Entre la primavera i l’estiu

El mes de maig és un més de trànsit entre estacions. Entre la primavera que enguany s’ha manifestat com feia temps que no ho feia, i l’estiu que ja ens ha donat un primer tast estos dies i que començarà des del punt de vista climatològic el pròxim 1 de juny.

Hui la calor ens donarà un xicotet respir perquè tot i haver pujat lleugerament les temperatures mínimes pense que les màximes quedaran dos o tres graus més baixes que els últims dies. Farà calor però no tanta.

D’una banda perquè la massa d’aire que tenim damunt la Comunitat valenciana comprovem com és un poc menys fosca, menys càlida, que la que afecta la resta de la Península, i d’altra perquè tindrem el cel un poc més cobert i això incidirà encara que siga mínimament sobre les temperatures diürnes. Núvols mitjans i alts que deixaran el cel un poc esglaiat, amb una capeta fina de núvols alts.

Demà divendres també tindrem núvols mitjans i alts que seran més abundants al nord i per l’interior però no serà obstacle perquè les temperatures tornen a pujar per l’interior on la massa d’aire més càlida tornarà a donar senyals de vida. A la costa es mantindran sense canvis.

El cap de setmana serà calís i només haurem d’estar un poc atents a les tronades que de vesprada es formaran a les muntanyes entre Aragó i la Comunitat Valenciana perquè poden acabar tocant l’interior i el nord de Castelló i València. A la resta es veuran alguns intervals de núvols a mesura que avance la vesprada però tindrem un cap de setmana quasi d’estiu.

Últimes notícies

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.