèdiques al Martínez Valero sense Osorio, Affengruber, Sangaré ni Diaby, absents per diversos motius. El nou tècnic, Martín Anselmi, ha tingut la primera presa de contacte amb la plantilla.

Un nou silló ergonòmic acosta el bany a la mar a persones amb paràlisi cerebral al Cabanyal

La platja del Cabanyal ha estrenat una prova pilot amb un silló ergonòmic adaptat a cadires amfíbies per facilitar el bany a persones amb paràlisi cerebral, en un projecte pioner en Europa impulsat per l'Ajuntament de València.