Suspenen totes les activitats a l’aire lliure en Alacant

plaça de Pius XII en Alacant

Imatge de la plaça de Pius XII en Alacant | Google Maps

 

L’alcalde d’Alacant, Luís Barcala, ha decretat per a este diumenge, 19 de gener, a partir de les 12.00 hores del migdia la suspensió de totes les activitats a l’aire lliure i el tancament dels parcs, a més de la prohibició del bany davant de l’arribada de la borrasca.

 

Estes restriccions es mantindran fins a nou avís i «en funció de l’evolució de les condicions climatològiques», segons ha informat el consistori en un comunicat. El primer edil ha demanat a la població «precaució» per a «evitar tots els desplaçaments innecessaris» i «estar atents a la informació sobre l’evolució de les condicions meteorològiques que s’anirà facilitat des de l’Ajuntament».

 

Per part seua, el regidor de Seguretat, José Ramón González, ha recomanat que es preste «especial atenció» en parcs, jardins i zones de gran arbratge, i a l’«afecció que este episodi puga tindre sobre la via pública en relació amb la circulació de vehicles» i ha remarcat que s’ha establit una situació de preemergència per vents nivell taronja en la ciutat.

 

Des de la Regidoria de Seguretat han insistit als ciutadans que «eviten els desplaçaments innecessaris, extremen les mesures de seguretat i no acudisquen a zones de litoral, ja que es preveuen condicions molt adverses en la mar per les fortes ratxes de vent». A demés, han recomanat que «es reforcen tots els elements que puguen vore’s afectats per la força del vent».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Valencia CF suma la primera victòria del curs a Vitòria amb un gol de Luis Rioja

El Valencia CF ha estrenat el seu caseller de triomfs en esta Lliga EA Sports amb un 0-1 a Vitòria gràcies a un gol de Luis Rioja, en el primer partit amb Óscar Sánchez a la banqueta després de la destitució de Carlos Corberán.

Desallotgen un càmping i diverses granges pel greu incendi de Tuéjar, empitjorat pel vent

L’incendi declarat este dimarts a Tuéjar ha forçat el desallotjament preventiu d’una zona d’acampada i diverses granges, amb els treballs d’extinció dificultats pel vent i la baixa humitat. Els mitjans aeris s’han retirat de nit i les brigades terrestres continuen lluitant contra el foc.

Osorio debuta com a titular en un Elx amb canvis davant el Madrid

Abiel Osorio debutarà com a titular amb l’Elx contra un Reial Madrid ple de rotacions en què repetirà Yan Diomande. Tant Martín Anselmi com José Mourinho introduïxen diversos canvis en els seus onzes.

Més mitjans contra l’incendi de Tuéjar en activar-se la situació 2 del pla forestal

L’incendi forestal declarat a Tuéjar ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial de Incendis Forestals i a reforçar de manera notable els mitjans aeris i terrestres, inclosa la UME.

La calor torna a colpejar l’interior de València amb 37,6 graus a Xàtiva

Les màximes han pujat fins a 3 graus en punts de l’interior de la província de València, amb 37,6 graus a Xàtiva, segons Aemet. En la ciutat de València el termòmetre també ha pujat fins als 32,3 graus.

Mompó i Pradas tornaran al Congrés per la comissió de la DANA el 28 de setembre

El president de la Diputació de València, Vicente Mompó, i l’exconsellera Salomé Pradas compareixeran de nou el 28 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, dins d’una nova ronda de testimonis sobre la gestió de la tragèdia.

Deu mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Tuéjar

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar ha mobilitzat deu mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres per a intentar la seua extinció.

València tanca 26 col·legis de zones inundables des de les 14 h per alerta taronja

L'Ajuntament de València suspén des de les 14 hores de dimecres les activitats en 26 centres educatius de zones inundables i afectades per la DANA i paralitza també l'esport a l'aire lliure, mercats i actes municipals.