El vent causa danys en Benicarló, Torreblanca i Orpesa

 

Les ratxes de vent han conseguit els 80 quilòmetres per hora este matí de divendres en diferents localitats de la comarca del Baix Maestrat (Castelló), com en la Pobla de Benifassà o en Benicarló, segons informa la Generalitat Valenciana.

 

El fort vent ha ocasionat la intervenció dels bombers del Consorci de Castelló a Benicarló, per perill de caiguda a la via pública d’una ximenera. Fins a les 12.00 hores el CPBC havia intervingut en altres dos servicis relacionats amb el vent: el perill de caiguda d’un fanal en Torreblanca i el sanejament façana per caiguda de trossos de cornisa en Orpesa. El Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat ha alertat de risc de vent en nivell groc en tota la província de Castelló per a hui, dia de Nadal.

 

 

Este dissabte continuaran les ratxes de vent del nord-oest molt fortes a primeres hores en l’interior nord de Castelló, el cel estarà poc nuvolós o buidat i les temperatures continuaran igual o en lleuger descens, que serà més accentuat en el terç sud del territori valencià, amb gelades febles a l’interior.

 

En Castelló, el vent bufarà del nord-oest moderat a fort amb ratxes molt fortes a primeres hores en zones de l’interior nord, tendint a fluix a la vesprada, i en la resta serà variable fluix amb predomini de la component oest, segons la predicció d’Aemet.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.

Camarero defén que es va fer tot el possible durant la dana en la Comunitat Valenciana

Susana Camarero sosté davant la comissió d'investigació de Les Corts que el Consell va actuar al màxim de les seues possibilitats durant la dana de 2024 i assegura que tots els usuaris de teleassistència que van demanar ajuda van ser atesos.

Kejelcha reivindica la seua marató sota les dos hores: el que he fet és meravellós

Yomif Kejelcha, segon en la marató de Londres amb 1h59:41, celebra haver baixat de les dos hores malgrat no guanyar i assegura que el reeixit és meravellós.

El PSPV acusa el PP de bloquejar les seues preguntes a Camarero sobre la comissió de VPP a Alacant

El PSPV-PSOE acusa el PP de bloquejar les seues preguntes a la vicepresidenta Susana Camarero sobre la comissió d'investigació de vivendes públiques a Alacant, mentres els populars neguen el veto i parlen de simple reformulació.

L’enginyer de la presa de Buseo admet fallades de previsió i comunicació durant la dana de 2024

L'enginyer adjunt de la presa de Buseo assegura davant la comissió d'investigació que durant la dana de 2024 van fallar la previsió, les comunicacions i la implantació del pla d'emergència, i que la situació podia haver derivat en una catàstrofe.

Baldoví s’obri a primàries en Compromís per a legitimar als futurs candidats

Joan Baldoví es mostra a favor de celebrar primàries en Compromís per a triar als qui encapçalaran les pròximes candidatures, amb l'objectiu de reforçar la seua legitimitat davant la militància i els òrgans interns.