El vent causa danys en Benicarló, Torreblanca i Orpesa

 

Les ratxes de vent han conseguit els 80 quilòmetres per hora este matí de divendres en diferents localitats de la comarca del Baix Maestrat (Castelló), com en la Pobla de Benifassà o en Benicarló, segons informa la Generalitat Valenciana.

 

El fort vent ha ocasionat la intervenció dels bombers del Consorci de Castelló a Benicarló, per perill de caiguda a la via pública d’una ximenera. Fins a les 12.00 hores el CPBC havia intervingut en altres dos servicis relacionats amb el vent: el perill de caiguda d’un fanal en Torreblanca i el sanejament façana per caiguda de trossos de cornisa en Orpesa. El Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat ha alertat de risc de vent en nivell groc en tota la província de Castelló per a hui, dia de Nadal.

 

 

Este dissabte continuaran les ratxes de vent del nord-oest molt fortes a primeres hores en l’interior nord de Castelló, el cel estarà poc nuvolós o buidat i les temperatures continuaran igual o en lleuger descens, que serà més accentuat en el terç sud del territori valencià, amb gelades febles a l’interior.

 

En Castelló, el vent bufarà del nord-oest moderat a fort amb ratxes molt fortes a primeres hores en zones de l’interior nord, tendint a fluix a la vesprada, i en la resta serà variable fluix amb predomini de la component oest, segons la predicció d’Aemet.

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.