Desallotgen un càmping per risc d’inundació a Torrevieja

 

 

Les fortes pluges registrades en les últimes hores a Torrevieja han obligat l’Ajuntament del municipi alacantí a desallotjar un zona d’acampada, suspendre el transport urbà i recomanar a la població que no isca de les seues cases.

 

Així ho ha assegurat a EFE José Manuel Dolón, alcalde de Torrevieja, l’ajuntament del qual ha constituït el Centre de Coordinació Municipal per a coordinar el dispositiu de seguretat després que Emergències de la Generalitat haja establit la preemergència Situació 1 per risc d’inundacions.

 

Dolón ha explicat que ha sigut desallotjada una zona d’acampada del municipi en el qual hi havia una trentena de tendes muntades ja que es troba en una zona baixa i podia haver-hi risc d’inundació amb les fortes pluges.

 

«Hem tallat i prohibit l’accés de la gent i el que estaven allí han sigut desallotjats», ha indicat l’alcalde de Torrevieja, qui ha explicat que es tracta d’una zona d’acampada a la qual solen anar moltes famílies durant els dies de Setmana Santa.

 

A més, en haver-se inundat nombrosos carrers del municipi s’ha decidit suspendre el transport públic i només funcionen aquells que traslladen viatgers a l’estació de Renfe o a l’Aeroport.

 

També han recomanat a la població que davant aquesta «circumstància excepcional» no isca de les seues cases «si no cal» ja que hi ha «molts carrers tallats i molts accessos a Torrevella són impracticables».

 

L’alcalde de Torrevieja ha explicat que alguns cotxes i habitatges han resultat afectades per les inundacions, i també s’ha registrat la caiguda d’algun arbre i tendals, però no s’han produït danys personals.

Últimes notícies

El Villarreal passa per damunt del PSV amb una victòria solvent (1-3)

El Villarreal ha derrotat el PSV Eindhoven per 1-3 en un amistós a Eindhoven, en un duel dominat pels groguets que han pogut signar una golejada encara més ampla.

L’incendi de la Vall d’Uixò obliga a evacuar Artana i la Vilavella i mobilitza la UME

L’incendi forestal declarat este dissabte a la Vall d’Uixò ha obligat a evacuar Artana i la Vilavella i a confinar la població, amb 65 efectius de la UME i nombrosos mitjans terrestres i aeris treballant en l’extinció. Les autoritats han activat el nivell 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’evolució negativa del foc i el seu possible origen intencionat.

L’oratge complica l’incendi de la Vall d’Uixó amb ponent fort i 38 graus

El vent de ponent sostingut, la humitat al 10 % i temperatures pròximes als 38 graus han agreujat este dissabte la situació de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ha obligat a desallotjar Vilavella, Artana i vivendes rústiques del municipi.

Juan Ayuso tanca el Tour seté i admet frustració però no decepció

El ciclista de Xàbia Juan Ayuso ha acabat seté al Tour de França i admet sentir frustració pel resultat, però assegura que no està decebut perquè ha donat tot el que tenia.

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.

L’incendi de la Vall d’Uixó té diversos focus i obliga a confinar la Vilavella

L’incendi declarat este dissabte a la Vall d’Uixó, amb diversos focus que fan sospitar que siga intencionat, s’ha desplaçat cap al nord i ha obligat a desallotjar fins a 60 persones i a confinar la Vilavella.

Confinen Vilavella pel fum de l’incendi de La Vall d’Uixó i demanen quedar-se a casa

Emergències ha ordenat el confinament de Vilavella per l’incendi de vegetació de La Vall d’Uixó, que evoluciona de manera negativa i ha activat la situació 2 del Pla especial.

Juanfran Pérez Llorca seguix in situ l’incendi forestal de la Vall d’Uixó

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, s’ha desplaçat al PMA de l’incendi declarat a la Vall d’Uixó, que ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals i a desallotjar preventivament una urbanització.