Cal esperar que comence l’estiu?

Molta gent ens pregunta quan acabarà este colp de calor que ens ha ‘regalat’ la primavera per acomiadar-se.

Cada dia que passa la resposta és més complicada perquè cada eixida dels models endarrereix un poc més la fi de la primera ona de calor de la temporada que està fent-se llarga i pesada.

Segurament haurem d’esperar que comence l’estiu perquè la calor afluixe un poc.

Hui està previst que baixen lleugerament les temperatures però calor continuarà fent-ne molta amb pocs núvols al cel, i un ambient calitjós i bascós.

Hui agrairem el lleuger descens tèrmic que ens farà suportar millor la calor però hem d’estar preparats perquè demà divendres s’espera que els termòmetres recuperen els graus que perden hui i fins i tot algun grauet més.

El cap de setmana, l’últim de la primavera de 2022, baixaran de nou les temperatures lleugerament. No obstant, serà un cap de setmana de rigorós estiu, i tot indica que els últims dies de la primavera també anirem sobrats de calor.

Últimes notícies

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.

L’Elx firma la seua millor puntuació històrica en Primera Divisió amb 43 punts

L'Elx ha tancat la temporada amb 43 punts després d'empatar davant el Girona, el seu millor registre històric en Primera Divisió, que li assegura una permanència folgada.

Luís Castro i Carlos Espí, els pilars de la salvació del Llevant

Luís Castro i Carlos Espí passen de quasi desconeguts a grans referents del Llevant després de firmar una remuntada històrica que assegura la permanència en Primera Divisió.

La comissió de la dana de Les Corts votarà les seues conclusions després d’onze sessions i 32 compareixents

La comissió d'investigació sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 en Les Corts preveu aprovar el dimecres les seues conclusions, després d'onze sessions i 32 compareixences, a partir del dictamen impulsat per PP i Vox.