11.9 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Més núvols alts i vent, però sense pluges este dimecres

El cielo será espectacular los próximos amaneceres y atardeceres, por la presencia de nubes de viento y cirrus

Els núvols alts i el vent de ponent afavoriran postes de sol rogenques els pròxims dies | MeteoMoia

 

Al llarg de la vesprada de dimarts seguirem amb un cel seré en tot el territori valencià i això permetrà que les temperatures queden molt similars a les de la nit passada. En les zones de muntanya de l’interior fins i tot, els hi costarà baixar dels 10ºC, mentres que en gran part de la costa i zones pròximes de l’interior, els valors mínims estaran al voltant dels 15ºC, molta suavitat nocturna i poc fred en general, ambient més propi de finals de setembre que de novembre. A pesar de tot, arribaran alguns canvis este dimecres.

 

Més núvols i ambient menys calorós en el centre del dia

Este dimecres ens llevarem amb més núvols alts que aniran a més a mesura que avance la jornada però sense més conseqüències. No esperem precipitacions. Les temperatures màximes quedaran molt similars a les d’este passat dimarts, encara que amb alguns núvols més. De fet, podrien baixar algun grau cap a l’interior de València i Alacant on ja la majoria de valors quedaran per baix dels 28ºC.

 

A la resta del litoral, a diferència dels pròxims dies, la marinada seguirà fent acte de presència i mantindrà els termòmetres a ratlla al voltant dels 23ºC.

 

r

Previsió de l’oratge per este dimecres | Aemet

 

El vent de ponent ens acompanyarà a finals de setmana

Dijous i divendres seran dos dies pràcticament calcats, amb un ambient poc fred, fins i tot menys que dimecres. El vent de ponent bufarà en bona part del territori valencià i deixarà un ambient molt suau. Durant el dia, només esperem alguns núvols alts formats pel vent especialment en Castelló. En la resta de la comunitat seguirà fent sol i el vent s’intensificarà cap a Alacant i Castelló.

 

Les temperatures durant el dia podran pujar més degut als vents terrers reescalfats i, tant dijous com divendres, es podrien superar lleugerament els 30ºC prop del litoral. L’ambient càlid per les dates seguirà predominant en el centre de la jornada. El cap de setmana seguirem amb predomini del sol, alguns núvols alts i el vent de ponent moderat seguirà sent el protagonista amb un ambient més càlid per a les dates, però sense arribar als 30ºC que podríem fregar divendres.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Detingut a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord de València

La Guàrdia Civil ha arrestat a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va incomplir una mesura judicial.

Cau a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord: tenia tres ordes d’ingrés a la presó

La Guàrdia Civil ha detingut a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va infringir mesures.

Felipe Orts arriba en el seu millor moment i somia amb el podi a Benidorm

Felipe Orts afronta la Copa del Món de Benidorm en el seu millor moment i es marca el podi com a somni realista malgrat l'alt nivell i la presència de Van der Poel. Sofía Rodríguez aspira a un top 15 davant les grans favorites.

Les temperatures han baixat en la Comunitat Valenciana i les màximes s’han quedat en 15 graus

El descens tèrmic ha deixat les màximes en 15 graus a Rojales i Orihuela, per davall dels 19 del divendres a Pego. El diumenge baixaran les mínimes i les màximes seran similars.

Manifestació a Llíria contra la planta de biometà i per energies segures

Veïns de Llíria han protestat contra la macroplanta de biometà i han reclamat alternatives més netes, segures i sostenibles per a la comarca.

Luis Castro va lamentar que el penal de Mbappé va canviar el partit

El tècnic del Llevant va atribuir el 2-0 a un punt d'inflexió en la pena màxima transformada per Mbappé i va lamentar no capitalitzar les primeres ocasions.

Iván Romero va lamentar la baixada després del penal i va defendre l’actitud del Llevant

El davanter del Llevant va lamentar la derrota 2-0 davant el Reial Madrid, va assegurar que el seu equip va tindre les millors ocasions i que el penal de Mbappé va canviar el partit.

Emergències llança un avís especial per pluges fortes i temporal marítim des del dilluns

El Centre de Coordinació d'Emergències ha emés un avís especial per temporal marítim, pluges fortes i vent des del dilluns a la vesprada en la Comunitat Valenciana. Aemet preveu un episodi amb precipitacions molt persistents, ratxes molt fortes i neu copiosa en muntanya.