5.5 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

Frank Cuesta carrega contra el «populisme mediambiental»

Frank Cuesta arremet contra el populisme de l'Amazones

Frank Cuesta arremet contra el «populisme de l’Amazones» | FACEBOOK

 

Frank Cuesta, qui va guanyar fama sent presentador al canal de televisió Cuatro, ha manifestat el seu desacord amb la manera com s’està criticant la situació de l’incendi de l’Amazones. A través del seu perfil de les xarxes socials, Cuesta va transmetre el següent missatge: «M’han arribat peticions de fundacions espanyoles per a ajudar l’Amazones… i cap per a les Canàries», explicava el lleonés.

 

«A la gent li importa una merda que el veí no tinga res de menjar per als seus fills, però es preocupen per una tribu a 12.000 km de distància per quedar d’activista… Quina puta societat de merda!», exclamava el veterinari, visiblement indignat.

 

Incendi a l'Amazones

Frank Cuesta ha parlat de la importància que donen des de les xarxes socials a l’incendi de l’Amazones | Cedida

 

Frank Cuesta arremet contra el «populisme de l’Amazones»

Estes declaracions de Frank Cuesta van generar moltes crítiques, algunes d’elles, atacs personals. El presentador, lluny de quedar-se en silenci, va respondre amb un vídeo penjat en el seu perfil de Facebook, que ha acabat esborrant, a on es queixava del que ell denomina «populisme mediambiental, el populisme imbècil». En concret, va referir-se als incendis de l’Amazones com el «populisme de l’Amazones».

 

A més a més, va pronunciar les següents paraules: «Lluitar per un millor medi ambient no és posar un post a internet. És començar per la muntanya o el riu que tens al costat de casa. A on he dit jo que no cal ajudar l’Amazones? Esteu burros?».

 

Durant la seua declaració, ha afegit que «cal salvar el món, sí, però no em vinguau amb el maleït populisme que l’Amazones salva la nostra vida i les Canàries no perquè és una part xicoteta». «Estic de la hipocresia de les xarxes socials fins als collons. Gent que dona lliçons des de l’ordinador de sa casa, a les 3 de la matinada», ha lamentat Frank Cuesta.

 

D’altra banda, l’aventurer ha deixat ben clar que cal extingir l’incendi de l’Amazones com més prompte millor, però que la gravetat de la situació no pot solucionar-se en les xarxes socials: «El que vullc és educar a la gent i que vegen que si fem xicotetes coses en el nostre entorn, ja estem ajudant al món».

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després de sostraure amb violència la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. Durant la persecució a peu va perdre part dels diners, que la Policia va recuperar quasi íntegrament.

Detingut a Alacant per robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'arrabassar la bossa a una dona que portava quasi 6.000 euros en efectiu. En la fugida va anar deixant bitllets i la Policia va recuperar més de 5.800 euros.

Baldoví acusa a Pérez Llorca de ‘regent provisional’ i d’aprovar l’examen de Vox

Joan Baldoví ha qualificat a Juanfran Pérez Llorca de 'regent provisional' i ha sostingut que el seu discurs d'investidura ha passat amb nota l'examen de Vox. Compromís ha contraposat 10 compromisos i 50 propostes.

El PSPV diu que Mazón manté el poder i que Vox ja ha guanyat amb un pacte vergonyant

El PSPV ha denunciat en el ple d'investidura que Juanfran Pérez Llorca seguirà com el número 2 de Carlos Mazón i ha parlat d'un pacte vergonyant que, al seu juí, lliurament més concessions a Vox.

El València Basket obrirà la segona fase davant el Saragossa i es mesurarà a Landes i Venècia

El València Basket obrirà la segona fase de l'Eurolliga Femenina davant el Casademont Zaragoza en el Roig Arena i també s'enfrontarà a Basket Landes i Umana Reyer Venècia. Els resultats de la primera fase s'arrosseguen i l'objectiu és quedar entre els quatre primers del grup.

Les víctimes de la DANA esperen que Pérez Llorca explique per què es disculpa

La presidenta de l'Associació de Víctimes Mortals 29-O ha reclamat que el candidat del PP a la Generalitat detalle el motiu de les seues disculpes i assumisca responsabilitats. També ha censurat les al·lusions a immigració i l'acostament a Vox en el seu discurs d'investidura.

Álvaro Rodríguez repta al Getafe en el seu retorn al Coliseum

El davanter de l'Elx arriba amb dos gols en dos jornades i apunta a l'onze per a mesurar-se a un Getafe que encadena dos derrotes i perd a Abqar i Mario Martín. El dol es juga a les 21.00 en el Coliseum.