Possible ona de calor la setmana que ve en tot el país i alertes per altes temperatures a la Comunitat Valenciana

 

Les temperatures s’han mantingut per baix de les habituals per l’època durant els últims dies en gran part de l’interior i sud-est del país. Una tendència que, segons indiquen els mapes, canviarà completament perquè, de cara a la setmana vinent, tindríem una gran ona de calor en tota Espanya.

 

Cal dir, però, que la calor ja està ben present a la Comunitat Valenciana i que durant el dia de hui la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha activat l’alerta sanitària per nivell alt o taronja en les comarques valencianes de La Costera i La Ribera Alta, on els termòmetres podrien superar els 39 graus de màximes.

 

Per a la setmana que ve ja, l’arribada d’una massa d’aire molt càlid procedent del nord d’Àfrica farà disparar els termòmetres en tota la península ibèrica i sud de França de dilluns a dimecres o dijous amb temperatures excepcionalment altes, amb especial afectació en el centre, sud i est del territori, per tant, la Comunitat Valenciana també es veurà afectada. Aquesta seria la segona ona de calor després de la primera a mitjan juny.

Últimes notícies

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.

València registra la temperatura màxima més alta de l’any amb 27,4 graus i Orihuela aconseguix els 28,5

Les màximes han marcat el valor més alt de l'any a València, amb 27,4 graus, i han superat els 28 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana, destacant els 28,5 d'Orihuela.