Anuncios

Descens tèrmic poc apreciable

Hui i demà no farà tanta calor, o millor dit: les temperatures no pujaran tant però l’ambient serà molt humit bascós i a penes notarem el descens tèrmic.

Una llàstima perquè estem a les portes d’un nou període de temperatures extremes, desgavellades i no tindrem massa temps per recuperar-nos de la calor que hem patit les últimes setmanes.

Anuncios

Demà dijous no s’espera cap canvi. Tindrem pocs núvols, lluirà el sol durant tot el dia i les temperatures, tot i marcar valors calorosos al centre del dia, no seran excessivament altes. O almenys no seran tan altes com les que ens tocarà suportar el cap de setmana i l’inici de la setmana que ve.

Si, perquè el més cridaner del mapa de divendres, de dissabte i de diumenge és el símbol de temperatura que ens indica que cada dia que passe va a fer més calor.

Divendres tocarem els 40 graus per l’interior i dissabte i diumenge el mercuri podrà tocar els 43-44 graus a les comarques més centrals i interiors de València i d’Alacant.

Calor intensa i extrema que tot indica tindria continuïtat l’inici de la setmana que ve.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.

El Congrés de Sanitat i Benestar Animal exigix integrar als veterinaris en els plans d’emergència

L'IV Congrés Internacional de Sanitat i Benestar Animal reclama que els veterinaris s'integren en els plans d'emergència, malgrat que la llei ja obliga a protegir els animals en catàstrofes.
Anuncios