Entre la primavera i l’estiu

El mes de maig és un més de trànsit entre estacions. Entre la primavera que enguany s’ha manifestat com feia temps que no ho feia, i l’estiu que ja ens ha donat un primer tast estos dies i que començarà des del punt de vista climatològic el pròxim 1 de juny.

Hui la calor ens donarà un xicotet respir perquè tot i haver pujat lleugerament les temperatures mínimes pense que les màximes quedaran dos o tres graus més baixes que els últims dies. Farà calor però no tanta.

D’una banda perquè la massa d’aire que tenim damunt la Comunitat valenciana comprovem com és un poc menys fosca, menys càlida, que la que afecta la resta de la Península, i d’altra perquè tindrem el cel un poc més cobert i això incidirà encara que siga mínimament sobre les temperatures diürnes. Núvols mitjans i alts que deixaran el cel un poc esglaiat, amb una capeta fina de núvols alts.

Demà divendres també tindrem núvols mitjans i alts que seran més abundants al nord i per l’interior però no serà obstacle perquè les temperatures tornen a pujar per l’interior on la massa d’aire més càlida tornarà a donar senyals de vida. A la costa es mantindran sense canvis.

El cap de setmana serà calís i només haurem d’estar un poc atents a les tronades que de vesprada es formaran a les muntanyes entre Aragó i la Comunitat Valenciana perquè poden acabar tocant l’interior i el nord de Castelló i València. A la resta es veuran alguns intervals de núvols a mesura que avance la vesprada però tindrem un cap de setmana quasi d’estiu.

Últimes notícies

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.

El Villarreal començarà la Lliga 2026/27 a Santander i la tancarà a Sant Sebastià

El Villarreal ha conegut el seu calendari de Lliga 2026/27, amb un inici marcat per tres jornades seguides com a visitant per les obres a l’estadi de la Ceràmica i un tram inicial carregat de derbis i duels davant els grans.

Un incendi en una nau d’Aspe arrasa la instal·lació i crema una zona de muntanya pròxima

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant treballen per a apagar un incendi en una nau industrial d’Aspe que s’ha estès a una zona de muntanya pròxima i ha deixat la instal·lació molt afectada.

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.

147 anys i mig de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna pel Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i multes de 784,6 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020, després que el TSJCV anul·lara una absolució prèvia i ordenara valorar els missatges de Sky ECC.

147 anys de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020.