Descens tèrmic poc apreciable

Hui i demà no farà tanta calor, o millor dit: les temperatures no pujaran tant però l’ambient serà molt humit bascós i a penes notarem el descens tèrmic.

Una llàstima perquè estem a les portes d’un nou període de temperatures extremes, desgavellades i no tindrem massa temps per recuperar-nos de la calor que hem patit les últimes setmanes.

Demà dijous no s’espera cap canvi. Tindrem pocs núvols, lluirà el sol durant tot el dia i les temperatures, tot i marcar valors calorosos al centre del dia, no seran excessivament altes. O almenys no seran tan altes com les que ens tocarà suportar el cap de setmana i l’inici de la setmana que ve.

Si, perquè el més cridaner del mapa de divendres, de dissabte i de diumenge és el símbol de temperatura que ens indica que cada dia que passe va a fer més calor.

Divendres tocarem els 40 graus per l’interior i dissabte i diumenge el mercuri podrà tocar els 43-44 graus a les comarques més centrals i interiors de València i d’Alacant.

Calor intensa i extrema que tot indica tindria continuïtat l’inici de la setmana que ve.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Llibertat provisional per al conductor de l’accident mortal amb dos morts a Ontinyent

El jutjat d'Ontinyent decreta llibertat provisional per al conductor del vehicle que va caure al riu Clariano i va causar la mort de dos ocupants, amb mesures cautelars i causa oberta per homicidi i delictes contra la seguretat viària.

El Govern garantix resoldre en tres mesos totes les sol·licituds de regularització d’immigrants

El Govern assegura que totes les sol·licituds del procés extraordinari de regularització d'immigrants presentades fins al 30 de juny es tramitaran en un màxim de tres mesos, amb una autorització provisional en quinze dies hàbils.

Seguretat Social celebrarà els seus 45 anys amb un gran concert en el Roig Arena en 2027

Seguretat Social llança el senzill 'Pertot arreu et veig', avançament del seu àlbum i llibre 'Vaig a Mart', i anuncia un gran concert pels seus 45 anys en el Roig Arena de València al maig de 2027.

Arcadi España reafirma com a prioritat la reforma del finançament autonòmic i la quitació de deute

Arcadi España situa entre les seues prioritats la reforma del model de finançament autonòmic dissenyat per María Jesús Montero i la quitació de deute a les comunitats, ja en tramitació en el Congrés.

Vox manté la prioritat nacional i el PP desplaça el debat a l’arrelament en les ajudes socials

Vox defén que els nacionals tinguen prioritat en l'accés a ajudes socials mentres el PP centra la discussió a exigir arrelament. PSPV i Compromís alerten que el concepte de prioritat nacional és inconstitucional i racista.

El Govern reforça les ajudes fiscals als afectats per la dana de València i els incendis forestals

El Govern aprova un reial decret llei amb millores financeres i exempcions fiscals per als afectats per la dana a València i pels incendis forestals del passat estiu, amb més de 9.200 milions mobilitzats entre 2024 i 2025.

Rubén Burgos apel·la al compromís total del València Basket abans de l’inici del playoff

Rubén Burgos destaca la il·lusió i el compromís del València Basket abans dels quarts de final de la Lliga Femenina davant Ensino Lugo i confia a barallar per revalidar el títol.

Matías Dituro es consolida com el porter de confiança de Sarabia a l’Elx

Matías Dituro acumula 17 partits de Lliga amb l'Elx i supera a Iñaki Peña en minuts disputats, consolidant-se com el portera de confiança de Sarabia en plena reacció de l'equip il·licità.