17.8 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Clara pujada de les TºC a partir d’este dimecres, però no en tot el territori valencià

Imatge d'una sortida de sol rogenca al Delta de l'Ebre

Les temperatures pujaran clarament en gran part del territori | Agustí Descarrega

 

Les temperatures pujaran clarament els pròxims dies i a partir d’este mateix dimecres, 11 de març, en gran part del territori a causa de l’arribada d’una massa d’aire clarament més càlid. A pesar de tot, en el litoral costarà més que es note este ascens, ja que hi haurà alguns núvols baixos i hi haurà influència de l’aigua del mar encara fresca.

 

Mapa de previsió a València l''1 de març del 2020

Mapa de previsió per a este dimecres | Aemet

 

Temperatures cap amunt

Quant als termòmetres, pujaran clarament en l’interior del territori este dimecres, amb molts valors entre els 20º i 25º, localment més alts. Les temperatures es quedaran més frenades prop de la costa a causa de la presència d’intervals de núvols baixos i la influència d’aire marítim més fresc.

 

En esta àrea, moltes màximes se situaran entre els 18º i 22º, especialment entre València i Castelló, on són més probables els núvols baixos. Pareix que la costa alacantina quedaria més al marge d’esta situació.

 

Mapa de la pujada de TºC a la península Ibèrica l'11 de març del 2020

Mapa de la pujada de TºC prevista este dimecres en la península Ibèrica | Aemet

 

Sol i alguns núvols

Si ens fixem en l’estat del cel, el sol dominarà combinat amb l’arribada de diferents bandes de núvols alts i prims que, puntualment, poden entelar el cel. A més, en diversos trams de la costa també hi haurà núvols baixos, que deixaran un cel més variable. No s’espera pluja, en un dia, en conjunt, plàcid i per aprofitar.

 

Canvis al final de setmana

L’oratge es mantindrà molt tranquil i càlid per a l’època els pròxims dies i durant gran part del divendres. Després, l’arribada de diversos fronts poc actius faran que el cel estiga més canviant, arriben alguns arruixons dispersos i poc importants i les temperatures baixen en conjunt. No es veuen fredorades ni pluges generals.

Últimes notícies

L’Hospital d’Elx convertix les ressonàncies magnètiques pediàtriques en una missió espacial

L'Hospital General Universitari d'Elx ha posat en marxa una iniciativa per a humanitzar les ressonàncies magnètiques pediàtriques amb un carnet d'astronauta i ambientació espacial. La mesura busca reduir por i nervis, especialment en proves amb sedació, i evita derivacions a altres centres.

El PPCV exigix al Govern que protegisca l’agricultura valenciana davant la competència deslleial que podria provocar l’acord UE-Mercosur

El grup popular en Les Corts ha registrat una Proposició No de Llei per a reclamar més controls, reciprocitat fitosanitària i salvaguardes automàtiques. La iniciativa alerta de caigudes de preus i increments d'importacions vinculats al pacte UE-Mercosur.

Els bombers de Castelló han realitzat 48 servicis pel vent a la província

El Consorci Provincial de Bombers de Castelló ha intervingut en 48 actuacions pel temporal de vent, amb retirada d'arbres i sanejament de façanes. Onda ha concentrat més avisos i no s'han registrat ferits.

El València Basket obri la segona volta en el Roig Arena davant un Hiopos Lleida en ratxa

L'equip taronja inicia la segona volta de la Lliga Endesa a casa enfront d'un Hiopos Lleida que arriba llançat, després de quatre triomfs en cinc partits.

Corberán va assegurar que la necessitat de resultats continua sent alta

El tècnic del València va assegurar que, malgrat les dos victòries davant Getafe i Espanyol, l'exigència no va afluixar abans del dol davant el Betis en la Cartoixa. Va analitzar al rival com un equip de possessió perillós al contraatac i va sostindre que només pensa en el pròxim partit.

Punts vitals i el morb per Guido Rodríguez en La Cartoixa

Tres punts clau en La Cartoixa enfrontaran a un Betis amb baixes i calendari exigent i a un València en ratxa, amb el morb del retorn de Guido Rodríguez davant el seu exequipo.

Bernabé insta el PP a intervindre el mercat immobiliari i rebutja els privilegis en vivenda

Pilar Bernabé ha reclamat al PP que use les ferramentes legals per a intervindre el mercat immobiliari i ha criticat adjudicacions i projectes urbanístics que, al seu juí, fomenten privilegis. També ha assenyalat a la Generalitat i a l'Ajuntament de València per no reforçar la vivenda pública.

Bernabé acusa a Pérez Llorca de falta de moral per comparar indemnitzacions de la dana i de Adamuz

Bernabé ha acusat a Pérez Llorca de creuar els límits en equiparar les indemnitzacions a les víctimes de la dana amb les de l'accident de Adamuz i li ha demanat rectificar.