Suspenen totes les activitats a l’aire lliure en Alacant

plaça de Pius XII en Alacant

Imatge de la plaça de Pius XII en Alacant | Google Maps

 

L’alcalde d’Alacant, Luís Barcala, ha decretat per a este diumenge, 19 de gener, a partir de les 12.00 hores del migdia la suspensió de totes les activitats a l’aire lliure i el tancament dels parcs, a més de la prohibició del bany davant de l’arribada de la borrasca.

 

Estes restriccions es mantindran fins a nou avís i «en funció de l’evolució de les condicions climatològiques», segons ha informat el consistori en un comunicat. El primer edil ha demanat a la població «precaució» per a «evitar tots els desplaçaments innecessaris» i «estar atents a la informació sobre l’evolució de les condicions meteorològiques que s’anirà facilitat des de l’Ajuntament».

 

Per part seua, el regidor de Seguretat, José Ramón González, ha recomanat que es preste «especial atenció» en parcs, jardins i zones de gran arbratge, i a l’«afecció que este episodi puga tindre sobre la via pública en relació amb la circulació de vehicles» i ha remarcat que s’ha establit una situació de preemergència per vents nivell taronja en la ciutat.

 

Des de la Regidoria de Seguretat han insistit als ciutadans que «eviten els desplaçaments innecessaris, extremen les mesures de seguretat i no acudisquen a zones de litoral, ja que es preveuen condicions molt adverses en la mar per les fortes ratxes de vent». A demés, han recomanat que «es reforcen tots els elements que puguen vore’s afectats per la força del vent».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Diumenge assolellat i amb temperatures en lleu ascens a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà este diumenge una jornada majoritàriament assolellada, amb temperatures màximes en lleuger ascens i vent fluix que girarà a llevant a migdia.

Un incendi en una vivenda de Dénia obliga a evacuar un edifici de cinc altures

Un incendi declarat en una vivenda de l’avinguda Ramón Ortega de Dénia ha obligat a desallotjar un edifici de cinc altures. Una família ha sigut atesa per inhalació de fum, però els residents han pogut tornar després a casa.

Belén Segarra conta en un llibre com va passar de la depressió al ioga

La il·lustradora valenciana Belén Segarra presenta 'Mi libro de yoga', una obra on narra com el ioga va transformar la seua depressió en un nou camí de vida. El volum combina text i il·lustracions per a acostar esta pràctica a qualsevol persona, siga quina siga la seua edat o experiència.

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.