El fred que cada matí sorprèn els més matinadors en la província de València començarà a reduir-se segons la predicció elaborada per l'Agència Estatal de Meteorologia (Aemet). Fins hui, les mínimes quasi han superat els 8 graus en bona part de la província (en alguns punts fins i tot s'han quedat tocant els 0 graus i en altres fins i tot han estat més baixes dels 0), però a partir de demà, dijous 16 de novembre les temperatures mínimes aniran en ascens. De fet, s'espera que en la ciutat de València ja ronden els 10 graus davant els 6 de hui. Encara que en l'interior els valors tèrmics no pujaran tant, però sí que seran superiors als actuals i es quedaran al voltant dels 5 graus. La situació s'estabilitzarà durant els pròxims dies, això sí, no s'esperen que pugen les màximes. Així que, les mínimes continuaran entre els 5 i els 10 graus en tota la província de València.
L’intens fred d’estos dies a la província de València començarà a reduir-se a partir de demà
Últimes notícies
Cultura
Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca
El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.
Esports
Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça
L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.
Esports
El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA
El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.
Esports
Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa
Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.
Esports
El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada
El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.
Successos
Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe
La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.
Esports
Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu
El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.
Medi ambient
La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya
La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.







