14.7 C
València
Diumenge, 7 desembre, 2025

Avís groc per pluges en tota la província de Castelló i València i interior nord d’Alacant

Alerta d'avís groc per pluges a la Comunitat per al dia de hui

Alerta d’avís groc per pluges a la Comunitat per al dia de hui | AEMET

 

La setmana comença a la Comunitat Valenciana amb cels amb nuvolositat d’evolució, encara que cap a la vesprada a Castelló i València podrien produir-se ruixats i tempestes fins i tot localment fortes i amb pedregada, preferentment a l’interior, que està en avís groc per pluges, com també a l’interior nord d’Alacant.

Així ha decretat el Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat Valenciana al seu butlletí d’informació meteorològica l’avís groc per pluges.               

  

Segons l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet) els cels han clarejat poc nuvolosos, amb boires i núvols baixos en la meitat nord del litoral. El vent bufarà variable fluix, amb predomini del sud i sud-est cap a la vesprada.

  

Les temperatures mínimes aniran en lleuger ascens i les màximes experimentaran pocs canvis. A València, oscil·laran entre 24 i 31 graus, a Castelló entre 23 i 31 i a Alacant entre 23 i 31.

   

Les màximes aconseguiran 36 graus a Ontinyent i 34 a Alcoi, mentre que les mínimes més baixes es registraran al nord, a Morella, on els mercuris marcaran 16 graus.           

 

Incendi extingit gràcies a la pluja

 

L’incendi forestal de Beniardà, en la Marina Alta, s’ha donat oficialment per extingit a les 21:45 hores d’ahir diumenge després de calcinar una superfície de 25 hectàrees de pi i vegetació, segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers.

   

El foc havia estat donat per estabilitzat a les 14 hores del dissabte gràcies a l’aparició de la pluja, concretament entorn del focus del Barranc dels Coves, una zona de difícil accés.

 

Últimes notícies

Milers d’atletes prenen València en la vespra d’una Marató que vol ser el més ràpid de 2025

València viu una jornada prèvia d'entrenaments i últims ajustos abans de la Marató, amb 36.000 dorsals i la meta de liderar els temps mundials de 2025.

Marcelino advertix que és impossible mantindre el ritme actual del Vila-real

Després del 2-0 al Getafe, Marcelino va rebaixar l'eufòria: va afirmar que el seu equip no pot sostindre este ritme de punts i que l'objectiu passa per competir per la quarta plaça.

Feijóo deixa en mans de Mazón la seua renúncia a l’acta de diputat

Alberto Núñez Feijóo ha sostingut que renunciar a l'escó és una decisió que correspon a Carlos Mazón i confia a tancar el seu relleu a la Comunitat Valenciana abans de cap d'any. També s'ha desmarcat de les versions sobre la DANA en afirmar que es va assabentar alhora que la premsa.

Buchanan i Mikautadze tomben al Getafe i afermen la ratxa del Vila-real

L'equip de Marcelino va encadenar huit partits seguits sense perdre a casa, amb set triomfs i un empat. Buchanan va obrir i Mikautadze va sentenciar després de la roja a Luis Milla.

El PSPV urgix al PP a deixar les excuses i exigir ja l’acta de diputat a Carlos Mazón

El PSPV ha reclamat al PP que demane immediatament l'acta de diputat a Carlos Mazón i ha acusat els populars de llançar cortines de fum contra Pilar Bernabé. També ha exigit disculpes i cessaments per casos d'assetjament sexual.

Corberán advertix que un Sevilla amb baixes i derrotes pot ser més perillós

Corberán va alertar que el Sevilla, malgrat les huit baixes i a dos derrotes seguides, podia resultar més perillós a Mestalla. El tècnic va recalcar que l'ambició del València no depenia del rival.

Feijóo sosté que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana després de l’eixida de Mazón

Feijóo ha reafirmat que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana i ha defés que Carlos Mazón ha assumit responsabilitats després de la polèmica pels seus missatges.

Les víctimes de la DANA condicionen reunir-se amb Pérez Llorca al fet que exigisca l’acta a Mazón

Les associacions de víctimes del 29-O no contemplen una reunió amb Juanfran Pérez Llorca si no demana a Carlos Mazón que entregue la seua acta de diputat. Vinculen el diàleg a un gest de responsabilitat política després dels missatges del 29 d'octubre de 2024.