Suspenen totes les activitats a l’aire lliure en Alacant

plaça de Pius XII en Alacant

Imatge de la plaça de Pius XII en Alacant | Google Maps

 

L’alcalde d’Alacant, Luís Barcala, ha decretat per a este diumenge, 19 de gener, a partir de les 12.00 hores del migdia la suspensió de totes les activitats a l’aire lliure i el tancament dels parcs, a més de la prohibició del bany davant de l’arribada de la borrasca.

 

Estes restriccions es mantindran fins a nou avís i «en funció de l’evolució de les condicions climatològiques», segons ha informat el consistori en un comunicat. El primer edil ha demanat a la població «precaució» per a «evitar tots els desplaçaments innecessaris» i «estar atents a la informació sobre l’evolució de les condicions meteorològiques que s’anirà facilitat des de l’Ajuntament».

 

Per part seua, el regidor de Seguretat, José Ramón González, ha recomanat que es preste «especial atenció» en parcs, jardins i zones de gran arbratge, i a l’«afecció que este episodi puga tindre sobre la via pública en relació amb la circulació de vehicles» i ha remarcat que s’ha establit una situació de preemergència per vents nivell taronja en la ciutat.

 

Des de la Regidoria de Seguretat han insistit als ciutadans que «eviten els desplaçaments innecessaris, extremen les mesures de seguretat i no acudisquen a zones de litoral, ja que es preveuen condicions molt adverses en la mar per les fortes ratxes de vent». A demés, han recomanat que «es reforcen tots els elements que puguen vore’s afectats per la força del vent».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’incendi d’El Saler queda controlat però continuen tancats accessos i platges

L’incendi forestal intencionat a la Devesa d’El Saler, que ha cremat 36 hectàrees, ha quedat controlat i la majoria de veïns ja han tornat a les seues vivendes, tot i que continuen tancats el bosc, les platges i diversos accessos viaris.

Les víctimes de la DANA tornen a València per denunciar que encara no tenen respostes

Les associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 s’han concentrat a la plaça de la Verge de València per exigir la fi de l’aforament de Carlos Mazón i reclamar respostes sobre la gestió de la tragèdia en què moriren 231 persones.

Brugué es lluïx amb un doblet en la golejada del Levante al Betis

Roger Brugué ha firmat dos gols en la victòria del Levante per 5-2 davant el Betis i ha explicat que tenia moltes ganes de marcar en casa en Primera Divisió. El davanter reivindica el treball de l’equip i demana un any tranquil per a l’afició granota.

El Levante goleja el Betis i s’estrena amb un 5-2 al Ciutat

El Levante ha derrotat el Betis per 5-2 al Ciutat de València en la jornada 3 de LaLiga EA Sports, amb un doblet decisiu de Roger Brugué en la segona part.

La modernització del viver de La Yesa reforça la producció de planta autòctona

La Conselleria de Medi Ambient ha modernitzat el viver forestal de La Yesa amb un nou túnel de cultiu i 30 taules de producció per a incrementar la planta autòctona destinada a projectes de restauració ecològica a la Comunitat Valenciana.

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.