Cels nuvolats i alguna pluja dispersa per al principi de setmana a la Comunitat

 

La setmana comença amb poques variacions en l’oratge de la Comunitat Valenciana, més enllà d’alguna pluja dèbil puntual.

 

Segons les previsions de l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet) per a hui dilluns s’espera un dia amb cels tapats, amb intervals de núvols baixos de matí i núvols alts de vesprada. En la zona sud de València no es descarta la presència d’alguna precipitació de caràcter dèbil, a primeres hores del dia.

 

Pel que fa a les temperatures, no patiran canvis destacables, excepte les mínimes de la província de València, que pujaran. Les zones d’interior podran registrar gelades dèbils.

 

Les màximes més elevades es mouran entre els 16 i 17 graus, de localitats com Ontinyent, València, Elx, Alcoi o Dénia, mentre que s’esperen fins a 18 ºC a Alacant. Morella i Requena comptaran amb valors màxims més baixos, de 13 ºC i 14 ºC respectivament. Respecte a les mínimes, es mouran entre els 3 i 6 graus centígrads, i Requena podria arribar a registrar 2 ºC.

 

El vent bufarà fluix, de l’est (llevant), amb intervals de vent més moderat del nord-est (gregal) a la zona litoral de la província d’Alacant.

 

Per a demà dimarts continuaran els cels amb intervals de núvols. Les temperatures no patiran canvis significatius i podran continuar les gelades dèbils a les zones interiors. El vent es mantindrà fluix de llevant, amb intervals de gregal moderat al litoral d’Alacant.

 

Per a dimecres s’esperen intervals de núvols baixos que evolucionaran cap a cels clars o poc nuvolats. De matí poden registrar-se boires costaneres, així com bancs de boira en les zones d’interior de la Comunitat.

 

Les temperatures es mantindran en els valors dels dies anteriors, amb gelades dèbils a l’interior. El vent seguirà fluix de l’est a tot el territori, amb intervals de vent del nord-est moderat al litoral alacantí.

Últimes notícies

El PP desvincula el cas González-Amador del Govern de la Comunitat de Madrid

Miguel Tellado ha defensat que la investigació sobre Alberto González-Amador és una qüestió privada i no implica cap administració, i ha aprofitat per atacar Pedro Sánchez i els casos de corrupció que afecten el Govern central.

La vaga de metges deixa més de 404.000 actes mèdics suspesos a la Comunitat Valenciana

Les jornades de vaga de metges i facultatius des de desembre han provocat la suspensió de més de 4.000 operacions i unes 340.000 consultes i proves a Hospitalària i Primària. CESM CV fa una pausa en estiu però adverteix que reprendrà les mobilitzacions en tardor si no hi ha acords ferms.

Dos menors armats irrompen en l’institut de Foios i ferixen una alumna de 13 anys

Dos menors de la localitat veïna d’Albalat dels Sorells han accedit armats a l’institut de Foios amb un matxet i un bat de beisbol i han ferit lleument una alumna de 13 anys. Un dels menors ha quedat detingut i l’altre, inimputable en tindre menys de 14 anys, ha sigut entregat als seus pares.

Educació i sindicats docents es tornaran a reunir el 23 de juny per la bretxa salarial

Educació i els sindicats de docents es veuran el 23 de juny en una nova mesa sectorial per a negociar la proposta sobre bretxa salarial, un dels punts més conflictius del mes de vaga indefinida.

A disposició judicial per agressió sexual l’home amb un cadàver dins la nevera a Castelló

L’home detingut després de trobar-se el cadàver d’un home dins d’una nevera en un pis de Castelló ha passat a disposició del jutjat de Violència sobre la Dona 2, arran de la denúncia per agressió sexual presentada per la seua assistenta.

La primera mascletà del concurs de Fogueres a Alacant queda fora per no arribar al temps mínim

La mascletà de Pirotecnia Crespo, dAlzira, que ha obert el concurs oficial de Fogueres a Alacant, ha sigut descalificada per quedar-se per davall dels 5 minuts exigits.

Milers de persones ompliran València en l’Orgull LGTBIAQ+ per defensar drets davant PP i Vox

Lambda ha convocat per a este dissabte la manifestació de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 al centre de València, amb el lema ‘Pels teus drets, ACTUA!’, per defensar drets que consideren amenaçats per PP i Vox i denunciar problemes de seguretat i accessibilitat en el recorregut.

Nova marxa a Paiporta contra Mazón per la gestió de la DANA del 2024

Entitats socials i associacions de víctimes han convocat el 28 de juny una nova manifestació a Paiporta, considerada zona zero de la DANA del 29 d’octubre de 2024, per a exigir responsabilitats a Carlos Mazón.