Més d’1.000 ciclistes participaran l’1 de juny en el XV Desafiament Bestcycling a Peníscola

MADRID, 17 (EUROPA PRESS)

Més d’1.000 aficionats al ciclisme indoor participaran en la XV edició del Desafiament Bestcycling, el major esdeveniment d’aquesta disciplina que s’organitza a Espanya, el pròxim 1 de juny junt amb la platja de la localitat castellonenca de Peníscola, segons van anunciar aquest divendres els organitzadors.

Aquests més d’1.000 amants del cicle indoor gaudiran a colp de pedal sobre les bicicletes estàtiques junt amb els professors de la plataforma fundada el 1997 pels germans César i Nacho Bosquet que ofereix en la seua aplicació classes virtuals de cicle indoor, consells de nutrició i per al benestar de la ment, entre altres serveis.

«El Desafiament Bestcycling és més que un simple esdeveniment, promet ser un dia dedicat a connectar amb la passió pel ciclisme indoor i la comunitat que comparteix aquest amor per l’esport», va apuntar a Europa Press César Bosquet.

En aquesta edició el ‘desafiament’ (www.desafiobestcycling.com) tornarà a celebrar-se a Peníscola, on els participants podran gaudir de sis classes de cicle indoor impartides pels germans Bosquet i ‘coachs’ com Lydia Expósito, Lucía de Santos o Unai Aguilera, entre altres, en un ambient inspirador des de la primera hora del clarejar fins al capvespre.

«Serà una jornada plena d’emoció, amistat, música i l’inigualable sentiment de superació personal que caracteritza a la comunitat de Bestcycling», va subratllar Bosquet.

A més, els organitzadors ofereixen als ‘bestciclistas’ que no puguen assistir presencialment al desafiament l’opció d’unir-se des de les seues cases a través de l’aplicació de la plataforma sense perdre l'»energia» del Desafiament Bestcycling.

«Enguany, el Desafiament Bestcycling promet superar totes les expectatives anteriors, convertint-se en una experiència inoblidable per a tots els participants i reafirmant la seua posició com l’esdeveniment més destacat en el calendari dels apassionats del ciclisme indoor», va assegurar César Bosquet.

Últimes notícies

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.

Volkswagen tria València per a estrenar l’ID.Polo, el seu urbà elèctric fet a Espanya

Volkswagen ha presentat a València l’ID.Polo, el seu primer urbà 100 % elèctric fabricat a Espanya, amb un preu d’eixida de 17.900 euros. El model manté l’ADN clàssic del Polo i oferix fins a 449 quilòmetres d’autonomia.

Gueye destaca la seua versatilitat i potència física en el seu aterratge al València Basket

L’ala-pívot Mouhamadou Gueye s’ha presentat com a nou jugador del València Basket destacant la seua versatilitat i capacitat atlètica, que confia que li permetran tindre un impacte immediat en el Roig Arena. El jugador, que afronta la seua primera experiència a Europa, ha assegurat que el procés d’adaptació avança de manera positiva gràcies al suport del vestidor.

Rodri demana perdó al vestidor del València pel seu comentari despectiu

Rodri Hernández ha telefonat al capità del València, José Luis Gayà, per a demanar perdó pels comentaris despectius que va fer a la banqueta de Mestalla, captats pel programa 'El Día Después'. El migcampista del Barcelona havia qualificat els jugadors valencianistes de 'molt roïns' i 'molt fluixos' durant el partit que va acabar amb un 0-5.

El port d’Alacant mou més de 2,2 milions de tones fins a agost

El port d’Alacant ha mogut 2,23 milions de tones fins a agost i ha incrementat un 32% el trànsit de contenidors, reforçant el seu paper logístic.