10.8 C
València
Dijous, 11 desembre, 2025

La neu emblanquina els punts més alts de la Comunitat Valenciana

 

La neu comença a deixar-se veure als punts més alts de la Comunitat Valenciana. Amb les primeres hores d’aquest temporal de fred i neu que arriba a la península Ibèrica, els flocs de neu estan caient a alguns punts de la província de Castelló. La intensitat de la nevada de moment és dèbil, i afecta municipis com Coratxà, a la Tinença de Benifassà (Baix Maestrat), o a la zona de la masia de Torremiró, a Morella (Els Ports). En els dos casos es tracta de zones elevades, a més de 1.000 metres per damunt del nivell del mar.

Per altra banda, la zona sud també ha quedat lleument enfarinada pel pas d’un front aquesta matinada. És el cas del cim d’Aitana, amb més de 1.500 metres d’altura, que hui ha despertat coberta d’una fina capa blanca. També ha nevat dèbilment, sense arribar a quallar, a la Serra de Serrella, ubicada cap als 1.300 metres per damunt del mar en els seus punts més alts.

Des de l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet) s’han pronosticat nevades dèbils a Castelló per als pròxims dies. Demà dimecres, les precipitacions a Castelló serien en forma de neu a partir dels 1.000-1.200 metres. Per a dijous la cota baixaria a l’interior de la província, deixant precipitacions en forma de neu a partir dels 800-1.000 metres.

Així mateix, Aemet ha anunciat per a demà dimecres l’alerta taronja per fortes ratxes de vent, que poden arribar a 110 km/h a les zones d’interior de les tres províncies, i de 90 km/h a la costa. L’avís s’activa des de les 6 de la matinada de demà fins a les 0.00 hores del dia 24, dijous. Aquest fenomen pot tindre especial incidència en les hores centrals del dia.

Últimes notícies

Pérez Llorca, Tellado i Mompó han acompanyat a Catalá en el sopar de Nadal del PP de València

Mig miler d'afiliats han acudit al sopar de Nadal del PP de València, en la qual Pérez Llorca, Tellado i Mompó han abrigallat a Catalá. L'alcaldessa ha reivindicat unitat, ha fet balanç de gestió i ha carregat contra el PSOE.

Enric Mas competirà en la Challenge Mallorca 2026 després de la seua operació de varices

Enric Mas ja entrena després de passar per quiròfan i fixa la seua reaparició en la Challenge Mallorca 2026. Movistar presenta el seu projecte per a 2026 amb Uijtdebroeks com a aposta de lideratge.

Enric Mas confia a tornar millor després de la seua operació de varices

El mallorquí es va mostrar optimista en la presentació del Movistar Team: després d'operar-se de varices a la cama esquerra, ja entrena i apunta a iniciar 2026 amb bon peu.

Unzué apunta a Uijtdebroeks com a líder del Movistar per a 2026

Movistar va presentar els seus equips i el seu full de ruta per a 2026. Unzué confia a impulsar a Cian Uijtdebroeks com a referent i reforçar el bloc masculí i femení.

El cap de gabinet de Mazón va atestar que no sabia de confinaments i va remetre la decisió a un assessor

José Manuel Cuenca va declarar que desconeixia l'encaix legal d'un confinament durant la dana i va traslladar el dubte a un altre membre del gabinet. Els missatges amb Salomé Pradas il·lustren el debat intern i motiven una nova citació judicial.

Ford renova per sis mesos l’ERTO Xarxa d’Almussafes amb les mateixes condicions

La planta d'Almussafes ha renovat per sis mesos l'ERTO Xarxa amb les regles vigents en 2025: 4.152 afectats de manera rotativa, 996 llocs diaris en regulacion i el 90% del salari amb el 100% de complements.

El sector agroalimentari reclama més innovació per a ser sostenible i competitiu

La IV Trobada Renowagro ha posat el focus en la tecnologia i l'I+D com a palanques per a guanyar rendibilitat, sostenibilitat i competitivitat. Administracions, indústria i científics han defés regles clares per a accelerar l'adopció de solucions en el camp.

La Diputació preveu reobrir la Plaça de Bous de València abans de la Fira de Falles de 2026

La Diputació de València ha avançat al 90% la renovació integral de la il·luminació de la Plaça de Bous i preveu reobrir el cus abans de la Fira de Falles de 2026. L'actuació millora eficiència, seguretat i estàndards per a retransmissió en alta definició.