La borrasca ‘Hugo’ porta forts vents a la Comunitat Valenciana

Una nova ciclogènesi explosiva arriba a la península ibèrica i la Comunitat Valenciana també es va a vore afectada des d'este cap de setmana. Es tracta de la borrasca 'Hugo', que provocarà un temporal atlàntic en bona part de la península, amb pluges generalitzades i que afectaran especialment a Galícia i l'àrea cantàbrica. Però i a la Comunitat Valenciana en què es traduirà 'Hugo'?

 

 

En principi, el temporal alcançarà la franja interior de les tres províncies, amb ratxes de vent que probablement superaran els 90 km/h, fet que ha obligat a decretar l'avís taronja. Per la seua part, el litoral també patirà vents al voltant dels 70 km/h i s'ha activat l'avís groc.

 

 

Les precipitacions seran generalitzades, però en principi no seran intenses i concentrades entre la nit de divendres i el dissabte de matí.

Últimes notícies

Alcen el confinament a Serra d’en Galceran després de millorar l’incendi

El Centre d'Emergències de la Generalitat ha alçat el confinament a Serra d'en Galceran després de la millora de l'incendi forestal, mentre els esforços se centren ara en el foc de Tírig, declarat en situació operativa nivell 2.

L’eclipsi solar arribarà amb molta calor i núvols al nord i a l’est

L’eclipsi total del 12 d’agost es veurà amb molta calor a tot l’Estat i amb risc de núvols al nord, a l’est i en alguns litorals, cosa que pot dificultar l’observació en punts com València.

Espanya amplia a set aeroports els controls a viatgers procedents d’Itàlia

Espanya ha ampliat a set aeroports els controls fronterers aleatoris a viatgers procedents d’Itàlia, tant en trànsit aeri com marítim.

Mor una dona i tres persones ferides en un xoc a la N-332 entre Benissa i Dénia

Una dona ha mort i tres persones més han resultat ferides en un accident de trànsit a la N-332 entre Benissa i Dénia, en què s’han vist implicats dos turismes. El sinistre s’ha comunicat a les 11.50 hores i els servicis d’emergència continuen treballant en la zona.

Decàleg de València per a vore l’eclipsi solar amb seguretat des de casa o la platja

L’Ajuntament de València ha difós un decàleg per a seguir l’eclipsi solar del dimecres 12 d’agost amb màxima seguretat, prioritzant la visió des de casa i regulant l’accés a la Malva-rosa.

Dues hores clau a Tírig per a atacar el foc amb mitjans aeris

Els equips de bombers intensifiquen les tasques a Tírig, on el foc és més complex, aprofitant dues hores decisives per als mitjans aeris. El temporal elèctric d’ahir ha provocat quatre incendis a la província de Castelló.

La Generalitat impulsa amb el port de Castelló la salvació d’una planta única al litoral valencià

La Generalitat i l’Autoritat Portuària de Castelló han intensificat els treballs de restauració ambiental per a protegir la planta autòctona Medicago citrina, l’única espècie valenciana en la llista ‘Top 50’ de la UICN i catalogada en perill d’extinció a Espanya.

La Comunitat Valenciana afronta un agost quasi ple en hotels, apartaments i càmpings

Turisme Comunitat Valenciana preveu per a agost un 83,9 % d’ocupació hotelera mitjana, amb xifres encara més altes en apartaments i càmpings i un clar lideratge de la província d’Alacant.
FILMOTECA D'ESTIU