El vent causa danys en Benicarló, Torreblanca i Orpesa

 

Les ratxes de vent han conseguit els 80 quilòmetres per hora este matí de divendres en diferents localitats de la comarca del Baix Maestrat (Castelló), com en la Pobla de Benifassà o en Benicarló, segons informa la Generalitat Valenciana.

 

El fort vent ha ocasionat la intervenció dels bombers del Consorci de Castelló a Benicarló, per perill de caiguda a la via pública d’una ximenera. Fins a les 12.00 hores el CPBC havia intervingut en altres dos servicis relacionats amb el vent: el perill de caiguda d’un fanal en Torreblanca i el sanejament façana per caiguda de trossos de cornisa en Orpesa. El Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat ha alertat de risc de vent en nivell groc en tota la província de Castelló per a hui, dia de Nadal.

 

 

Este dissabte continuaran les ratxes de vent del nord-oest molt fortes a primeres hores en l’interior nord de Castelló, el cel estarà poc nuvolós o buidat i les temperatures continuaran igual o en lleuger descens, que serà més accentuat en el terç sud del territori valencià, amb gelades febles a l’interior.

 

En Castelló, el vent bufarà del nord-oest moderat a fort amb ratxes molt fortes a primeres hores en zones de l’interior nord, tendint a fluix a la vesprada, i en la resta serà variable fluix amb predomini de la component oest, segons la predicció d’Aemet.

Últimes notícies

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.

El pacient espanyol amb hantavirus evoluciona de manera favorable i continua estable

L'únic pacient espanyol amb hantavirus ingressat a l'hospital Gómez Ulla continua estable i millorant, mentres els seus 13 companys del vaixell Hondius i altres contactes continuen asimptomàtics.

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.

Una marxa recorre València contra el genocidi en Palestina i reclama boicot a Israel

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar el genocidi en Palestina, reclamar el boicot a Israel i exigir polítiques fermes de dret a la vivenda.