Una cigonya veu passar un incendi forestal per davall del seu niu en Rússia

Ejemplo de shortcode con estilo
Imatge de la cigonya observant el pas de l’incendi | Ruptly   Imatges impressionants les que ens arriben des de Rússia, a on una càmera instal·lada en una torre elèctrica ha pogut registrar una escena mai vista fins ara i que s’ha tornat viral per la seua espectacularitat. Es tracta d’una cigonya que veu avançar […]
Imatge de la cigonya observant el pas de l'incendi

Imatge de la cigonya observant el pas de l’incendi | Ruptly

 

Imatges impressionants les que ens arriben des de Rússia, a on una càmera instal·lada en una torre elèctrica ha pogut registrar una escena mai vista fins ara i que s’ha tornat viral per la seua espectacularitat. Es tracta d’una cigonya que veu avançar un gran incendi forestal per davall del seu niu. Una mescla de fets i de fenòmens naturals, sens dubte, fascinant de vore.

 

L’escena es va poder observar el passat 28 d’abril en l’extrem oriental de Rússia, concretament en una zona d’estepa, que es caracteritza per ser una plana àrida amb vegetació molt baixa que permet que el foc avance amb molta rapidesa impulsat pel vent.

 

Gràcies al seguiment que es fa de la cigonya blanca a través d’un circuit tancat de càmeres en eixa zona, podem disfrutar ara d’estes curioses imàtgens en què es veu el niu amb la cigonya i els seus ous observant el pas de les flames i del fum per la part baixa de la torre elèctrica. Per sort, el pardal i les seues futures cries van eixir il·lesos de l’aparatós incendi i este dimarts els pollets van nàixer en perfecte estat de salut. Esta és la gravació dels fets:

 

 

La cigonya blanca, una espècie en perill d’extinció

La gravació del desenrotllament d’estos pardals en la zona oriental de Rússia es deu al fet que la cigonya blanca oriental es troba en perill d’extinció i es vol garantir la seua correcta reproducció, ja que l’animal està inclòs dins de la llista d’espècies amenaçades realitzada per la Unió Internacional per a la Conservació de la Natura (UICN).

 

Les condicions meteorològics d’estes últimes setmanes en Rússia, amb calor en un ambient àrid i ventós en alguna de les seues regions, han propiciat l’aparició d’incendis forestals. De fet, encara ens trobem en la primavera i ja hi ha hagut 49 focs que han arrasat 29.000 hectàrees de vegetació, segons explica l’agència forestal russa.

Últimes notícies

El Centre del Carme dedica a Halloween una visita a l’obra de Segrelles

El Centre del Carme ha organitzat per al 28 d’octubre una visita guiada sobre el terror en l’obra de José Segrelles. L’exposició es podrà vore fins a gener de 2027.

Alicante Smartphone Film Festival repartirà 2.000 euros en premis al novembre

El festival celebrarà la cinquena edició del 16 al 21 de novembre a Alacant, amb projeccions, tallers i més de 200 curtmetratges rebuts.

Pérez Llorca reclama que Feijóo incorpore veus valencianes al Govern

Juanfran Pérez Llorca ha defensat que Alberto Núñez Feijóo compte amb valencians en un futur Govern i ha demanat diàleg després de les eleccions generals del 29 de novembre.

La Universitat d’Alacant liderarà una aliança de 11 universitats europees

La Universitat d’Alacant ha assumit la presidència de T4EU amb una agenda centrada en la innovació blava i verda i la cooperació entre universitats.

Gil Lázaro situa el 29N entre «Espanya i canvi» o «Sánchez i caos»

El candidat de Vox al Congrés per València ha defensat el seu missatge per al 29 de novembre i ha avançat una campanya intensa, encara que és «moderadament optimista».

Les explotacions afectades per la dana Adam podran rebre ajudes de fins a 15.000 euros

La Generalitat ha convocat sis milions d’euros per a les explotacions agrícoles i ramaderes afectades per la dana Adam. Les sol·licituds es podran presentar del 2 de novembre a l’1 de febrer de 2027.

Elx troba un capitell andalusí dels segles X i XI als Banys Àrabs

Les excavacions als Banys Àrabs d’Elx han recuperat un capitell andalusí dels segles X i XI i un fust de pedra calcària. Les peces s’estudien al MAHE.

Morant alerta del coste de desacreditar la ciencia y la investigación

Diana Morant ha reivindicat a Vitoria la ciència davant del negacionisme i ha advertit dels efectes de retallar la investigació i perdre talent.