24.4 C
València
Divendres, 17 octubre, 2025

El granís tenyeix de blanc part d’Alacant i Elx durant la matinada

Amb la tempesta en plena alerta groga a la província d’Alacant arriben alguns fenòmens en forma de precipitació. Durant esta nit ha estat el granís el protagonista a la capital alacantina, que ha tenyit carrers sencers de blanc.

Al voltant de les 3 de la matinada, una capa de granís ha començat a cobrir els carrers, traient nombrosos veïns del llit per l’immens soroll que produïa. La pedra ha arribat a caure en altres zones properes com El Campello i la Vila Joiosa però sense tanta intensitat.

La quantitat de pedra caiguda ha fet que alguns carrers es veiessen pràcticament blancs, no obstant la nombrosa pluja que seguia caient a continuació ha fet que el granís es veiés arrossegat ràpidament.

A la localitat d’Elx el granís acumulava tant gruix que semblava neu. La policia ha demanat precaució als conductors pel risc de formació plaques de gel i caigudes a la via pública.

La localitat a més ha patit un petit tornado del qual de moment no es coneixen danys materials ni personals

Últimes notícies

Morant assegura que hi ha alternativa a la persecució del PP contra el valencià

La ministra de Ciència, Innovació i Universitats acusa el PP i al Consell de Mazón de reobrir debats superats i de retallar a l'AVL. Anuncia suport estatal de 198.000 euros enguany i 330.000 el pròxim.

Intervinguts quasi 1.700 quilos de cocaïna a València i sis detinguts després de seguir un contenidor a una nau

Les forces de seguretat es van confiscar de prop de 1.700 quilos de cocaïna i van detindre a sis persones després de vigilar un contenidor manipulat i rastrejar-lo fins a una nau a la Costera. Interior analitza possibles vincles amb l'operació Spider.

Morant entén que les víctimes de la DANA no vulguen a Mazón en el funeral d’Estat

Morant respecta la petició de famílies de la DANA perquè Carlos Mazón no acudisca al funeral d'Estat a València i li retrau la seua dependència d'enquestes.

Díaz defén la normalitat institucional del Govern davant el funeral d’Estat per la DANA

Yolanda Díaz assegura que l'Executiu seguirà el protocol habitual en el funeral d'Estat pel primer aniversari de la DANA del 29 d'octubre. Les famílies de víctimes han demanat que Carlos Mazón no acudisca; la petició és simbòlica i el Govern diu que escoltarà els afectats.

Mazón aborda amb l’alcalde d’Agost l’impuls de vivendes de protecció pública

El president de la Generalitat es reunix amb l'alcalde d'Agost per a activar promocions del Pla Viu i revisar prioritats locals en cultura i infraestructures.

Yolanda Díaz celebra que l’opa del BBVA al Sabadell fracasse i apel·la al sentit comú

La vicepresidenta Yolanda Díaz considera que el fracàs de l'opa del BBVA sobre Sabadell és un pas en positiu i una victòria del sentit comú. Advertix que l'operació implicava més concentració bancària, encariment del crèdit i entre 5.000 i 7.000 acomiadaments.

El Pla d’Ocupació per a la zona DANA anticiparà el 100% per a 7.750 contractes de 3 a 4 mesos

El segon pla, dotat amb 80 milions, avançarà tot el finançament als projectes que generaran 7.750 ocupacions temporals de 3 a 4 mesos.

Una acusació de la DANA exigix els bruts del vídeo d’Instagram de Salomé Pradas

L'acusació que exercix Acció Cultural demana a la jutgessa de Catarroja els vídeos en brut i amb àudio usats per Salomé Pradas en un muntatge d'Instagram. Busca verificar cronologia, origen i context de les imatges.