Avís groc per pluges en tota la província de Castelló i València i interior nord d’Alacant

Alerta d'avís groc per pluges a la Comunitat per al dia de hui

Alerta d’avís groc per pluges a la Comunitat per al dia de hui | AEMET

 

La setmana comença a la Comunitat Valenciana amb cels amb nuvolositat d’evolució, encara que cap a la vesprada a Castelló i València podrien produir-se ruixats i tempestes fins i tot localment fortes i amb pedregada, preferentment a l’interior, que està en avís groc per pluges, com també a l’interior nord d’Alacant.

Així ha decretat el Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat Valenciana al seu butlletí d’informació meteorològica l’avís groc per pluges.               

  

Segons l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet) els cels han clarejat poc nuvolosos, amb boires i núvols baixos en la meitat nord del litoral. El vent bufarà variable fluix, amb predomini del sud i sud-est cap a la vesprada.

  

Les temperatures mínimes aniran en lleuger ascens i les màximes experimentaran pocs canvis. A València, oscil·laran entre 24 i 31 graus, a Castelló entre 23 i 31 i a Alacant entre 23 i 31.

   

Les màximes aconseguiran 36 graus a Ontinyent i 34 a Alcoi, mentre que les mínimes més baixes es registraran al nord, a Morella, on els mercuris marcaran 16 graus.           

 

Incendi extingit gràcies a la pluja

 

L’incendi forestal de Beniardà, en la Marina Alta, s’ha donat oficialment per extingit a les 21:45 hores d’ahir diumenge després de calcinar una superfície de 25 hectàrees de pi i vegetació, segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers.

   

El foc havia estat donat per estabilitzat a les 14 hores del dissabte gràcies a l’aparició de la pluja, concretament entorn del focus del Barranc dels Coves, una zona de difícil accés.

 

Últimes notícies

Tres incendis obliguen a desallotjar masies i a confinar Serra d’en Galceran

Tres incendis forestals actius a la província de Castelló han obligat a desallotjar diverses masies i a confinar Serra d'en Galceran. Emergències ha convocat un Cecopi i ha mobilitzat un ampli dispositiu de bombers i UME.

Confinament a Serra d’en Galceran i masies desallotjades per quatre incendis a l’interior de Castelló

Quatre incendis forestals actius a l’interior de Castelló han obligat a confinar Serra d'en Galceran i a desallotjar diverses masies disseminades. La Generalitat ha activat el nivell 2 del Pla Especial Front al Risc d’Incendis Forestals i ha mobilitzat la UME.

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.
FILMOTECA D'ESTIU