9.2 C
València
Divendres, 19 desembre, 2025

Més d’1.000 ciclistes participaran l’1 de juny en el XV Desafiament Bestcycling a Peníscola

MADRID, 17 (EUROPA PRESS)

Més d’1.000 aficionats al ciclisme indoor participaran en la XV edició del Desafiament Bestcycling, el major esdeveniment d’aquesta disciplina que s’organitza a Espanya, el pròxim 1 de juny junt amb la platja de la localitat castellonenca de Peníscola, segons van anunciar aquest divendres els organitzadors.

Aquests més d’1.000 amants del cicle indoor gaudiran a colp de pedal sobre les bicicletes estàtiques junt amb els professors de la plataforma fundada el 1997 pels germans César i Nacho Bosquet que ofereix en la seua aplicació classes virtuals de cicle indoor, consells de nutrició i per al benestar de la ment, entre altres serveis.

“El Desafiament Bestcycling és més que un simple esdeveniment, promet ser un dia dedicat a connectar amb la passió pel ciclisme indoor i la comunitat que comparteix aquest amor per l’esport”, va apuntar a Europa Press César Bosquet.

En aquesta edició el ‘desafiament’ (www.desafiobestcycling.com) tornarà a celebrar-se a Peníscola, on els participants podran gaudir de sis classes de cicle indoor impartides pels germans Bosquet i ‘coachs’ com Lydia Expósito, Lucía de Santos o Unai Aguilera, entre altres, en un ambient inspirador des de la primera hora del clarejar fins al capvespre.

“Serà una jornada plena d’emoció, amistat, música i l’inigualable sentiment de superació personal que caracteritza a la comunitat de Bestcycling”, va subratllar Bosquet.

A més, els organitzadors ofereixen als ‘bestciclistas’ que no puguen assistir presencialment al desafiament l’opció d’unir-se des de les seues cases a través de l’aplicació de la plataforma sense perdre l'”energia” del Desafiament Bestcycling.

“Enguany, el Desafiament Bestcycling promet superar totes les expectatives anteriors, convertint-se en una experiència inoblidable per a tots els participants i reafirmant la seua posició com l’esdeveniment més destacat en el calendari dels apassionats del ciclisme indoor”, va assegurar César Bosquet.

Últimes notícies

Centenars es manifesten a València pels drets dels migrants

Centenars de persones han recorregut València, des de la plaça de bous fins al CIE de Sapadors, per a denunciar exclusió i reclamar garanties per a la població migrant.

El PSPV presenta la proposta de gestora a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per denúncies d’assetjament sexual

La direcció provincial del PSPV ha proposat una gestora per a l'agrupació d'Almussafes després de la denúncia per assetjament sexual contra l'alcalde, ja expulsat. La llista, amb Jorge Vidal al capdavant, queda a l'espera del vistiplau intern i federal.

Centenars es manifesten a València per a reclamar drets de les persones migrants

Centenars de persones han recorregut València per a exigir garanties efectives de drets per a la població migrant. La marxa va culminar davant el CIE de Sapadors.

Imputat l’alcalde de Jérica per agressió sexual a dos menors; el PP demana suspendre-li de militància

Un jutjat de Segorbe investiga a l'alcalde de Jérica per dos presumptes delictes d'agressió sexual a menors. El PP li cessa com a assessor en la Diputació i demana suspendre la seua militància, mentres el PSPV exigix la seua dimissió.

Broseta deixa la secretaria autonòmica de representació davant la UE amb una dimissió irrevocable

Pablo Broseta ha presentat la seua dimissió irrevocable com a secretari autonòmic de Representació davant la UE i les CCAA. Va anunciar la renúncia en X sense donar motius.

Morant demana als edils d’Almussafes respectar a la denunciant i acatar el decidit pel PSPV

Diana Morant ha reclamat al grup socialista d'Almussafes respecte a la denunciant d'assetjament i obediència a les mesures del partit, que ja ha actuat contra l'alcalde.

El Port d’Alacant rescindix el contracte de l’estructura en la bocana i activa concursos de fred i hidrogen

El consell ha resolt el contracte de l'estructura fixa en la bocana per incompliment del contractista i ha llançat concursos per a una nau frigorífica i una planta d'hidrogen verd.

Creu Roja distribuïx més de 1.800 jocs i joguets a famílies vulnerables d’Alacant

Creu Roja ha iniciat a Alacant el lliurament de més de 1.800 jocs i joguets per a famílies vulnerables per Nadal. Les donacions es classifiquen i arriben directament a les llars.