15.7 C
València
Dimarts, 18 novembre, 2025

Desallotgen un càmping per risc d’inundació a Torrevieja

 

 

Les fortes pluges registrades en les últimes hores a Torrevieja han obligat l’Ajuntament del municipi alacantí a desallotjar un zona d’acampada, suspendre el transport urbà i recomanar a la població que no isca de les seues cases.

 

Així ho ha assegurat a EFE José Manuel Dolón, alcalde de Torrevieja, l’ajuntament del qual ha constituït el Centre de Coordinació Municipal per a coordinar el dispositiu de seguretat després que Emergències de la Generalitat haja establit la preemergència Situació 1 per risc d’inundacions.

 

Dolón ha explicat que ha sigut desallotjada una zona d’acampada del municipi en el qual hi havia una trentena de tendes muntades ja que es troba en una zona baixa i podia haver-hi risc d’inundació amb les fortes pluges.

 

“Hem tallat i prohibit l’accés de la gent i el que estaven allí han sigut desallotjats”, ha indicat l’alcalde de Torrevieja, qui ha explicat que es tracta d’una zona d’acampada a la qual solen anar moltes famílies durant els dies de Setmana Santa.

 

A més, en haver-se inundat nombrosos carrers del municipi s’ha decidit suspendre el transport públic i només funcionen aquells que traslladen viatgers a l’estació de Renfe o a l’Aeroport.

 

També han recomanat a la població que davant aquesta “circumstància excepcional” no isca de les seues cases “si no cal” ja que hi ha “molts carrers tallats i molts accessos a Torrevella són impracticables”.

 

L’alcalde de Torrevieja ha explicat que alguns cotxes i habitatges han resultat afectades per les inundacions, i també s’ha registrat la caiguda d’algun arbre i tendals, però no s’han produït danys personals.

Últimes notícies

París redescobrix a Luis García Berlanga amb el major cicle del seu cinema a França

El Jeu de Paume dedica des d'este dimarts un cicle sense precedents a l'obra de Luis García Berlanga, amb projeccions i col·loquis fins al 23 de novembre.

La Junta de Síndics abordarà el dijous la data del ple d’investidura de Pérez Llorca

La Junta de Síndics es reunirà el dijous per a fixar el calendari de la investidura de Juanfran Pérez Llorca. PP i Vox sumen els vots necessaris per a l'elecció.

Morant qualifica de delirant la compareixença de Mazón en la comissió de la DANA en el Congrés

La líder del PSPV i ministra ha titllat de delirant la intervenció de Carlos Mazón davant la comissió que investiga la DANA. Li ha retret desconéixer els horaris de les víctimes i ha parlat de possible defensa psicològica o judicial.

Compromís demana evitar el tacticismo i reclama un finançament autonòmic just

Compromís ha reclamat que no s'impose el tacticismo partidista i que s'aprove ja un repartiment just del finançament autonòmic. La formació ha donat suport a una reforma equitativa i un fons transitori fins a la seua entrada en vigor.

La compravenda de vivendes cau un 2% en la Comunitat Valenciana i firma el seu millor setembre des de 2007

La Comunitat Valenciana va registrar al setembre 10.413 compravendes de vivenda, un 2% menys interanual, però el major volum per a un setembre des de 2007.

Colp al Cartell de Jalisco a Espanya: 20 detinguts i droga oculta en maquinària pesant

La Policia Nacional, amb suport de la DEA i autoritats de Països Baixos, ha desmantellat l''oficina' del CJNG a Espanya. L'operació suma 20 detinguts, 15 a la presó, i una partida milionària intervinguda.

Abelard Saragossà és nomenat president d’honor de la Taula de Filologia Valenciana

La TFV nomena Abelard Saragossà president d'honor en reconeixement a la seua labor fundacional i a la seua trajectòria clau en la filologia valenciana.

Una dona i el seu gos rescatats i desenes desallotjats en un incendi a València

Una dona i el seu gos van ser rescatats d'un pis en flames en l'avinguda de Blasco Ibáñez. Desenes de veïns van ser desallotjats i altres confinats fins a l'extinció.