Cels nuvolats i alguna pluja dispersa per al principi de setmana a la Comunitat

 

La setmana comença amb poques variacions en l’oratge de la Comunitat Valenciana, més enllà d’alguna pluja dèbil puntual.

 

Segons les previsions de l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet) per a hui dilluns s’espera un dia amb cels tapats, amb intervals de núvols baixos de matí i núvols alts de vesprada. En la zona sud de València no es descarta la presència d’alguna precipitació de caràcter dèbil, a primeres hores del dia.

 

Pel que fa a les temperatures, no patiran canvis destacables, excepte les mínimes de la província de València, que pujaran. Les zones d’interior podran registrar gelades dèbils.

 

Les màximes més elevades es mouran entre els 16 i 17 graus, de localitats com Ontinyent, València, Elx, Alcoi o Dénia, mentre que s’esperen fins a 18 ºC a Alacant. Morella i Requena comptaran amb valors màxims més baixos, de 13 ºC i 14 ºC respectivament. Respecte a les mínimes, es mouran entre els 3 i 6 graus centígrads, i Requena podria arribar a registrar 2 ºC.

 

El vent bufarà fluix, de l’est (llevant), amb intervals de vent més moderat del nord-est (gregal) a la zona litoral de la província d’Alacant.

 

Per a demà dimarts continuaran els cels amb intervals de núvols. Les temperatures no patiran canvis significatius i podran continuar les gelades dèbils a les zones interiors. El vent es mantindrà fluix de llevant, amb intervals de gregal moderat al litoral d’Alacant.

 

Per a dimecres s’esperen intervals de núvols baixos que evolucionaran cap a cels clars o poc nuvolats. De matí poden registrar-se boires costaneres, així com bancs de boira en les zones d’interior de la Comunitat.

 

Les temperatures es mantindran en els valors dels dies anteriors, amb gelades dèbils a l’interior. El vent seguirà fluix de l’est a tot el territori, amb intervals de vent del nord-est moderat al litoral alacantí.

Últimes notícies

Una dutxa intel·ligent catalana competix pels Premis Europeus de Disseny 2026

La dutxa intel·ligent Showee, creada a La Garriga per a persones amb discapacitat i persones majors, és finalista dels Premis Europeus de Disseny 2026 en la categoria d'emprenedors i petites empreses.

Maribel Vilaplana evita aportar més dades en el Congrés i remitent tot a la seua declaració judicial

Maribel Vilaplana ha declarat en el Congrés que ja va explicar tot el que sabia sobre la DANA davant el jutge i que, per responsabilitat i prudència, no afegirà nova informació en la comissió política.

El PSPV de la Diputació de València proposa uns pressupostos de 250 milions centrats en l’equitat territorial

El PSPV en la Diputació de València presenta una proposta de pressupostos per a 2026 amb 250 milions en inversions, centrats en l'equitat territorial i la recuperació dels municipis afectats per la dana.

Valenciaport licita per 4,4 milions un nou centre de repartiment elèctric en el port

L'Autoritat Portuària de València licita per 4,4 milions un nou centre de repartiment elèctric vinculat a la subestació ST1, clau en el seu pla Valenciaport Net Zero Emissions 2035.

Grues de 90 metres reparen de nit el pont de lAssut de lOr a València

Un equip d'especialistes treballa de nit amb grues de fins a 90 metres per a reparar i reforçar el pont de lAssut de lOr de València, allargant la seua vida útil i millorant la seua seguretat.

València tramita 7.500 informes de vulnerabilitat per la regularització d’immigrants

L'Ajuntament de València ha rebut més de 7.500 sol·licituds d'informe de vulnerabilitat des del 16 d'abril i manté una unitat específica per a agilitzar la regularització extraordinària d'immigrants.

La Comunitat Valenciana frega els 4 milions de passatgers aeris internacionals fins a abril

Espanya va rebre prop de 32,4 milions de passatgers aeris internacionals entre gener i abril i la Comunitat Valenciana va sumar 3,98 milions, quasi un 10% més que un any abans.

Segona jornada de vaga de metges en la Comunitat Valenciana amb ampli seguiment

La vaga de metges en la Comunitat Valenciana afronta la seua segona jornada amb un seguiment del 80% segons el sindicat convocant i prepara manifestacions a València i Alacant.