Més núvols alts i vent, però sense pluges este dimecres

El cielo será espectacular los próximos amaneceres y atardeceres, por la presencia de nubes de viento y cirrus

Els núvols alts i el vent de ponent afavoriran postes de sol rogenques els pròxims dies | MeteoMoia

 

Al llarg de la vesprada de dimarts seguirem amb un cel seré en tot el territori valencià i això permetrà que les temperatures queden molt similars a les de la nit passada. En les zones de muntanya de l’interior fins i tot, els hi costarà baixar dels 10ºC, mentres que en gran part de la costa i zones pròximes de l’interior, els valors mínims estaran al voltant dels 15ºC, molta suavitat nocturna i poc fred en general, ambient més propi de finals de setembre que de novembre. A pesar de tot, arribaran alguns canvis este dimecres.

 

Més núvols i ambient menys calorós en el centre del dia

Este dimecres ens llevarem amb més núvols alts que aniran a més a mesura que avance la jornada però sense més conseqüències. No esperem precipitacions. Les temperatures màximes quedaran molt similars a les d’este passat dimarts, encara que amb alguns núvols més. De fet, podrien baixar algun grau cap a l’interior de València i Alacant on ja la majoria de valors quedaran per baix dels 28ºC.

 

A la resta del litoral, a diferència dels pròxims dies, la marinada seguirà fent acte de presència i mantindrà els termòmetres a ratlla al voltant dels 23ºC.

 

r

Previsió de l’oratge per este dimecres | Aemet

 

El vent de ponent ens acompanyarà a finals de setmana

Dijous i divendres seran dos dies pràcticament calcats, amb un ambient poc fred, fins i tot menys que dimecres. El vent de ponent bufarà en bona part del territori valencià i deixarà un ambient molt suau. Durant el dia, només esperem alguns núvols alts formats pel vent especialment en Castelló. En la resta de la comunitat seguirà fent sol i el vent s’intensificarà cap a Alacant i Castelló.

 

Les temperatures durant el dia podran pujar més degut als vents terrers reescalfats i, tant dijous com divendres, es podrien superar lleugerament els 30ºC prop del litoral. L’ambient càlid per les dates seguirà predominant en el centre de la jornada. El cap de setmana seguirem amb predomini del sol, alguns núvols alts i el vent de ponent moderat seguirà sent el protagonista amb un ambient més càlid per a les dates, però sense arribar als 30ºC que podríem fregar divendres.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia un nou Pla de Ciència lligat a una llei de Ciència i Innovació en la Comunitat

El Consell treballa en un nou Pla de Ciència vinculat a la futura llei de la Ciència i la Innovació, acompanyat d'un acord plurianual de finançament universitari i mesures per a reforçar talent i beques.

Hugo Duro veu la classificació europea com un gran premi per a acomiadar Mestalla

Hugo Duro confia que el València aprofite el seu opcion d'entrar en la Lliga Conferència davant el Barcelona i convertir el comiat de Mestalla en un gran premi per a la aficion.

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana reafirma el seu suport total a Zapatero i la seua confiança en la Justícia

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, reitera el seu suport total a l'expresident José Luis Rodríguez Zapatero i subratlla la seua confiança plena en la Justícia després de la seua imputació en la causa sobre Plus ultra.

L’Habitació Roja celebra 30 anys amb un concert indie simfònic al costat de l’Orquestra de València

L'Habitació Roja celebra el seu 30 aniversari amb un concert especial en el Palau de la Música, on reinterpretarà el seu repertori en format indie simfònic al costat de l'Orquestra de València sota la direcció de Daniel Abad.

El 78% del professorat rebutja la proposta d’Educació i la majoria vol seguir la vaga

Un 78% del professorat rebutja l'última proposta de la Conselleria d'Educació i un 60% vol mantindre la vaga indefinida i les mobilitzacions en l'ensenyança pública valenciana.

El Vila-real acomiada a Alfonso Pedraza després de 15 anys i més de 200 partits

Alfonso Pedraza tanca una etapa de 15 anys al Vila-real, on va arribar amb 15 anys, es va consolidar en el primer equip i va formar part de la generació que va conquistar la Lliga Europa.

La exconcejala d’Urbanisme admet que desconeix si els seus sogres estan empadronats en Els Naus

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant, Rocío Gómez, declara davant la jutge per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques dels Naus i afirma que no sap si els seus sogres complixen el requisit d'empadronament.

Igualtat confirma l’assassinat masclista d’una dona en la caserna de la Guàrdia Civil de Dolores

Igualtat confirma com a crim masclista l'assassinat d'una dona de 51 anys en la caserna de la Guàrdia Civil de Dolores, on també van ser trobats morts el seu marit i el seu fill de 24 anys.