Anuncios

Més núvols alts i vent, però sense pluges este dimecres

El cielo será espectacular los próximos amaneceres y atardeceres, por la presencia de nubes de viento y cirrus

Els núvols alts i el vent de ponent afavoriran postes de sol rogenques els pròxims dies | MeteoMoia

 

Al llarg de la vesprada de dimarts seguirem amb un cel seré en tot el territori valencià i això permetrà que les temperatures queden molt similars a les de la nit passada. En les zones de muntanya de l’interior fins i tot, els hi costarà baixar dels 10ºC, mentres que en gran part de la costa i zones pròximes de l’interior, els valors mínims estaran al voltant dels 15ºC, molta suavitat nocturna i poc fred en general, ambient més propi de finals de setembre que de novembre. A pesar de tot, arribaran alguns canvis este dimecres.

 

Anuncios

Més núvols i ambient menys calorós en el centre del dia

Este dimecres ens llevarem amb més núvols alts que aniran a més a mesura que avance la jornada però sense més conseqüències. No esperem precipitacions. Les temperatures màximes quedaran molt similars a les d’este passat dimarts, encara que amb alguns núvols més. De fet, podrien baixar algun grau cap a l’interior de València i Alacant on ja la majoria de valors quedaran per baix dels 28ºC.

 

A la resta del litoral, a diferència dels pròxims dies, la marinada seguirà fent acte de presència i mantindrà els termòmetres a ratlla al voltant dels 23ºC.

 

r

Previsió de l’oratge per este dimecres | Aemet

 

El vent de ponent ens acompanyarà a finals de setmana

Dijous i divendres seran dos dies pràcticament calcats, amb un ambient poc fred, fins i tot menys que dimecres. El vent de ponent bufarà en bona part del territori valencià i deixarà un ambient molt suau. Durant el dia, només esperem alguns núvols alts formats pel vent especialment en Castelló. En la resta de la comunitat seguirà fent sol i el vent s’intensificarà cap a Alacant i Castelló.

 

Les temperatures durant el dia podran pujar més degut als vents terrers reescalfats i, tant dijous com divendres, es podrien superar lleugerament els 30ºC prop del litoral. L’ambient càlid per les dates seguirà predominant en el centre de la jornada. El cap de setmana seguirem amb predomini del sol, alguns núvols alts i el vent de ponent moderat seguirà sent el protagonista amb un ambient més càlid per a les dates, però sense arribar als 30ºC que podríem fregar divendres.

 

També pots llegir…

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Les pluges deixen més de 35 litres per metre quadrat a Navarrés i obliguen a 21 intervencions de bombers en la Comunitat

Les pluges d'este dissabte en la Comunitat Valenciana han deixat fins a 35,3 litres per metre quadrat a Navarrés i han obligat a 21 intervencions de bombers a València i Alacant.

Castelló arranca el repartiment d’ulleres per a veure l’eclipsi total del 12 d’agost

Castelló ha començat en el Planetari el repartiment de més de 12.000 ulleres homologades per la UE per a observar amb seguretat l'eclipsi total de sol del 12 d'agost de 2026, dins d'una programació especial d'activitats divulgatives.

Sis ferits en bolcar una furgoneta a Moncofa i un patinet en un altre accident a Castelló

Sis persones han resultat ferides de diversa consideració en bolcar la furgoneta en la qual viatjaven a Moncofa, mentres que un home de 41 anys ha patit politraumatismes en un altre accident entre un cotxe i un patinet a Castelló.

Diana Morant crida a obrir el PSPV perquè la societat decidisca projecte i candidatures

Diana Morant proposa obrir el PSPV a 100.000 activistes del canvi perquè la ciutadania participe en el projecte polític i en l'elecció de lideratges i candidatures.

El València Basket es juga la segona plaça davant un Baskonia a l’aguait

El València Basket rep al Kosner Baskonia en un dol directe per la segona plaça de la Lliga Endesa, clau per a assegurar el factor pista i evitar al Reial Madrid en semifinals.

La primera pacient ingressada per sospita de hantavirus a Espanya continua estable a Alacant

La primera persona ingressada a Espanya per sospita de hantavirus, una dona de 32 anys, continua a l'hospital de Sant Joan d'Alacant amb un quadre lleu i tos sota estricte aïllament.

La Generalitat reforça el servici d’avisos per fauna silvestre davant l’augment d’incidències

La Generalitat ha reforçat el servici d'atenció d'avisos per fauna silvestre que es gestiona a través del 112, davant l'augment d'intervencions i el context de risc sanitari per pesta porcina africana.

La Fira del Llibre de València reobrirà esta vesprada després del tancament per la pluja

La Fira del Llibre de València reobrirà esta vesprada a les 17.00 després de la suspensió cautelar de les activitats per la pluja i reprendrà part de la seua programació cultural.
Anuncios