Evacuen una urbanització del Saler per la mala mar

Urbanització la Casbah a primera línia de platja

Evacuen la urbanització la Casbah del Saler | Google Maps

La Policia Local de València ha desallotjat totes les cases de la primera línia de platja de la urbanització la Casbah del Saler, una pedania de la ciutat de València, davant el fort onatge provocat pel temporal marítim, segons ha informat a través de xarxes socials.

 

Els efectius policials han informat als veïns durant les primeres hores de la vesprada d’este diumenge que han d’abandonar les seues cases per les fortes ones, que poden arribar fins als huit metres d’altura davant de la preemergència roja per temporal costaner en la província.

 

El temporal ‘Glòria’ ha portat a València ones d’uns sis metres d’altura —que encara podrien augmentar— i, en el cas del Perellonet, vents de més de cent quilòmetres per hora, segons l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet) i la Policia Local.

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.

L’Elx firma la seua millor puntuació històrica en Primera Divisió amb 43 punts

L'Elx ha tancat la temporada amb 43 punts després d'empatar davant el Girona, el seu millor registre històric en Primera Divisió, que li assegura una permanència folgada.

Luís Castro i Carlos Espí, els pilars de la salvació del Llevant

Luís Castro i Carlos Espí passen de quasi desconeguts a grans referents del Llevant després de firmar una remuntada històrica que assegura la permanència en Primera Divisió.

La comissió de la dana de Les Corts votarà les seues conclusions després d’onze sessions i 32 compareixents

La comissió d'investigació sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 en Les Corts preveu aprovar el dimecres les seues conclusions, després d'onze sessions i 32 compareixences, a partir del dictamen impulsat per PP i Vox.

Dimitrievski es veu encantat al València i deixa la seua renovació en mans del club

El porter Stole Dimitrievski assegura que està encantat al València, recorda que el club pot renovar-li de manera unilateral i confia a seguir mentres es baralla per tornar a Europa.

Detingut a Elx per assaltar la casa d’una dona major fent-se passar per tècnic

Un home de 37 anys va ser detingut a Elx per entrar a la força en la vivenda d'una dona d'avançada edat, després de fer-se passar per tècnic d'internet i sostraure un televisor i joies.

Un nou hidrogel intel·ligent promet acurtar la recuperació de les fractures òssies

Investigadors desenrotllen un hidrogel intel·ligent injectable per a tractar fractures òssies vertebrals i alveolars, que busca accelerar la regeneració de l'os i reduir complicacions.