El fred que cada matí sorprèn els més matinadors en la província de València començarà a reduir-se segons la predicció elaborada per l'Agència Estatal de Meteorologia (Aemet). Fins hui, les mínimes quasi han superat els 8 graus en bona part de la província (en alguns punts fins i tot s'han quedat tocant els 0 graus i en altres fins i tot han estat més baixes dels 0), però a partir de demà, dijous 16 de novembre les temperatures mínimes aniran en ascens. De fet, s'espera que en la ciutat de València ja ronden els 10 graus davant els 6 de hui. Encara que en l'interior els valors tèrmics no pujaran tant, però sí que seran superiors als actuals i es quedaran al voltant dels 5 graus. La situació s'estabilitzarà durant els pròxims dies, això sí, no s'esperen que pugen les màximes. Així que, les mínimes continuaran entre els 5 i els 10 graus en tota la província de València.
L’intens fred d’estos dies a la província de València començarà a reduir-se a partir de demà
Últimes notícies
Successos
Cultura reclama una resposta unitària i coordinada pel robatori del Tresor de Villena
La Conselleria de Cultura ha exigit una resposta conjunta amb el Ministeri i les autonomies després del robatori del Tresor de Villena, que s’emmarca en una onada de colps contra museus espanyols i europeus. El Govern valencià insistix que no és un cas aïllat i demana reforçar la cooperació i revisar els protocols de seguretat.
Oratge
Les platges de Guardamar i Torrevieja registren xicotets meteotsunamis este divendres
Les platges de Guardamar del Segura i Torrevieja han registrat este divendres al migdia xicotets meteotsunamis i no es descarta que es repetisquen al llarg de la vesprada. Les oscil·lacions han sigut suaus i, tot i que a Torrevieja oneja la bandera verda en quasi totes les platges, a Guardamar es mantenen les banderes roges per precaució.
Oratge
El termòmetre es desploma fins a 12 graus en un dia i Vinaròs es queda en 31,8
Les temperatures màximes han baixat fins a 12 graus en punts de la Comunitat Valenciana, amb una màxima de 31,8 a Vinaròs com a valor més alt del dia.
Successos
Els veïns desallotjats per l’incendi d’El Saler poden tornar a casa esta vesprada
Unes 160 persones desallotjades de vivendes i càmpings d’El Saler poden tornar ja a casa després que l’incendi haja quedat estabilitzat, encara que continua sense estar controlat.
Oratge
València viu el juliol i agost més càlids des que hi ha registres
Aemet ha confirmat que el període juliol-agost d’enguany serà el més càlid registrat a València almenys des de 1869, amb temperatures molt per damunt del normal des de mitjan maig.
Comunitat Valenciana
Antifrau tanca la investigació sobre la plaça provincial de la parella de Pérez Llorca
L’Agència Valenciana Antifrau ha arxivat la investigació sobre l’accés de la parella de Juanfran Pérez Llorca a una plaça de secretaria de direcció en la Diputació de València, en constatar que es van complir els requisits legals. L’òrgan manté dubtes sobre la urgència de la cobertura però dona per tancat l’expedient perquè la treballadora no s’ha presentat a la provisió definitiva.
Successos
Els bombers donen per estabilitzat l’incendi intencionat de la Devesa de El Saler
L’incendi forestal declarat dijous a la Devesa de El Saler, confirmat com a intencionat, ha sigut donat per estabilitzat pels bombers municipals i Emergències de la Generalitat.
Salut
Arriba per mar l’equip clau del nou centre de protonteràpia de València
La Conselleria de Sanitat ha rebut per via marítima els primers components del sistema de protonteràpia connectat a l’Hospital La Fe, finançat per la Fundació Amancio Ortega, i preveu tractar el primer pacient abans que acabe 2027.








