16 C
València
Dissabte, 14 febrer, 2026

Més estabilitat i més calor

Haurem d’esperar una nova oportunitat perquè la pluja torne a visitar la Comunitat Valenciana, però tot indica que difícilment serà abans que acabe maig perquè que des de hui fins que s’acabe el mes cada dia tindrem un oratge més estable i cada dia farà un poc més de calor.

Les temperatures este matí encara eren fresques, i al nord on el mestral es deixava sentir i la sensació de fresca era major, però al centre del dia pujaran per damunt dels 25 graus al centre i per l’interior i s’aproparan als 25 a la costa.

Demà divendres pujaran les temperatures tant de nit com durat el dia. No farà tanta fresca a la nit i al centre del dia començarà a picar de nou la calor amb màximes per damunt dels 30 graus a les terres de ponent i apropant-se a ells a la costa.

No cal esperar canvis ni per al cap de setmana ni per a l’inici de la setmana vinent (final del mes de maig). Pocs núvols i ambient calorós. Tocant o superant els 35 graus al centre de la Comunitat i els 30 a la franja costanera.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Donya Letizia visitarà la fàbrica de calçat Pedro García pel seu centenari

Donya Letizia visitarà el 19 de febrer la fàbrica Pedro García a Elda amb motiu del centenari de la firma. Recorrerà la cadena de producció i serà rebuda per autoritats i responsables de l'empresa.

Tanquen el port de València pel temporal i l’avís groc de Aemet

L'Autoritat Portuària de València ha decidit tancar este divendres el port a entrades i eixides per condicions meteorològiques adverses. Aemet ha activat avís groc en el litoral entre les 14 i les 22 hores i Emergències ha elevat les alertes per al dissabte.

Morant ha acusat a Camarero d’impulsar el canvi normatiu que va permetre irregularitats en la VPP d’Alacant

Diana Morant ha denunciat un escàndol en una promoció de VPP a Alacant i ha assenyalat a Susana Camarero per impulsar el canvi normatiu. Ha exigit explicacions en Les Corts i la devolució dels pisos adjudicats de manera irregular.

Morant defén que les paraules d’Óscar López sobre Lambán són una anàlisi política des del respecte

Diana Morant ha emmarcat les declaracions d'Óscar López sobre Javier Lambán com una anàlisi política realitzada des del respecte. Ha reclamat fer oposició al PP per a frenar a la ultradreta, ha rebutjat separar les eleccions generals i ha defés el seu suport a la llei de multireincidència impulsada per Junts.

Morant acusa a Pérez Llorca d’encobrir assetjadors i li retrau el cas de l’alcalde de Jérica

Diana Morant ha acusat a Juanfran Pérez Llorca d'encobrir a assetjadors i de no demanar l'acta ni reprovar a l'alcalde de Jérica, investigat per dos casos. També ha estés les crítiques a Luis Barcala i al senyor Mazón, i ha enlletgit que ignore a Castelló.

La Comunitat Valenciana activa mesures davant l’alerta roja a Castelló i taronja a València i Alacant per vent

Un temporal de vent activarà este dissabte l'alerta roja a Castelló i la taronja a València i Alacant. Municipis suspenen activitats, tanquen parcs i ajornen esdeveniments.

La Generalitat instal·la les primeres gàbies per a controlar la sobrepoblació de senglars al Millars

La Generalitat ha instal·lat les primeres gàbies homologades en la desembocadura del Millars per a frenar la sobrepoblació de senglars. El pla prioritza 14 zones, preveu cinc paranys inicials i es recolza en seguiment amb fototrampeo i un pressupost de 6 milions.

Alerta roja a Castelló: Emergències emet un nou avís per ratxes de més de 140 km/h

La Generalitat ha emés un nou avís especial i s'ha activat l'alerta roja per vent en tota la província de Castelló, amb risc extrem. Des de la mitjanit i durant el dissabte s'esperen ratxes que poden superar els 140 km/h i fenòmens costaners en el litoral.