Metros i tramvies recorreran als principals dies de Falles l’equivalent a 17,3 vegades la volta al món

Els serveis especials i ordinaris programats per Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) per a Falles, en concret del dia 15 a la matinada del 20, recorreran un total de 698.978 quilòmetres, l’equivalent a completar 17,3 voltes al món. Per a això, Metrovalencia posa en circulació aquests dies 11.875 circulacions de metros i tramvies que ofereixen als usuaris 5.231.041 places.

La planificació efectuada per l’empresa pública té com a objectiu garantir el desplaçament de tots aquells usuaris que vulguen participar en els nombrosos actes festius de les Falles, segons informa la Generalitat.

Si es tenen en compte els dos caps de setmana previs a la plantà, els dies 2, 3, 9 i 10 de març, Metrovalencia oferta en els nou dies de serveis especials 2.877 circulacions extraordinàries, a més de les ordinàries –que suposen 13.180 en el còmput de totes les jornades citades–, la qual cosa significa 16.057 serveis de metres i tramvies des dels caps de setmana previs a les Falles fins a la cremà del dia 19 i matinada del dia 20.

D’aquesta manera, els metros i tramvies posats en circulació per Metrovalencia recorreran, si es té en compte el total totes les jornades amb serveis especials, 908.977 quilòmetres, l’equivalent a 22,7 voltes al món, entre els 869.802 quilòmetres dels serveis ordinaris i els 39.175 quilòmetres dels serveis especials.

Les freqüències de pas de trens i tramvies variaran en funció del dia, franja horària i destinació, per la qual cosa es recomana als usuaris que s’informen del pas dels trens en la pàgina web de Metrovalencia, en el telèfon gratuït 900 461 046 o en les pròpies estacions. A més, la comunicació es pot establir a través de les xarxes socials de Facebook, X i l’App oficial de Metrovalencia.

Últimes notícies

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.

Educació amplia l’oferta d’FP amb 19 nous cicles per al curs 2026-2027

La Conselleria d'Educació autoritza 70 cicles formatius i, després de desactivar 51, incrementa l'oferta de Formació Professional en 19 nous cicles adaptats al teixit productiu valencià.