Més sol i temperatures a l’alça

El calor atípico y el sol seguirán en gran parte del país

El sol i l’ambient càlid per a les dates seran els protagonistes d’esta setmana | Arxiu

 

Al llarg d’este vespre de dilluns tindrem un cel més seré i això farà que les temperatures puguen baixar algun grau més que la nit passada. Només les zones de muntanya de l’interior baixaran dels 10ºC, mentres que en gran part de la costa i zones properes de l’interior, els valors mínims estaran al voltant dels 14ºC.

 

Ambient més càlid

Este dimarts serà un dia molt més solejat, només tindrem alguns núvols alts que seran més freqüents cap a les comarques de Castelló però sense més conseqüències. Amb més sol, les temperatures pujaran clarament i l’ambient recordarà més a l’estiu que a la tardor. Alguns valors podrien fregar els 28ºC en l’interior de València com també en el sud d’Alacant, en el Baix Vinalopó. En la resta del litoral, la marinada mantindrà els termòmetres a ratlla, però, a pesar de tot es podrien arribar fins als 24ºC.

 

o

Previsió per este dimarts | Aemet

  

 

Pocs canvis a finals de setmana

Dimecres tindrem valors molt similars als de dimarts en tot el territori valencià. Durant el matí, farà sol però a mesura que vagen avançant les hores i, sobretot, al llarg de la vesprada, arribaran núvols prims que acabaran tapant el cel però no esperem precipitacions. Les temperatures durant el dia quedaran molt similars a les de dimarts i l’ambient càlid per a les dates predominarà en el centre de la jornada.

 

Dijous i en dies posteriors, el més destacable serà el vent de ponent. Bufarà amb ganes a finals de setmana i reescalfarà l’ambient fins a valors totalment estiuencs propers als 30ºC en llocs de costa. No esperem precipitacions en el que queda de setmana.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Valencia Basket busca rebaixa per a entrar com a propietari de la Eurolliga

El Valencia Basket està negociant amb la Eurolliga la seua entrada definitiva com a club propietari, però intentarà rebaixar una tarifa general que pot rondar els 50 milions d’euros.

Francisco Roig continua en la llista dels majors deutors amb Hisenda amb 7,8 milions

L’Agència Tributària ha tornat a incloure l’empresari valencià Francisco Roig en la llista de grans morosos, amb un deute de 7,8 milions a través de Roig Grupo Corporativo. El llistat incorpora nous noms i en retira altres contribuents que han regularitzat la seua situació.

Pérez Llorca reivindica a Benidorm el model turístic equilibrat i sostenible de la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca defensa a Benidorm que el model turístic de la Comunitat Valenciana és equilibrat i sostenible, anuncia més pressupost per al sector i avança un nou Pla Estratègic de Turisme 2026-2030.

Un nou tractament amb insulina reduïx a la mitat les hipoglucèmies en pacients amb diabetis tipus 2 hospitalitzats

Quasi mil pacients del General Doctor Balmis d'Alacant han sigut tractats amb un model que combina insulina i fàrmacs orals, amb millor control de la glucosa i la mitat d'hipoglucèmies clíniques greus.

El Valencia Basket negocia una rebaixa per a ser propietari de la Eurolliga

El Valencia Basket està en converses amb la Eurolliga per entrar en l’estructura de propietaris i intenta rebaixar una tarifa que pot arribar als 50 milions d’euros.

L’alumnat d’alt rendiment retrocedeix a Espanya i la Comunitat Valenciana se queda lleugerament per davall de la mitjana

Un estudi de l’Ivie revela que només el 10,6 % de l’alumnat de 15 anys a Espanya aconseguix alt rendiment en PISA, tres punts per davall de l’OCDE. La Comunitat Valenciana se situa lleugerament per davall de la mitjana estatal, amb un 10,5 %.

Pradilla estudia una oferta millorada del Valencia Basket davant l’interés del Real Madrid

El Valencia Basket ha millorat el contracte de Jaime Pradilla després de saber que el Real Madrid li ha fet una proposta i queda a l’espera de la decisió de l’ala-pivot, en un context d’eixida quasi segura de Pedro Martínez, Jean Montero i Papi Badio.

Els partits es mouen per pactar els pressupostos buscant el millor per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca confia que tots els partits de Les Corts buscaran el millor per a la Comunitat Valenciana en la negociació dels pressupostos, defensa la seguretat al metro 20 anys després de l’accident i carrega contra la candidatura de Diana Morant.