Descens tèrmic poc apreciable

Hui i demà no farà tanta calor, o millor dit: les temperatures no pujaran tant però l’ambient serà molt humit bascós i a penes notarem el descens tèrmic.

Una llàstima perquè estem a les portes d’un nou període de temperatures extremes, desgavellades i no tindrem massa temps per recuperar-nos de la calor que hem patit les últimes setmanes.

Demà dijous no s’espera cap canvi. Tindrem pocs núvols, lluirà el sol durant tot el dia i les temperatures, tot i marcar valors calorosos al centre del dia, no seran excessivament altes. O almenys no seran tan altes com les que ens tocarà suportar el cap de setmana i l’inici de la setmana que ve.

Si, perquè el més cridaner del mapa de divendres, de dissabte i de diumenge és el símbol de temperatura que ens indica que cada dia que passe va a fer més calor.

Divendres tocarem els 40 graus per l’interior i dissabte i diumenge el mercuri podrà tocar els 43-44 graus a les comarques més centrals i interiors de València i d’Alacant.

Calor intensa i extrema que tot indica tindria continuïtat l’inici de la setmana que ve.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els sindicats convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats d'ensenyança STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida del professorat valencià a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria de docents després d'una consulta interna.

Els sindicats docents convoquen una vaga indefinida en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria del professorat.

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.