Compte amb les tronades

Un llamp durant una tormenta

En més d’una ocasió he comentat que les tronades són com la loteria per la incertesa que suposen. Mai se sap ben cert on acabaran quallant i descarregant, però la probabilitat de tronades és alta bona part de la setmana, i el perill que comporten també augmenta aquests dies en poder vindre acompanyades de pedra.

Ahir vam estar bona part de la vesprada esperant a vore on creixien i per a on tiraven però en arribar més tard del que estava previst ens hem alçat hui amb el cel parcialment cobert i amb núvols que encara presentaven certa activitat.

De fet no es descarta que durant el matí puga registrar-se algun ruixat i fins i tot puga escoltar-se algun tro, però no serà fins a esta vesprada quan els núvols agafen energia i comencen a deixar ruixats de més entitat. A l’interior de Castelló i de València estem en avís groc d’Aemet per tronades intenses que poden estar acompanyades de pedra.

or1

or

or

Demà dimecres ens espera un dia variable i fins i tot fresc. L’ambient ens recordarà que estem en la recta final d’agost, amb màximes que no aniran molt més enllà dels 30 graus. Durant el matí podrà escapar-se alguna gota però serà de esprada quan els núvols deixaran més pluja i de nou ens amenacen amb la pedra.

or

or

Dijous encara podrà formar-se alguna tempesta al nord mentre que al centre i al sud farà més sol i notarem com pugen les temperatures.

I confirmem el que ja avançàrem ahir: tot indica que el cap de setmana serà estable, assolellat i amb temperatures més altes.

or

Últimes notícies

Rescatades dues pateres amb 43 persones a bord i tres patrons detinguts a la costa d’Alacant

S’han rescatat 43 persones, huit d’elles menors, de dues pateres davant la costa d’Alacant i la Policia Nacional ha detingut tres presumptes patrons acusats de facilitar la immigració il·legal.

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha viatjat a València després de quasi set anys d’absència per a visitar el Nou Mestalla, reunir-se amb la cúpula del club i analitzar el mercat d’estiu.

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.