Cels nuvolats i alguna pluja dispersa per al principi de setmana a la Comunitat

 

La setmana comença amb poques variacions en l’oratge de la Comunitat Valenciana, més enllà d’alguna pluja dèbil puntual.

 

Segons les previsions de l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet) per a hui dilluns s’espera un dia amb cels tapats, amb intervals de núvols baixos de matí i núvols alts de vesprada. En la zona sud de València no es descarta la presència d’alguna precipitació de caràcter dèbil, a primeres hores del dia.

 

Pel que fa a les temperatures, no patiran canvis destacables, excepte les mínimes de la província de València, que pujaran. Les zones d’interior podran registrar gelades dèbils.

 

Les màximes més elevades es mouran entre els 16 i 17 graus, de localitats com Ontinyent, València, Elx, Alcoi o Dénia, mentre que s’esperen fins a 18 ºC a Alacant. Morella i Requena comptaran amb valors màxims més baixos, de 13 ºC i 14 ºC respectivament. Respecte a les mínimes, es mouran entre els 3 i 6 graus centígrads, i Requena podria arribar a registrar 2 ºC.

 

El vent bufarà fluix, de l’est (llevant), amb intervals de vent més moderat del nord-est (gregal) a la zona litoral de la província d’Alacant.

 

Per a demà dimarts continuaran els cels amb intervals de núvols. Les temperatures no patiran canvis significatius i podran continuar les gelades dèbils a les zones interiors. El vent es mantindrà fluix de llevant, amb intervals de gregal moderat al litoral d’Alacant.

 

Per a dimecres s’esperen intervals de núvols baixos que evolucionaran cap a cels clars o poc nuvolats. De matí poden registrar-se boires costaneres, així com bancs de boira en les zones d’interior de la Comunitat.

 

Les temperatures es mantindran en els valors dels dies anteriors, amb gelades dèbils a l’interior. El vent seguirà fluix de l’est a tot el territori, amb intervals de vent del nord-est moderat al litoral alacantí.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Pla Endavant té en marxa el 62 % de les mesures de la Generalitat set mesos després de la seua aprovació

L’informe de seguiment de febrer indica que el 17 % de les iniciatives ja s’han completat i que el ritme d’execució del pla s’ha duplicat des del mes de juliol

Llevant i Girona busquen oxigen en un dol que pot agitar la zona baixa

El Llevant, penúltim, s'aferra a l'impuls del triomf davant l'Alabés per a continuar viu. El Girona vol frenar el seu sot recent i no enlairar-se d'Europa.

La Generalitat assegura que 4 de cada 5 famílies de la DANA no han cobrat les ajudes de primera necessitat

El Consell critica la falta de pagaments estatals i el bloqueig de fons municipals, mentres defén que el Pla Endavant suma el 57% d'accions finalitzades o en curs.

Acció Cultural demana al TSJCV investigar a Mazón i que la resta del cas seguisca a Catarroja

L'acusació popular ha demanat al TSJCV investigar a Carlos Mazón, aforat, i que la instrucció de la resta d'investigats continue a Catarroja per a evitar demores.

Castelló repartirà 2.000 polseres detectores de substàncies per a previndre agressions sexistes en la Magdalena

Castelló distribuirà 2.000 polseres detectores, tapavasos i polseres de tela durant la Magdalena per a previndre agressions sexistes. Hi haurà quatre Punts Violeta i reforç policial.

Pérez Llorca subratlla l’impuls del Consell a la igualtat amb solucions reals i recursos

Pérez Llorca ha defés que la igualtat s'impulsa amb 'solucions reals' i 'fets mesurables': més programes (de 2 a 9) i 1,8 milions en polítiques públiques. Els premis Isabel Ferrer han reconegut a Mamàs en Acció, Lola Guillamón i Marcela Fernández Losada, amb una crida a visibilitzar el lideratge femení

Avís groc el dissabte a Castelló per pluges de 20 l/m² en una hora i 60 en 12

Aemet ha establit per a este dissabte l'avís groc a Castelló per pluges de 20 l/m² en una hora i 60 en 12, amb tempesta ocasional. Este divendres hi ha avís groc per precipitacions en la Comunitat i, a Alacant, també per mala mar amb vent del sud-oest i ones de 3 metres.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical, instruments i partitures en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha aprovat una deducció autonòmica en l'IRPF de fins a 150 € per a gastos de formació musical, instruments, partitures i quotes de societats. És aplicable amb efectes des de l'1 de gener de 2025 en la campanya que comença el 8 d'abril i afecta a bases de fins a 60.000 € individuals i 78.000 € conjuntes.