Més d’1.000 ciclistes participaran l’1 de juny en el XV Desafiament Bestcycling a Peníscola

MADRID, 17 (EUROPA PRESS)

Més d’1.000 aficionats al ciclisme indoor participaran en la XV edició del Desafiament Bestcycling, el major esdeveniment d’aquesta disciplina que s’organitza a Espanya, el pròxim 1 de juny junt amb la platja de la localitat castellonenca de Peníscola, segons van anunciar aquest divendres els organitzadors.

Aquests més d’1.000 amants del cicle indoor gaudiran a colp de pedal sobre les bicicletes estàtiques junt amb els professors de la plataforma fundada el 1997 pels germans César i Nacho Bosquet que ofereix en la seua aplicació classes virtuals de cicle indoor, consells de nutrició i per al benestar de la ment, entre altres serveis.

“El Desafiament Bestcycling és més que un simple esdeveniment, promet ser un dia dedicat a connectar amb la passió pel ciclisme indoor i la comunitat que comparteix aquest amor per l’esport”, va apuntar a Europa Press César Bosquet.

En aquesta edició el ‘desafiament’ (www.desafiobestcycling.com) tornarà a celebrar-se a Peníscola, on els participants podran gaudir de sis classes de cicle indoor impartides pels germans Bosquet i ‘coachs’ com Lydia Expósito, Lucía de Santos o Unai Aguilera, entre altres, en un ambient inspirador des de la primera hora del clarejar fins al capvespre.

“Serà una jornada plena d’emoció, amistat, música i l’inigualable sentiment de superació personal que caracteritza a la comunitat de Bestcycling”, va subratllar Bosquet.

A més, els organitzadors ofereixen als ‘bestciclistas’ que no puguen assistir presencialment al desafiament l’opció d’unir-se des de les seues cases a través de l’aplicació de la plataforma sense perdre l'”energia” del Desafiament Bestcycling.

“Enguany, el Desafiament Bestcycling promet superar totes les expectatives anteriors, convertint-se en una experiència inoblidable per a tots els participants i reafirmant la seua posició com l’esdeveniment més destacat en el calendari dels apassionats del ciclisme indoor”, va assegurar César Bosquet.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.