El vent causa danys en Benicarló, Torreblanca i Orpesa

 

Les ratxes de vent han conseguit els 80 quilòmetres per hora este matí de divendres en diferents localitats de la comarca del Baix Maestrat (Castelló), com en la Pobla de Benifassà o en Benicarló, segons informa la Generalitat Valenciana.

 

El fort vent ha ocasionat la intervenció dels bombers del Consorci de Castelló a Benicarló, per perill de caiguda a la via pública d’una ximenera. Fins a les 12.00 hores el CPBC havia intervingut en altres dos servicis relacionats amb el vent: el perill de caiguda d’un fanal en Torreblanca i el sanejament façana per caiguda de trossos de cornisa en Orpesa. El Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat ha alertat de risc de vent en nivell groc en tota la província de Castelló per a hui, dia de Nadal.

 

 

Este dissabte continuaran les ratxes de vent del nord-oest molt fortes a primeres hores en l’interior nord de Castelló, el cel estarà poc nuvolós o buidat i les temperatures continuaran igual o en lleuger descens, que serà més accentuat en el terç sud del territori valencià, amb gelades febles a l’interior.

 

En Castelló, el vent bufarà del nord-oest moderat a fort amb ratxes molt fortes a primeres hores en zones de l’interior nord, tendint a fluix a la vesprada, i en la resta serà variable fluix amb predomini de la component oest, segons la predicció d’Aemet.

Últimes notícies

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.