Cels nuvolats i alguna pluja dispersa per al principi de setmana a la Comunitat

 

La setmana comença amb poques variacions en l’oratge de la Comunitat Valenciana, més enllà d’alguna pluja dèbil puntual.

 

Segons les previsions de l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet) per a hui dilluns s’espera un dia amb cels tapats, amb intervals de núvols baixos de matí i núvols alts de vesprada. En la zona sud de València no es descarta la presència d’alguna precipitació de caràcter dèbil, a primeres hores del dia.

 

Pel que fa a les temperatures, no patiran canvis destacables, excepte les mínimes de la província de València, que pujaran. Les zones d’interior podran registrar gelades dèbils.

 

Les màximes més elevades es mouran entre els 16 i 17 graus, de localitats com Ontinyent, València, Elx, Alcoi o Dénia, mentre que s’esperen fins a 18 ºC a Alacant. Morella i Requena comptaran amb valors màxims més baixos, de 13 ºC i 14 ºC respectivament. Respecte a les mínimes, es mouran entre els 3 i 6 graus centígrads, i Requena podria arribar a registrar 2 ºC.

 

El vent bufarà fluix, de l’est (llevant), amb intervals de vent més moderat del nord-est (gregal) a la zona litoral de la província d’Alacant.

 

Per a demà dimarts continuaran els cels amb intervals de núvols. Les temperatures no patiran canvis significatius i podran continuar les gelades dèbils a les zones interiors. El vent es mantindrà fluix de llevant, amb intervals de gregal moderat al litoral d’Alacant.

 

Per a dimecres s’esperen intervals de núvols baixos que evolucionaran cap a cels clars o poc nuvolats. De matí poden registrar-se boires costaneres, així com bancs de boira en les zones d’interior de la Comunitat.

 

Les temperatures es mantindran en els valors dels dies anteriors, amb gelades dèbils a l’interior. El vent seguirà fluix de l’est a tot el territori, amb intervals de vent del nord-est moderat al litoral alacantí.

Últimes notícies

Set autors espanyols, entre ells la valenciana Laura Pérez, opten als Premis Eisner 2026

Set creadors espanyols, amb la il·lustradora valenciana Laura Pérez com un dels noms destacats, figuren entre els nominats als Premis Eisner 2026 en diverses de les seues categories.

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.

La Comunitat Valenciana usarà detectors de radiofreqüència en la pròxima PAU per a frenar el frau

La Comunitat Valenciana implantarà en la pròxima PAU detectors de radiofreqüència per a localitzar dispositius electrònics ocults i exigirà mòbils totalment apagats i sense rellotges a l'aula.

Greu un home atropellat pel tramvia després de caure a la via a Alacant

Un home de 48 anys ha resultat ferit greu en caure de manera accidental a la via del tramvia a Alacant i ser atropellat per un comboi de la línia 2, la qual cosa va obligar a interrompre el servici durant 20 minutos.

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.