Cel més canviant el cap de setmana, però inici calmat i suau de Setmana Santa

Imatge d'una posta de sol rogenca a Gurb, Osona

El sol dominarà, però els intervals de núvols guanyaran presència en alguns punts | Rosa Tantiñà

 

El temps patirà xicotets canvis de cara a este últim cap de setmana de març amb l’entrada de vents de llevant que faran augmentar la humitat i, per tant, els intervals de núvols i les boires. Una situació poc important que, a tot estirar, pot deixar alguna refrescada o plugim de cara al dissabte, amb clara millora el diumenge. Tot serà el preludi d’una Setmana Santa que començarà molt tranquil·la i primaveral amb temperatures que encara pujaran més.

 

Mapa de previsió a Valencia el 26 de març del 2021

Mapa de previsió per a este divendres | Aemet

 

Més núvols, però pocs canvis en les TºC

Pel que fa a l’estat del cel, els núvols baixos i les boires de la costa que hem tingut estes darreres hores tindran continuïtat i, de fet, poden anar a més entre divendres i dissabte, arribant a demés zones del territori. Tindrem unes jornades de cel més canviant a causa d’estos intervals de núvols impulsats pels vents humits de mar cap a terra.

 

De fet, no es descarta alguna refrescada o plugim puntual dissabte, especialment al centre i sud del territori valencià. De cara al diumenge, la situació aniria millorant amb sol que s’imposaria en gran part del territori, però encara quedarien núvols i boires en les comarques d’Alacant.

 

Tot amb temperatures que es mantindran paregudes, tot i que puntualment baixaran lleugerament les màximes amb estos vents marítims més frescos. La majoria de màximes es mouran entre els 16º i 21º. Les mínimes pujaran, amb fred molt moderat de nit.

 

Inici de Setmana Santa més càlid

De cara a l’inici de la Setmana Santa, pareix que el temps continuarà molt tranquil amb ambient típic de primavera. A demés, pareix que les temperatures es poden disparar encara més amb una sensació que, inclús, pot arribar a ser càlida en general, amb moltes màximes entre els 19º i 24º. No obstant, els dies en què més gent té festa, el temps podria estar més mogut amb alguns arruixons. Una situació que haurem d’anar seguint.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.

Pérez Llorca reclama que Hisenda retorne als afectats per la dana el pagat en la renda de 2024

Juanfran Pérez Llorca reclama a Hisenda que els afectats per la dana recuperen el pagat en la renda 2024 i critica el retard a aplicar deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

El Sevilla domina les seues visites de lliga al Llevant en el Ciutat de València

El Sevilla acumula el doble de triomfs que el Llevant en els seus enfrontaments de Lliga en el Ciutat de València i no cau allí des de 2018. En les seues quatre últimes visites va sumar tres victòries i un empat.