Descens tèrmic poc apreciable

Hui i demà no farà tanta calor, o millor dit: les temperatures no pujaran tant però l’ambient serà molt humit bascós i a penes notarem el descens tèrmic.

Una llàstima perquè estem a les portes d’un nou període de temperatures extremes, desgavellades i no tindrem massa temps per recuperar-nos de la calor que hem patit les últimes setmanes.

Demà dijous no s’espera cap canvi. Tindrem pocs núvols, lluirà el sol durant tot el dia i les temperatures, tot i marcar valors calorosos al centre del dia, no seran excessivament altes. O almenys no seran tan altes com les que ens tocarà suportar el cap de setmana i l’inici de la setmana que ve.

Si, perquè el més cridaner del mapa de divendres, de dissabte i de diumenge és el símbol de temperatura que ens indica que cada dia que passe va a fer més calor.

Divendres tocarem els 40 graus per l’interior i dissabte i diumenge el mercuri podrà tocar els 43-44 graus a les comarques més centrals i interiors de València i d’Alacant.

Calor intensa i extrema que tot indica tindria continuïtat l’inici de la setmana que ve.

Últimes notícies

La Generalitat reserva 3,5 milions per a organitzar les eleccions autonòmiques de 2027

La Generalitat eleva a 3,52 milions el sostre de gasto per a paperetes, sobres, impresos i gestió de l'escrutini de les eleccions autonòmiques i locals menors de 2027.

La Comunitat Valenciana es prepara per a un cap de setmana preestiuenc amb cel buidat i calor

La Comunitat Valenciana encara un tram final de setmana amb ambient clarament preestiuenc, temperatures en ascens fins a fregar els 30 graus, cels buidats i vent fluix, tant a l'interior com en la costa.

Detingut a Ontinyent el responsable d’una finca amb 1.200 plantes de marihuana

La Guàrdia Civil desmantella una plantació de cànnabis amb 1.232 plantes en una finca rústica d'Ontinyent, equipada amb videovigilància 24 hores i material per a cultiu indoor.

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.