11.7 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

València està en alerta groga per temperatures que poden superar els 40 graus

La província de València està aquest dimarts en avís groc per temperatures màximes significativament altes que poden aconseguir els 38 graus a l'interior i els 36 graus en el litoral, segons la predicció d'Aemet. 

D'aquesta manera, aquesta jornada les temperatures mínimes aniran en ascens a Castelló i les màximes pujaran a València i Alacant. Així, el termòmetre oscil·larà a Alacant entre els 31 i els 23 graus, a Castelló entre els 31 i els 23 graus i a València entre els 34 i els 21 graus. La jornada vindrà marcada per la forta calor, sobretot a les comarques de la Ribera Alta, La Costera, La Canal de Navarres, la Vall d'Albaida i La Safor on les temperatures podrien fregar o superar els 40ºC.

 

Per la seua banda, el cel estarà buit amb algun interval de núvols baixos a Castelló al principi i a l'interior d'aquesta província hi haurà nuvolositat d'evolució diürna, sense descartar algun ruixat amb tempesta a la vesprada. El vent bufarà variable fluix tendint en el litoral sud a component sud fluix a moderat. 

 

  

 

 

Últimes notícies

El Vila-real renova a Ilias Akhomach i ho cedix al Rayo Vallecano

El Vila-real ha ampliat el contracte de Ilias Akhomach i ha tancat la seua cessió al Rayo Vallecano fins a final de temporada. La decisió busca donar-li continuïtat després del seu retorn de la Copa d'Àfrica i una llarga lesió.

València reobrirà a l’estiu les piscines renovades del Parc de l’Oest

Les piscines del Parc de l'Oest de València reobriran en la temporada d'estiu després d'una rehabilitació integral. La inversió supera 1,2 milions i el termini d'obra és de sis mesos.

Rescaten a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d’hipotèrmia

El GERA ha trobat a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d'hipotèrmia en una zona de barranc i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira per a la seua atenció.

El subdirector d’Emergències va dir a Mazón la nit del 29-O que hi hauria entre 200 i 300 morts

Jorge Suárez va declarar davant la jutgessa que, la nit del 29 d'octubre, va estimar entre 200 i 300 morts. Va detallar dubtes i retards en l'enviament del Es-Alert.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promoció exterior i eleva el pla a 19 milions

La Generalitat ha reforçat el seu pla de mitjans amb 10 milions addicionals, fins a 19 milions, per a promocionar la Comunitat Valenciana en els mercats nacional i internacional. El paquet s'acompanya d'una taula de connectivitat, un pla de platges i un programa de màrqueting per a l'interior.

El Vila-real encaixa el doble de gols en la Lliga de Campions que en LaLiga

L'equip seguix sense guanyar després de set jornades de Lliga de Campions i encaixa el doble que en LaLiga. En la Copa del Rei, la seua mitjana defensiva va ser d'un gol per partit.

La 15K Nocturna València Gana Energia supera els 6.000 inscrits en 24 hores

La carrera nocturna de 15 km va esgotar en minuts les 2.000 places promocionals i ja frega el següent tram de preu. La 13a edició serà el 26 de setembre.

Localitzen i evacuen a la jove desapareguda a Favara en una zona de barranc

El grup GERA ha localitzat a la jove amb símptomes d'hipotèrmia en un barranc de Favara i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira, on ha sigut transferida al SAMU. La busca, coordinada per la Guàrdia Civil, s'ha reforçat amb indicis previs i la col·laboració de veïns i equips d'emergència.