Suspenen totes les activitats a l’aire lliure en Alacant

plaça de Pius XII en Alacant

Imatge de la plaça de Pius XII en Alacant | Google Maps

 

L’alcalde d’Alacant, Luís Barcala, ha decretat per a este diumenge, 19 de gener, a partir de les 12.00 hores del migdia la suspensió de totes les activitats a l’aire lliure i el tancament dels parcs, a més de la prohibició del bany davant de l’arribada de la borrasca.

 

Estes restriccions es mantindran fins a nou avís i «en funció de l’evolució de les condicions climatològiques», segons ha informat el consistori en un comunicat. El primer edil ha demanat a la població «precaució» per a «evitar tots els desplaçaments innecessaris» i «estar atents a la informació sobre l’evolució de les condicions meteorològiques que s’anirà facilitat des de l’Ajuntament».

 

Per part seua, el regidor de Seguretat, José Ramón González, ha recomanat que es preste «especial atenció» en parcs, jardins i zones de gran arbratge, i a l’«afecció que este episodi puga tindre sobre la via pública en relació amb la circulació de vehicles» i ha remarcat que s’ha establit una situació de preemergència per vents nivell taronja en la ciutat.

 

Des de la Regidoria de Seguretat han insistit als ciutadans que «eviten els desplaçaments innecessaris, extremen les mesures de seguretat i no acudisquen a zones de litoral, ja que es preveuen condicions molt adverses en la mar per les fortes ratxes de vent». A demés, han recomanat que «es reforcen tots els elements que puguen vore’s afectats per la força del vent».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Cap de setmana tràgic a les carreteres amb huit motoristes morts

Quinze persones han mort en quinze accidents mortals a les carreteres espanyoles este cap de setmana, huit d'elles motoristes, amb un sinistre registrat a Montserrat (València). La major part dels accidents s'han produït en vies convencionals i en eixides de la via.

Pérez Llorca acusa Compromís de prioritzar el català davant del valencià a la UE

Juanfran Pérez Llorca acusa PSPV-PSOE i Compromís de defensar només el català a Europa i retreu a Compromís el seu posicionament sobre la llengua valenciana a les Falles.

Pérez Llorca demana aclarir una subvenció de 80.000 € del Botànic a UGT en 2021

Juanfran Pérez Llorca mostra la seua preocupació per la investigació d’Antifrau sobre una subvenció directa de 80.000 euros del Botànic a UGT per al congrés confederal celebrat en 2021 a València.

Baldoví assegura que Marlaska ja hauria deixat el càrrec si ell presidira el Govern

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, assegura que si presidira el Govern d'Espanya, Fernando Grande-Marlaska ja no seria ministre de l'Interior per la gestió de la crisi migratòria a Ceuta.

EUPV posarà en marxa en octubre les primàries per a les autonòmiques de 2027

Esquerra Unida del País Valencià convocarà en octubre les primàries per triar la seua candidatura a la Presidència de la Generalitat i a Les Corts de 2027, amb resultats previstos per al 3 de novembre, i acusa els acords PP-Vox de deteriorar drets i servicis públics.

Sol·liciten 9 anys de presó per apunyalar un desconegut al carrer a Almoradí

La Fiscalia demana 9 anys de presó per a un home acusat d’intentar assassinar amb un ganivet un desconegut al carrer a Almoradí, després d’agredir dos companys de pis. El judici se celebrarà a l’Audiència Provincial d’Alacant, amb seu a Elx.

Corberán i Gourlay es despedixen de la plantilla a Paterna

Carlos Corberán i Ron Gourlay han tornat a la ciutat esportiva de Paterna per a acomiadar-se de jugadors i empleats després de la seua destitució. El Valencia inicia ara una nova etapa amb Braulio Vázquez i l’interí Óscar Sánchez al capdavant de l’equip.

Torrent i Villarreal C lideren un inici impecable en Tercera Federació

Torrent i Villarreal C encapçalen el grup VI de Tercera Federació com a únics equips amb sis punts, en una jornada marcada per la igualtat i cinc empats.