El fred que cada matí sorprèn els més matinadors en la província de València començarà a reduir-se segons la predicció elaborada per l'Agència Estatal de Meteorologia (Aemet). Fins hui, les mínimes quasi han superat els 8 graus en bona part de la província (en alguns punts fins i tot s'han quedat tocant els 0 graus i en altres fins i tot han estat més baixes dels 0), però a partir de demà, dijous 16 de novembre les temperatures mínimes aniran en ascens. De fet, s'espera que en la ciutat de València ja ronden els 10 graus davant els 6 de hui. Encara que en l'interior els valors tèrmics no pujaran tant, però sí que seran superiors als actuals i es quedaran al voltant dels 5 graus. La situació s'estabilitzarà durant els pròxims dies, això sí, no s'esperen que pugen les màximes. Així que, les mínimes continuaran entre els 5 i els 10 graus en tota la província de València.
Anuncios
1 minutde lectura
L’intens fred d’estos dies a la província de València començarà a reduir-se a partir de demà
Per València Diari
Anuncios
Últimes notícies
Esports
Tabilo lidera als favorits en una Copa Faulconbridge que puja a categoria ATP Challenger 175
La Copa Faulconbridge estrena categoria ATP Challenger 175 en el CT València amb Alejandro Tabilo com primer cap de sèrie i un quadre ple de figures i promeses.
Esports
Sarabia demana a l’Elx controlar les emocions davant un dol clau amb el Betis
Eder Sarabia reclama a l'Elx màxima calma i control emocional abans de visitar al Betis, un rival al qual considera un equipazo, en plena baralla per la permanència en LaLiga.
Esports
Dimitrievski mira al dol davant el Raig amb ganes de celebrar la salvació a Mestalla
Stole Dimitrievski destaca la importància del partit del dijous davant el Rayo Vallecano a Mestalla, on el València busca certificar la salvació i festejar-la amb la seua afició després del triomf en San Mames.
Economia
Arranca la vaga indefinida del professorat en tots els centres públics valencians
La vaga indefinida en l'educació pública valenciana comença amb 78.000 docents cridats a parar, servicis mínims polèmics i manifestacions en les principals ciutats.
Successos
Sis detinguts i sis plantacions de marihuana desmantellades a Alcoi, Cocentaina i l’Alqueria d’Asnar
Policia Nacional i Guàrdia Civil detenen a sis persones i desmantellen sis plantacions de marihuana a Alcoi, Cocentaina i l'Alqueria d'Asnar, després de 21 registres en tres mesos.
Successos
La Fiscalia demana 26 anys de presó per a un home acusat d’agredir sexualment a les dos filles de la seua parella
Un home se senta en la banqueta acusada d'agredir sexualment durant anys a les dos filles de la seua llavors parella, de 9 i 11 anys, per a qui la Fiscalia reclama 26 anys de presó.
Successos
La forta olor de marihuana destapa una plantació amb 43 quilos de cabdells a Picassent
La Guàrdia Civil desmantella una plantació de marihuana en una urbanització de Picassent després de les queixes veïnals per la forta olor i localitza 43,60 quilos de cabdells i 160 esqueixos.
Oratge
Dilluns de cels buidats i màximes a l’alça en la Comunitat Valenciana
La setmana arranca en la Comunitat Valenciana amb cels buidats, pujada de les temperatures màximes en zones del litoral i ambient estable abans d'un dimarts amb tempestes en el nord de Castelló.
Anuncios







