Anuncios

Desallotgen un càmping per risc d’inundació a Torrevieja

 

 

Les fortes pluges registrades en les últimes hores a Torrevieja han obligat l’Ajuntament del municipi alacantí a desallotjar un zona d’acampada, suspendre el transport urbà i recomanar a la població que no isca de les seues cases.

 

Així ho ha assegurat a EFE José Manuel Dolón, alcalde de Torrevieja, l’ajuntament del qual ha constituït el Centre de Coordinació Municipal per a coordinar el dispositiu de seguretat després que Emergències de la Generalitat haja establit la preemergència Situació 1 per risc d’inundacions.

Anuncios

 

Dolón ha explicat que ha sigut desallotjada una zona d’acampada del municipi en el qual hi havia una trentena de tendes muntades ja que es troba en una zona baixa i podia haver-hi risc d’inundació amb les fortes pluges.

 

“Hem tallat i prohibit l’accés de la gent i el que estaven allí han sigut desallotjats”, ha indicat l’alcalde de Torrevieja, qui ha explicat que es tracta d’una zona d’acampada a la qual solen anar moltes famílies durant els dies de Setmana Santa.

 

A més, en haver-se inundat nombrosos carrers del municipi s’ha decidit suspendre el transport públic i només funcionen aquells que traslladen viatgers a l’estació de Renfe o a l’Aeroport.

 

També han recomanat a la població que davant aquesta “circumstància excepcional” no isca de les seues cases “si no cal” ja que hi ha “molts carrers tallats i molts accessos a Torrevella són impracticables”.

 

L’alcalde de Torrevieja ha explicat que alguns cotxes i habitatges han resultat afectades per les inundacions, i també s’ha registrat la caiguda d’algun arbre i tendals, però no s’han produït danys personals.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El jutge manté l’arxivament del cas per l’incendi de Campanar al no veure indicis nous

El jutge d'Instrucció manté l'arxivament provisional de la causa per l'incendi de Campanar en considerar que l'informe pericial dels afectats no aporta dades noves ni rellevants.

El excomisionado de la dana refusa comparéixer en la comissió de Les Corts

El excomisionado del Govern per a la dana, José María Ángel, rebutja acudir a la comissió d'investigació de Les Corts en considerar que només les Corts Generals poden controlar-li, la qual cosa el PP interpreta com un boicot de l'Executiu.

L’Elx vol assegurar la permanència davant un Alabés al límit

Elx i Esportiu Alabés es juguen bona part del seu futur en Primera en un dol directe en el Martínez Valero, amb els locals prop de la salvació i els vitorians a la vora del descens.

Mazón condiciona el lliurament de les seues crides i missatges a la fallada sobre si és testimoni o investigat

La defensa de Carlos Mazón comunica al jutjat de Catarroja que només aportarà voluntàriament les seues crides i missatges quan l'Audiència de València aclarisca si declara com a testimoni o com investigat en la causa sobre la gestió de la DANA.

Detingut a Santa Pola després d’atropellar a un policia local i fugir amb cotxe

Un conductor va ser detingut a Santa Pola després d'atropellar a un agent de la Policia Local quan este li va donar l'alt per conducció temerària i fugir del lloc. El policia va patir una fractura de cama i va haver de ser hospitalitzat i intervingut quirúrgicament.

Aïllada en un hospital d’Alacant una persona per possible cas de hantavirus vinculat a un creuer

Una persona amb símptomes compatibles amb hantavirus ha sigut ingressada i aïllada en un hospital d'Alacant després d'haver tingut contacte amb la dona morta a Johannesburg. Sanitat seguix també la situació d'una altra persona que va estar en contacte amb la morta i que roman a Sud-àfrica.

Quarantena obligatòria en el Gómez Ulla per als espanyols del creuer amb brot de hantavirus

Els passatgers espanyols del creuer amb brot de hantavirus hauran de guardar quarantena obligatòria a l'Hospital Gómez Ulla de Madrid, amb proves PCR i vigilància activa de símptomes.

El Consell amplia en 7 milions les ajudes al lloguer per a afectats per la dana

El Consell reforça amb 7 milions d'euros les ajudes al lloguer per a les persones les vivendes de les quals van quedar inutilitzades per la dana del 29 d'octubre de 2024 i obri un nou termini de sol·licitud.
Anuncios