10.6 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Possible ona de calor la setmana que ve en tot el país i alertes per altes temperatures a la Comunitat Valenciana

 

Les temperatures s’han mantingut per baix de les habituals per l’època durant els últims dies en gran part de l’interior i sud-est del país. Una tendència que, segons indiquen els mapes, canviarà completament perquè, de cara a la setmana vinent, tindríem una gran ona de calor en tota Espanya.

 

Cal dir, però, que la calor ja està ben present a la Comunitat Valenciana i que durant el dia de hui la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha activat l’alerta sanitària per nivell alt o taronja en les comarques valencianes de La Costera i La Ribera Alta, on els termòmetres podrien superar els 39 graus de màximes.

 

Per a la setmana que ve ja, l’arribada d’una massa d’aire molt càlid procedent del nord d’Àfrica farà disparar els termòmetres en tota la península ibèrica i sud de França de dilluns a dimecres o dijous amb temperatures excepcionalment altes, amb especial afectació en el centre, sud i est del territori, per tant, la Comunitat Valenciana també es veurà afectada. Aquesta seria la segona ona de calor després de la primera a mitjan juny.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

2-1. El Vila-real es fa fort davant un València que no escapa del perill

El Vila-real va remuntar el gol inicial de Ramazani i va véncer 2-1 al València amb punts de Comesaña i Gueye, este últim de penal. Els visitants van estrényer després del descans, però Luiz Júnior va sostindre el triomf, que consolida als grocs en la tercera plaça i manté als che prop del descens.

El Vila-real remunta al València en un derbi marcat pel VAR (2-1)

El Vila-real consolida la tercera posició després de véncer 2-1 al València en un derbi intens i polèmic. El VAR va validar dos penals, un per a cada equip.

Galbiati celebra la Copa i reivindica l’estil Baskonia: defensa feroç i atac veloç

Galbiati es va mostrar exultant després del 89-100 al Reial Madrid que va donar a Baskonia la Copa del Rei i va reivindicar l'estil propi: defensa intensa i atac veloç. Va destacar el gir de ritme per a desordenar la defensa blanca i el 17-33 de l'últim quart com a clau.

El Vila-real remunta al València en una primera part intensa i amb polèmica (2-1)

El Vila-real ha voltejat el 0-1 del València amb punts de Comesaña i Gueye, este de penal. La primera part va deixar dos penes màximes i molta polèmica.

Markus Howard: ‘Som els reis d’Espanya’

L'escorta de Baskonia va celebrar la Copa del Rei guanyada davant el Reial Madrid en el Roig Arena i va proclamar: 'Som els reis d'Espanya'. És el seu primer títol.

Scariolo crida a recompondre’s després de la final: la progressió des d’octubre és la base

El Reial Madrid va caure 89-100 davant el Baskonia en la final de Copa del Rei i Scariolo va demanar autocrítica sense perdre confiança, prenent l'evolució des d'octubre com a punt de partida.

Trent Forrest, MVP de la Copa del Rei amb 38 de valoració en la final

Trent Forrest va ser triat MVP de la Copa del Rei després de liderar el 89-100 del Kosner Baskonia davant el Reial Madrid. Va firmar 22 punts, 11 rebots i 38 de valoració.

89-100: el trident Luwawu, Omoruyi i Forrest corona al Baskonia davant el Reial Madrid

Baskonia es va proclamar campió de la Copa del Rei 17 anys després després de véncer 89-100 al Reial Madrid. Luwawu-Cabarrot, Omoruyi i Forrest van sumar 73 punts i Howard va tancar.