Jesús Vázquez nega els seus problemes amb Hisenda

 

Recentment Jesús Vázquez ha sigut notícia, i no precisament pel seu nou programa en Telecinco ‘Me quedo contigo’, sinó pels seus suposats problemes amb Hisenda. Fa dies va eixir la sorprenent notícia que afirmava que el presentador va ser condemnat a pagar 2,8 milions d’euros a Hisenda per haver defraudat, entre 2006 i 2007, quatre milions d’euros. El presentador, durant anys, va estar utilitzant una empresa fictícia per a facturar els seus ingressos i pagar, d’eixa manera, menys impostos.

 

Negació absoluta sobre els problemes amb Hisenda

Jesús Vázquez ha negat rotundament eixe suposat deute a través d’una publicació en el seu compte d’Instagram. El presentador gallec ha desmentit tindre problemes amb l’Agència Tributària i ha iniciat el seu argument dient: «Vullc aclarir-vos que és fals que dega res a Hisenda».

 

Ningú ha parlat amb el presentador per a conéixer la situació

«Amb caràcter retroactiu, Hisenda ha canviat el criteri amb el que la major part de presentadors i col·laboradors de TV, actors i artistes tributàvem. Fins a eixe moment, per consell dels nostres assessors, confiàvem que era la forma acceptada i correcta de tributar», ha declarat Jesús Vázquez, de manera clara i concisa i donant explicacions sobre l’assumpte.

 

Per a donar per resolt el tema, Jesús Vázquez ha reiterat que: «En qualsevol cas, repetisc que la quantitat en discussió està abonada i desemborsada fa 3 anys i no tinc cap deute amb Hisenda», deixant clar d’esta manera que ningú li ha tocat per a contrastar la notícia: «¡Per cert! Ningú ha parlat amb mi per a conéixer la meua versió».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Porque valoro más que nada vuestro cariñoquiero aclararos que es falso que deba nada a Hacienda. Con carácter retroactivo, Hacienda cambió el criterio con el que la mayor parte de presentadores y colaboradores de TV, actores y artistas tributaba. Hasta entonces, por consejo de nuestros asesores, confiábamos en que era la forma aceptada y correcta de tributar. El criterio de Hacienda se puede discutir en los tribunales, previo pago de la cantidad en discusión. Dicho pago se hizo en 2016, hace 3 años. De momento, la resolución de la Audiencia Nacional no es firme y será recurrida ante el Tribunal Supremo. Cuando este tribunal decida, como es lógico, aceptaré su resolución. En cualquier caso, repito que la cantidad en discusión está abonada y desembolsada desde hace 3 años y no tengo ninguna deuda con Hacienda. Por cierto! Nadie ha hablado conmigo para conocer mi versión

Una publicación compartida de Jesús Vázquez (@jvazquezoficial) el

 

 

Mal moment per a Jesús Vázquez

L’actual presentador de ‘Me quedo contigo’, no està passant per un bon moment, ja que a part dels seus suposats problemes amb Hisenda, no acaba de trobar el programa adequat que el retorne al més alt del panorama televisiu. Este últim programa ha sigut molt criticat i la seua audiència no ha superat les expectatives.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.

Ajuntaments socialistes se concentren per a donar suport al poble de Ceuta

Diversos ajuntaments socialistes, especialment de la Comunitat Valenciana, s'han concentrat este dimecres per a mostrar el seu suport a Ceuta i reclamar més col·laboració institucional i recursos per a la ciutat autònoma.

Alicia Giménez Bartlett amenaça en enviar Petra Delicado al convent si es repetix

Alicia Giménez Bartlett presenta la novel·la Bajo el cielo infernal, un nou cas de Petra Delicado marcat per la seua viudetat i una trama complexa al barri de la Mina.

Nits tropicals i pujada de temperatures en la Península i Balears este dijous

El dijous farà temps estable amb un ascens general de temperatures en la Península i Balears, nits tropicals en la Mediterrània i mitat sud i vent de llevant fort en l’estret de Gibraltar.

Detinguda una parella a València per un presumpte homicidi d’un bebé a Tarragona

La Policia Nacional ha detingut a l’Estació del Nord de València una parella reclamada per un jutjat de Tarragona per un presumpte delicte d’homicidi relacionat amb la mort del seu bebé.

La DOP Uva de Taula del Vinalopó inicia la campanya 2026 amb el primer ram tallat a Agost

La DOP Uva de Taula Embossada del Vinalopó ha encetat a Agost la campanya 2026 amb el tall simbòlic del primer ram i una nova etiqueta identificativa, en un acte amb presència de la Generalitat i la Diputació d'Alacant.

Un centenar de veïns de l’Eliana es mobilitzen en suport al poble ceutí

Al voltant d’un centenar de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de l’Eliana per donar suport al poble ceutí i reclamar col·laboració institucional. Càrrecs municipals han criticat la convocatòria de la FEMP i han demanat baixar la tensió a Ceuta.