Desallotgen un càmping per risc d’inundació a Torrevieja

 

 

Les fortes pluges registrades en les últimes hores a Torrevieja han obligat l’Ajuntament del municipi alacantí a desallotjar un zona d’acampada, suspendre el transport urbà i recomanar a la població que no isca de les seues cases.

 

Així ho ha assegurat a EFE José Manuel Dolón, alcalde de Torrevieja, l’ajuntament del qual ha constituït el Centre de Coordinació Municipal per a coordinar el dispositiu de seguretat després que Emergències de la Generalitat haja establit la preemergència Situació 1 per risc d’inundacions.

 

Dolón ha explicat que ha sigut desallotjada una zona d’acampada del municipi en el qual hi havia una trentena de tendes muntades ja que es troba en una zona baixa i podia haver-hi risc d’inundació amb les fortes pluges.

 

«Hem tallat i prohibit l’accés de la gent i el que estaven allí han sigut desallotjats», ha indicat l’alcalde de Torrevieja, qui ha explicat que es tracta d’una zona d’acampada a la qual solen anar moltes famílies durant els dies de Setmana Santa.

 

A més, en haver-se inundat nombrosos carrers del municipi s’ha decidit suspendre el transport públic i només funcionen aquells que traslladen viatgers a l’estació de Renfe o a l’Aeroport.

 

També han recomanat a la població que davant aquesta «circumstància excepcional» no isca de les seues cases «si no cal» ja que hi ha «molts carrers tallats i molts accessos a Torrevella són impracticables».

 

L’alcalde de Torrevieja ha explicat que alguns cotxes i habitatges han resultat afectades per les inundacions, i també s’ha registrat la caiguda d’algun arbre i tendals, però no s’han produït danys personals.

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.