Alacant i l’interior de València estan en avís groc per ratxes de vent de fins a 70 km/h

Mapa dels riscs per fortes ratxes de vent per al dia de hui a la Comunitat Valenciana

Mapa dels riscs per fortes ratxes de vent per al dia de hui a la Comunitat Valenciana | Aemet

 

La província d’Alacant i l’interior sud de València estan aquest divendres en avís groc per ratxes de vent de l’oest de fins a 70 quilòmetres per hora en una jornada amb intervals nuvolosos que en l’extrem nord no es descarta alguna precipitació fluixa a primeres hores, segons la predicció de l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet).

 

La província d’Alacant està completament tota en risc groc per fortes ratxes de vent, i a la província de València les comarques afectades són: la Costera, la Vall d’Albaida, la Vall de Cofrents i la Canal de Navarrés.

 

Intervals nuvolosos cap a la vesprada

 

La cota de neu entorn dels 1.500 metres. En la resta de la Comunitat Valenciana, el cel estarà poc nuvolós o clar tendint a la vesprada a intervals nuvolosos.

 

Mapa de la predicció significativa a partir de les 12:00 hores de hui divendres a la Comunitat

Mapa de la predicció significativa a partir de les 12:00 hores de hui divendres a la Comunitat | Aemet

 

Les temperatures experimentaran pocs canvis

  

Per la seua banda, les temperatures mínimes es mantindran amb pocs canvis mentre que les màximes aniran en descens a l’interior. A València, Castelló i Alacant se situaran en 19 graus.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.