Suspenen totes les activitats a l’aire lliure en Alacant

plaça de Pius XII en Alacant

Imatge de la plaça de Pius XII en Alacant | Google Maps

 

L’alcalde d’Alacant, Luís Barcala, ha decretat per a este diumenge, 19 de gener, a partir de les 12.00 hores del migdia la suspensió de totes les activitats a l’aire lliure i el tancament dels parcs, a més de la prohibició del bany davant de l’arribada de la borrasca.

 

Estes restriccions es mantindran fins a nou avís i «en funció de l’evolució de les condicions climatològiques», segons ha informat el consistori en un comunicat. El primer edil ha demanat a la població «precaució» per a «evitar tots els desplaçaments innecessaris» i «estar atents a la informació sobre l’evolució de les condicions meteorològiques que s’anirà facilitat des de l’Ajuntament».

 

Per part seua, el regidor de Seguretat, José Ramón González, ha recomanat que es preste «especial atenció» en parcs, jardins i zones de gran arbratge, i a l’«afecció que este episodi puga tindre sobre la via pública en relació amb la circulació de vehicles» i ha remarcat que s’ha establit una situació de preemergència per vents nivell taronja en la ciutat.

 

Des de la Regidoria de Seguretat han insistit als ciutadans que «eviten els desplaçaments innecessaris, extremen les mesures de seguretat i no acudisquen a zones de litoral, ja que es preveuen condicions molt adverses en la mar per les fortes ratxes de vent». A demés, han recomanat que «es reforcen tots els elements que puguen vore’s afectats per la força del vent».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Gueye destaca la seua versatilitat i potència física en el seu aterratge al València Basket

L’ala-pívot Mouhamadou Gueye s’ha presentat com a nou jugador del València Basket destacant la seua versatilitat i capacitat atlètica, que confia que li permetran tindre un impacte immediat en el Roig Arena. El jugador, que afronta la seua primera experiència a Europa, ha assegurat que el procés d’adaptació avança de manera positiva gràcies al suport del vestidor.

Rodri demana perdó al vestidor del València pel seu comentari despectiu

Rodri Hernández ha telefonat al capità del València, José Luis Gayà, per a demanar perdó pels comentaris despectius que va fer a la banqueta de Mestalla, captats pel programa 'El Día Después'. El migcampista del Barcelona havia qualificat els jugadors valencianistes de 'molt roïns' i 'molt fluixos' durant el partit que va acabar amb un 0-5.

El port d’Alacant mou més de 2,2 milions de tones fins a agost

El port d’Alacant ha mogut 2,23 milions de tones fins a agost i ha incrementat un 32% el trànsit de contenidors, reforçant el seu paper logístic.

Extingit l’incendi de la Devesa de El Saler després de gairebé dues setmanes

Els Bombers de València han donat per extingit l’incendi forestal declarat el 27 d’agost a la Devesa de El Saler, que ha cremat 37 hectàrees i va obligar a desallotjar 160 persones. L’Ajuntament recorda que el foc va ser intencionat i posa el focus ara en la recuperació de la zona.

Barrachina reclama a Madrid les obres pendents per protegir els rius després de la dana

El conseller Miguel Barrachina ha exigit al Govern espanyol que execute les obres de protecció de causos pendents després de la dana d’octubre de 2024, mentres la Generalitat assumix actuacions que són competència estatal en diversos municipis de la província de València.

Ford defensa l’acord amb Geely a Almussafes davant les crítiques de Trump

Ford ha eixit al pas de les crítiques del Govern de Donald Trump per la seua col·laboració amb empreses xineses i ha defensat amb fermesa l’acord amb Geely per al futur de la planta d’Almussafes, clau per a milers de llocs de treball.

UGT porta al Govern central la denúncia per la ‘policia del pensament’ educativa del Consell

UGT Serveis Públics PV ha demanat empara a l’Alta Inspecció Educativa de l’Estat davant els nous rols assignats pel Consell a la inspecció educativa, que el sindicat veu com una ‘policia del pensament’ en la Comunitat Valenciana.

Les festes de Moros i Cristians de Calp ja són d’Interés Turístic Nacional

El Ministeri d’Indústria i Turisme ha declarat les festes de Moros i Cristians de Calp Festa d’Interés Turístic Nacional, en reconeixement al seu valor històric, cultural i festiu.