Registrat un terratrèmol en epicentre en la Marina Baixa

 

Un terratrèmol de 3,4 graus en l’escala de Ritcher registrat esta matinada de dimarts, cap a les 05.25 hores, amb epicentre en Relleu, en la Marina Baixa (Alacant), ha sigut percebut per la població en diferents localitats del nord de la província d’Alacant i sud de València.

 

La pàgina web de l’Institut Geogràfic Nacional (IGN) ha informat que el moviment sísmic s’ha produït a una profunditat de 2 quilòmetres entre les localitats alacantines de Relleu, la Torre de les Maçanes, en l’Alacantí i Benifallim, en l’Alcoià, i ha sigut notat en gran part del nord de la província d’Alacant i algunes ciutats del sud de València.

 

La sacsejada ha durat al voltant de 5 segons i li ha seguit una rèplica de menor intensitat, sense que es tinga constància de danys personals o materials. Cap a les 07.12 hores s’ha sentit una segona rèplica de magnitud 2,8 a una profunditat de 10 quilòmetres amb epicentre en la pròxima població de Penàguila, en l’Alcoià (Alacant).

 

Segons el testimoniatge d’alguns usuaris de la xarxa social Twitter, entre ells l’alcalde d’Alcoi, Toni Francés, ha despertat i sobresaltat a numerosos veïns de l’entorn de l’epicentre i ciutats alacantines més allunyades com Alcoi, Benidorm, Xixona i inclús també s’ha arribat a notar en Ontinyent Gandia, sense que es tinga constància de danys personals o materials.

Últimes notícies

Schinocca obri la porta a vendes si els jugadors de l’Elx es revaloritzen al mercat

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, celebra que futbolistes com Álvaro Rodríguez o David Affengruber desperten interés al mercat i remarca que el club està ordenat i no necessita vendre. També explica la rescissió del contracte de cessió de Rafa Mir després de conéixer-se la seua condemna.

Anselmi alça el llistó a l’Elche: ‘En allò de l’any passat no ens podem conformar’

El nou entrenador de l’Elche, l’argentí Matías Anselmi, aposta per un equip protagonista i ambiciós i assegura que la permanència no serà l’únic objectiu.

Preso provisional l’home acusat de matar el logopeda del seu fill en una clínica de València

Una jutgessa de València ha ordenat presó provisional sense fiança per a l’home de 24 anys investigat per matar dilluns el logopeda del seu fill menor en una clínica de la ciutat, després que ell mateix es va entregar a la Policia.

Morant dona per fet que Mazón no apareixerà amb Feijóo en Sueca i reclama suspendre’l de militància

La líder del PSPV, Diana Morant, ha assegurat que no espera vore Carlos Mazón ni altres expresidents del PP en l’acte que Alberto Núñez Feijóo presidirà dissabte en Sueca i ha reclamat al líder popular que el suspenga de militància i el faça deixar l’escó autonòmic pel seu paper en la gestió de la dana que va causar 230 morts.

Els metges mantenen la pressió: pols per les xifres de seguiment en la penúltima jornada de vaga

La quarta i penúltima jornada de vaga mèdica en juny ha tingut quasi un 90 % de seguiment segons el sindicat convocant, front al 6,66 % que calcula la Conselleria de Sanitat, en un conflicte obert per l’estatut marc i les condicions laborals.

El sector del calcer perd més d’un terç d’empreses i AEC reclama un pla industrial urgent

La patronal AEC alerta que el sector del calcer ha perdut un 35 % d’empreses des de 2020 i milers de llocs de treball, i reclama a les administracions un pla d’acció industrial urgent per a frenar el deteriorament.

34 autobusos substituiran els trens entre Tavernes i Gandia este cap de setmana per obres

Renfe ha organitzat 34 circulacions d'autobús este dissabte i diumenge entre Tavernes de la Valldigna i Gandia, amb parada a Xeraco, per un tall total de la línia C1 de Rodalia per obres d'Adif.

Diana Morant reafirma el suport a Zapatero: continua en la mateixa línia

La ministra Diana Morant ha reafirmat a València el seu suport a José Luis Rodríguez Zapatero en plena investigació del cas Plus Ultra i ha assegurat que manté les seues sospites sobre el paper dels Estats Units.