10.4 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

Més núvols alts i vent, però sense pluges este dimecres

El cielo será espectacular los próximos amaneceres y atardeceres, por la presencia de nubes de viento y cirrus

Els núvols alts i el vent de ponent afavoriran postes de sol rogenques els pròxims dies | MeteoMoia

 

Al llarg de la vesprada de dimarts seguirem amb un cel seré en tot el territori valencià i això permetrà que les temperatures queden molt similars a les de la nit passada. En les zones de muntanya de l’interior fins i tot, els hi costarà baixar dels 10ºC, mentres que en gran part de la costa i zones pròximes de l’interior, els valors mínims estaran al voltant dels 15ºC, molta suavitat nocturna i poc fred en general, ambient més propi de finals de setembre que de novembre. A pesar de tot, arribaran alguns canvis este dimecres.

 

Més núvols i ambient menys calorós en el centre del dia

Este dimecres ens llevarem amb més núvols alts que aniran a més a mesura que avance la jornada però sense més conseqüències. No esperem precipitacions. Les temperatures màximes quedaran molt similars a les d’este passat dimarts, encara que amb alguns núvols més. De fet, podrien baixar algun grau cap a l’interior de València i Alacant on ja la majoria de valors quedaran per baix dels 28ºC.

 

A la resta del litoral, a diferència dels pròxims dies, la marinada seguirà fent acte de presència i mantindrà els termòmetres a ratlla al voltant dels 23ºC.

 

r

Previsió de l’oratge per este dimecres | Aemet

 

El vent de ponent ens acompanyarà a finals de setmana

Dijous i divendres seran dos dies pràcticament calcats, amb un ambient poc fred, fins i tot menys que dimecres. El vent de ponent bufarà en bona part del territori valencià i deixarà un ambient molt suau. Durant el dia, només esperem alguns núvols alts formats pel vent especialment en Castelló. En la resta de la comunitat seguirà fent sol i el vent s’intensificarà cap a Alacant i Castelló.

 

Les temperatures durant el dia podran pujar més degut als vents terrers reescalfats i, tant dijous com divendres, es podrien superar lleugerament els 30ºC prop del litoral. L’ambient càlid per les dates seguirà predominant en el centre de la jornada. El cap de setmana seguirem amb predomini del sol, alguns núvols alts i el vent de ponent moderat seguirà sent el protagonista amb un ambient més càlid per a les dates, però sense arribar als 30ºC que podríem fregar divendres.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Desmantellada la primera cèl·lula de l’organització neonazi The Base a Espanya

La Policia Nacional ha detingut a Castelló a tres presumptes membres de The Base i ha confiscat armes i material supremacista. El líder de la cèl·lula ha ingressat a la presó provisional i la investigació continua oberta.

Desembre comença hivernal en la Comunitat Valenciana, amb núvols, pluges i gelades

La setmana i el mes arranquen amb cels nuvolosos, ruixats que de matinada poden ser fortes en el sud de València i nord d'Alacant, gelades a l'interior i més fred. Demà es mantenen els núvols amb pluges febles en el terç nord.

Pérez Llorca reivindica l’estabilitat en la Comunitat enfront del ‘embolic i el fang’ del Govern

El president electe ha contraposat l'estabilitat després de la seua investidura amb PP i Vox a les ensopegades del Govern en el Congrés. També ha demanat una comissió mixta per la dana i ha reclamat eleccions generals.

Una manifestació a València ha exigit la fi del genocidi a Gaza i l’embargament d’armes a Israel

La marxa, emmarcada en el Dia Internacional de Solidaritat amb el Poble Palestí, ha reclamat ruptura total de relacions amb Israel i sancions internacionals.

El València examina l’estat anímic del Rayo a Vallecas

El Rayo busca rescabalar-se de la maçada europea davant un València que arriba reforçat pel derbi. El dol mesura la solidesa local i l'assignatura pendent visitant.

Localitzat il·lés el menor desaparegut a Navarrés

El menor de 12 anys desaparegut este diumenge a Navarrés ha sigut localitzat il·lés sobre les 13.40. Va ser trobat prop de la zona d'acampada després d'un operatiu iniciat a les 10.00.

Calero ix del Llevant amb un somriure i agraït després de la seua destitució

El Llevant va cessar a Julián Calero després del 0-2 davant l'Athletic. El tècnic s'acomiada sense retrets i afirma que sale amb un somriure i agraït.

El Llevant destituïx a Julián Calero després de la quarta derrota seguida

El club ha acomiadat al tècnic després del 0-2 davant l'Athletic Club, quarta derrota consecutiva, que deixa a l'equip penúltim amb nou punts. Encara no hi ha relleu.