Metros i tramvies recorreran als principals dies de Falles l’equivalent a 17,3 vegades la volta al món

Els serveis especials i ordinaris programats per Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) per a Falles, en concret del dia 15 a la matinada del 20, recorreran un total de 698.978 quilòmetres, l’equivalent a completar 17,3 voltes al món. Per a això, Metrovalencia posa en circulació aquests dies 11.875 circulacions de metros i tramvies que ofereixen als usuaris 5.231.041 places.

La planificació efectuada per l’empresa pública té com a objectiu garantir el desplaçament de tots aquells usuaris que vulguen participar en els nombrosos actes festius de les Falles, segons informa la Generalitat.

Si es tenen en compte els dos caps de setmana previs a la plantà, els dies 2, 3, 9 i 10 de març, Metrovalencia oferta en els nou dies de serveis especials 2.877 circulacions extraordinàries, a més de les ordinàries –que suposen 13.180 en el còmput de totes les jornades citades–, la qual cosa significa 16.057 serveis de metres i tramvies des dels caps de setmana previs a les Falles fins a la cremà del dia 19 i matinada del dia 20.

D’aquesta manera, els metros i tramvies posats en circulació per Metrovalencia recorreran, si es té en compte el total totes les jornades amb serveis especials, 908.977 quilòmetres, l’equivalent a 22,7 voltes al món, entre els 869.802 quilòmetres dels serveis ordinaris i els 39.175 quilòmetres dels serveis especials.

Les freqüències de pas de trens i tramvies variaran en funció del dia, franja horària i destinació, per la qual cosa es recomana als usuaris que s’informen del pas dels trens en la pàgina web de Metrovalencia, en el telèfon gratuït 900 461 046 o en les pròpies estacions. A més, la comunicació es pot establir a través de les xarxes socials de Facebook, X i l’App oficial de Metrovalencia.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Afectada d’hepatitis C reviu el cas Maeso en un llibre per a aportar veritat i memòria

Una afectada d'hepatitis C reconstruïx el cas Maeso en un llibre que combina testimoniatge i anàlisi jurídica. L'obra perseguix tancar una etapa i fixar memòria col·lectiva.

Potries, el poble de 1.135 habitants que aspira a ser Capital Europea de la Cultura 2031

Potries ultima la seua candidatura per a 2031 amb l'objectiu de donar veu al món rural i demostrar que la cultura de qualitat no depén de grans pressupostos. Defendrà el seu projecte l'11 de març amb ampli suport institucional.

Diversos abastos causen 8 km de retenció a Loriguilla i 6 km en el baipás de Paterna

Diversos abastos estan generant 8 km de retenció a Loriguilla i 6 km en el baipás de Paterna, els dos sentit Barcelona. Alhora se sumen cues en A-7, V-30, V-21, CV-35, CV-36 i Pista de Silla.

Ruixats al final del dia a l’interior i màximes en ascens este dilluns

Intervals nuvolosos i ruixats aïllats a primera hora en el litoral i al final del dia a l'interior. Les màximes pujaran i les mínimes a penes variaran.

El València frustra el debut de Quique amb una remuntada agònica en el 99 (3-2)

Hugo Duro va decidir de penal en el 99 després de dos punts de Boyé i els empats de Javi Guerra i Cömert. El triomf va allunyar set punts el perill del descens.

3-2: El València remunta en el 99, amarga el debut de Quique i s’allunya del descens

El València va voltejar dos punts de Lucas Boyé i va decidir en el 99 amb un penal d'Hugo Duro, per a prendre aire i posar terra pel mig amb el descens.

El València firma la remuntada 3-2 davant l’Alabés amb un penal d’Hugo Duro en el 97

El València va guanyar 3-2 a l'Alabés a Mestalla amb un penal d'Hugo Duro en el 97 després d'empatar en el 90 amb Cömert. Boyé havia marcat dos per als visitants.

Un penal de Boyé en el 3 avança a l’Alabés a Mestalla (0-1)

Lucas Boyé va avançar a l'Alabés des del punt de penal en el minut 3 a Mestalla. El València, incòmode, va disposar d'ocasions per a igualar i no va encertar.