Ahir la mostra, hui la confirmació

Imatge d'un paraigua obert en un dia de pluja

El trànsit entre l’agost i el setembre ens tindrà ben entretinguts. La mostra la tinguerem ahir amb pluges torrencials al litoral de la Plana Alta ( Benicàssim s’emportà la grossa amb més de 170 litres en poc de temps) i tronades de distribució molt irregular de vesprada que també deixaren registres de vora 100 litres a l’interior de Castelló.

or

Encetem la setmana i acomiadem  l’agost amb oratge inestable, insegur, variable… Es podran repetir episodis de pluja intensa (pluja càlida) en punts de la costa ?

Els models donen pluges intenses o molt intenses de matí al litoral del nord de València i al de Castelló, fins i tot torrencials. De vesprada l’oratge es mantindrà molt inestable al nord i pot ser les tronades afecten també punts del centre de la Comunitat, però al sud lluirà el sol amb pocs obstacles. Les temperatures quedaran més baixes.

or

or

Demà dimarts s’acabarà l’agost amb oratge inestable i insegur al nord i amb alternança de núvols i clars al centre i al sud on les temperatures pujaran lleugerament. Al nord durant el matí tindrem ruixats i de vesprada les tronades poden deixar acumulats de precipitació més importants.

or

or

Dimecres, a més de començar el mes de setembre, començaran les Falles 2021 amb oratge inestable i possibilitat de tronades que localment podran descarregar amb intensitat.

Durant el matí la pluja més probable es registrarà a la costa del centre de la Comunitat, i de vesprada al nord i per l’interior on les tronades podran desacrregar amb intensitat moderada o forta.

Dijous i divendres encara caldrà estar atents als ruixats i les tronades que puguen formar-se de vesprada després d’un matí assolellat. Les temperatures pujaran  dijous però sobretot divendres.

or

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.