Miriam Sánchez, després d’estar allunyada uns quants anys de la televisió, torna a estar en el centre mediàtic a causa del seu canvi radical de look. L’excol·laboradora de ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’ s’ha sotmés a una operació quirúrgica per a recuperar el físic que tenia anys arrere. Per a fer front a eixe gasto, la madrilenya s’ha vist obligada a vendre el seu cotxe.
Problemes econòmics
L’exactriu porno pareix que està passant per una situació econòmica molt roín, encara que durant el seu pas per la televisió hauria guanyat aproximadament uns 2 milions d’euros. Miriam Sánchez podria haver-se arruïnat durant este temps en què ha estat allunyada de la que era la seua faena.
La guanyadora de ‘Supervivientes 2008’ ven el seu cotxe i les seues pròtesis mamàries
Miriam Sánchez, segons ha publicat en les xarxes socials, ha posat el seu cotxe a la venda amb l’objectiu de resoldre els seus problemes econòmics. Però esta no és la primera vegada que l’ex de Pipi Estrada fa ús de les plataformes per a vendre els seus articles personals. Fa uns anys va decidir desfer-se de les seues antigues pròtesis mamàries, firmades i dedicades per ella mateixa, que finalment va comprar un fan.
Para mis fans, vendo mi coche en estupendo estado. Grandes momentos vividos con él. Tb firmare cualquier revista,dvd y por supuesto foto conmigo. Eso si seriedad, contrato, y demás . Precio asequible si lees las prestaciones. vean fotos #ventas #boogie pic.twitter.com/HQZmR7m2jZ
— Miriam Sanchez (@miriamsancam82) August 8, 2019
Possible tornada als platós
D’esta manera, Miriam torna a ser un personatge públic, que últimament està generant molt d’interés en els programes de cor com ‘Sálvame’. Potser esta és una bona oportunitat per a que la madrilenya reaparega en la televisió i torne a ser una persona mediàtica, com ho va ser fa 5 anys.