Més d’1.000 ciclistes participaran l’1 de juny en el XV Desafiament Bestcycling a Peníscola

MADRID, 17 (EUROPA PRESS)

Més d’1.000 aficionats al ciclisme indoor participaran en la XV edició del Desafiament Bestcycling, el major esdeveniment d’aquesta disciplina que s’organitza a Espanya, el pròxim 1 de juny junt amb la platja de la localitat castellonenca de Peníscola, segons van anunciar aquest divendres els organitzadors.

Aquests més d’1.000 amants del cicle indoor gaudiran a colp de pedal sobre les bicicletes estàtiques junt amb els professors de la plataforma fundada el 1997 pels germans César i Nacho Bosquet que ofereix en la seua aplicació classes virtuals de cicle indoor, consells de nutrició i per al benestar de la ment, entre altres serveis.

“El Desafiament Bestcycling és més que un simple esdeveniment, promet ser un dia dedicat a connectar amb la passió pel ciclisme indoor i la comunitat que comparteix aquest amor per l’esport”, va apuntar a Europa Press César Bosquet.

En aquesta edició el ‘desafiament’ (www.desafiobestcycling.com) tornarà a celebrar-se a Peníscola, on els participants podran gaudir de sis classes de cicle indoor impartides pels germans Bosquet i ‘coachs’ com Lydia Expósito, Lucía de Santos o Unai Aguilera, entre altres, en un ambient inspirador des de la primera hora del clarejar fins al capvespre.

“Serà una jornada plena d’emoció, amistat, música i l’inigualable sentiment de superació personal que caracteritza a la comunitat de Bestcycling”, va subratllar Bosquet.

A més, els organitzadors ofereixen als ‘bestciclistas’ que no puguen assistir presencialment al desafiament l’opció d’unir-se des de les seues cases a través de l’aplicació de la plataforma sense perdre l'”energia” del Desafiament Bestcycling.

“Enguany, el Desafiament Bestcycling promet superar totes les expectatives anteriors, convertint-se en una experiència inoblidable per a tots els participants i reafirmant la seua posició com l’esdeveniment més destacat en el calendari dels apassionats del ciclisme indoor”, va assegurar César Bosquet.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

CGT recolza investigar a Mazón després de l’informe de la jutgessa que apunta a negligència greu

CGT es persona davant el TSJCV i secunda investigar a Carlos Mazón després de l'exposició raonada de la jutgessa de Catarroja. L'escrit detalla omissions amb connexió a 230 defuncions.

Activen l’avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores este dijous en la Comunitat Valenciana

L'avís s'aplicarà en zones d'Alacant, València i Castelló, amb acumulats de 20 l/m² en una hora i 60 l/m² en 12 hores i possibilitat de tempesta.

Gamarra acusa el PSOE d’usar la política d’igualtat amb finalitats partidistes

Bufona Gamarra ha acusat el PSOE de convertir la política d'igualtat en 'un instrument partidista al servici del sanchismo' i de debilitar les institucions. La dirigent del PP ha reclamat menys propaganda, més eficàcia i un feminisme inclusiu orientat a resultats.

Aemet preveu activar avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores el divendres en la Comunitat

Aemet preveu activar el divendres l'avís groc per pluges en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb 20 l/m² en una hora i 60 en 12. Els ruixats podran anar amb tempesta.

Semaf convoca aturs en FGV després d’esgotar la negociació: calendari en Metrovalencia i TRAM

El sindicat de maquinistes Semaf ha anomenat a aturs en les xarxes d'FGV entre el 13 i el 26 de març després d'haver esgotat la negociació. Reclamen millores de seguretat i un tracte just en la negociació col·lectiva.

Pérez Llorca fixa per a abans de l’estiu la modernització de la depuradora de Pinedo

La Generalitat ha confirmat que la millora de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. La inversió de 37 milions busca més eficiència, menys olors i millor control d'abocaments.

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.