Cels nuvolats i alguna pluja dispersa per al principi de setmana a la Comunitat

 

La setmana comença amb poques variacions en l’oratge de la Comunitat Valenciana, més enllà d’alguna pluja dèbil puntual.

 

Segons les previsions de l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet) per a hui dilluns s’espera un dia amb cels tapats, amb intervals de núvols baixos de matí i núvols alts de vesprada. En la zona sud de València no es descarta la presència d’alguna precipitació de caràcter dèbil, a primeres hores del dia.

 

Pel que fa a les temperatures, no patiran canvis destacables, excepte les mínimes de la província de València, que pujaran. Les zones d’interior podran registrar gelades dèbils.

 

Les màximes més elevades es mouran entre els 16 i 17 graus, de localitats com Ontinyent, València, Elx, Alcoi o Dénia, mentre que s’esperen fins a 18 ºC a Alacant. Morella i Requena comptaran amb valors màxims més baixos, de 13 ºC i 14 ºC respectivament. Respecte a les mínimes, es mouran entre els 3 i 6 graus centígrads, i Requena podria arribar a registrar 2 ºC.

 

El vent bufarà fluix, de l’est (llevant), amb intervals de vent més moderat del nord-est (gregal) a la zona litoral de la província d’Alacant.

 

Per a demà dimarts continuaran els cels amb intervals de núvols. Les temperatures no patiran canvis significatius i podran continuar les gelades dèbils a les zones interiors. El vent es mantindrà fluix de llevant, amb intervals de gregal moderat al litoral d’Alacant.

 

Per a dimecres s’esperen intervals de núvols baixos que evolucionaran cap a cels clars o poc nuvolats. De matí poden registrar-se boires costaneres, així com bancs de boira en les zones d’interior de la Comunitat.

 

Les temperatures es mantindran en els valors dels dies anteriors, amb gelades dèbils a l’interior. El vent seguirà fluix de l’est a tot el territori, amb intervals de vent del nord-est moderat al litoral alacantí.

Últimes notícies

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.

Tancament de tots els parcs naturals valencians durant l’eclipsi solar del 12 d’agost

La Generalitat ha decretat el tancament de tots els parcs naturals de la Comunitat Valenciana el 12 d’agost, dia de l’eclipsi solar, per l’alt risc d’incendis i la previsió de tempestes seques. També s’imposen restriccions de pas en terrenys forestals i es recomana observar el fenomen des de punts urbans i oficials.

El control del porc senglar s’intensifica a Castelló amb 228 captures enguany

La Generalitat ha reforçat el dispositiu contra el porc senglar a la Plana, amb 31 caixes trampa i 228 captures des de principi de 2026, 76 d’elles al terme de Castelló.

Igualtat actua contra el cartell sexista d’una penya de Sagunt

El Ministeri d’Igualtat i l’Institut de les Dones han enviat dos oficis a l’Ajuntament de Sagunt i a la Federació de Penyes per la difusió d’un cartell considerat sexista d’una penya festiva. La Generalitat Valenciana també ha reclamat revisar el cas i les ajudes públiques vinculades.

Sadiq torna a treballar sobre la gespa mentres el València busca un nou amistós

Sadiq Umar ha tornat a exercitar-se en solitari sobre la gespa de Paterna mentres el València CF intenta tancar un nou amistós i el fitxatge prioritari d’un lateral dret.

Elx dispararà 2,8 tones de pólvora en una Nit de l’Albà històrica

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà de rècord la nit del 13 al 14 d’agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 efectes pirotècnics i la tradicional Palmera de la Mare de Déu des del campanar de Santa María.