Més d’1.000 ciclistes participaran l’1 de juny en el XV Desafiament Bestcycling a Peníscola

MADRID, 17 (EUROPA PRESS)

Més d’1.000 aficionats al ciclisme indoor participaran en la XV edició del Desafiament Bestcycling, el major esdeveniment d’aquesta disciplina que s’organitza a Espanya, el pròxim 1 de juny junt amb la platja de la localitat castellonenca de Peníscola, segons van anunciar aquest divendres els organitzadors.

Aquests més d’1.000 amants del cicle indoor gaudiran a colp de pedal sobre les bicicletes estàtiques junt amb els professors de la plataforma fundada el 1997 pels germans César i Nacho Bosquet que ofereix en la seua aplicació classes virtuals de cicle indoor, consells de nutrició i per al benestar de la ment, entre altres serveis.

«El Desafiament Bestcycling és més que un simple esdeveniment, promet ser un dia dedicat a connectar amb la passió pel ciclisme indoor i la comunitat que comparteix aquest amor per l’esport», va apuntar a Europa Press César Bosquet.

En aquesta edició el ‘desafiament’ (www.desafiobestcycling.com) tornarà a celebrar-se a Peníscola, on els participants podran gaudir de sis classes de cicle indoor impartides pels germans Bosquet i ‘coachs’ com Lydia Expósito, Lucía de Santos o Unai Aguilera, entre altres, en un ambient inspirador des de la primera hora del clarejar fins al capvespre.

«Serà una jornada plena d’emoció, amistat, música i l’inigualable sentiment de superació personal que caracteritza a la comunitat de Bestcycling», va subratllar Bosquet.

A més, els organitzadors ofereixen als ‘bestciclistas’ que no puguen assistir presencialment al desafiament l’opció d’unir-se des de les seues cases a través de l’aplicació de la plataforma sense perdre l'»energia» del Desafiament Bestcycling.

«Enguany, el Desafiament Bestcycling promet superar totes les expectatives anteriors, convertint-se en una experiència inoblidable per a tots els participants i reafirmant la seua posició com l’esdeveniment més destacat en el calendari dels apassionats del ciclisme indoor», va assegurar César Bosquet.

Últimes notícies

El PSOE reclama al Suprem que agilite el recurs contra l’absolució de Camps

El PSOE ha demanat al Tribunal Suprem que done un impuls processal al recurs presentat contra la sentència que va absoldre Francisco Camps en l’últim serrell del cas Gürtel, després de més de díhuit mesos sense resolució sobre l’admissió.

El macrojudici per Grand Coral arranca amb acords de conformitat de diversos acusats

El judici per l’operació Grand Coral a Mèxic, que hauria causat un perjuí de 750 milions, ha arrancat amb acords de conformitat de diversos acusats, entre ells l’exconseller delegat de Banco de Valencia i els principals promotors del projecte.

CSIF reclama protocols contra el suïcidi en les policies locals valencianes

El sindicat CSIF ha traslladat als ajuntaments de la Comunitat Valenciana una proposta de protocol per a previndre conductes suïcides en les policies locals i protegir la salut mental dels agents.

Així lidera Alacant el lloguer per a estrangers junt amb Balears

Alacant i Balears concentren el 26 % de les cerques d’estrangers que volen llogar vivenda a Espanya, segons Idealista. València destaca tant a nivell provincial com com a capital entre els principals mercats internacionals.

Pérez Llorca defensa que ja havia pujat les hores de matemàtiques abans del Pisa

Juanfran Pérez Llorca assegura a Crevillent que el seu Consell ja havia incrementat les hores de matemàtiques i limitat l’ús de mòbils abans de conéixer els resultats de l’informe Pisa, i anuncia 3 milions per a acabar el teatre Chapí. El president defensa també un pla per a millorar les condicions del professorat i reforçar l’educació especial, la FP i la climatització dels centres.

Noves ajudes de fins a 20.000 euros per a negocis en municipis afectats per la dana

La Generalitat ha obert la segona convocatòria EMDANA, amb 3,26 milions en ajudes de fins a 20.000 euros per a autònoms i pimes que inicien negocis en municipis afectats per la dana.

Braulio Vázquez deixa Osasuna i assumix el repte de fitxar pel València

Braulio Vázquez s’ha acomiadat d’Osasuna després de set anys al càrrec de director esportiu per a incorporar-se al València, club que definix com ‘alguna cosa diferent’. José Antonio Prieto ‘Cata’ assumirà ara la direcció esportiva del club navarrés.

685.000 euros per a recuperar la zona cremada de la Serra Calderona

La Generalitat ha iniciat la primera fase de recuperació de les àrees afectades per lincendi de la Serra Calderona, amb una inversió de 684.594 euros i un termini dexecució de sis mesos, centrada en la vegetació cremada i els camins forestals.