Jesús Vázquez nega els seus problemes amb Hisenda

 

Recentment Jesús Vázquez ha sigut notícia, i no precisament pel seu nou programa en Telecinco ‘Me quedo contigo’, sinó pels seus suposats problemes amb Hisenda. Fa dies va eixir la sorprenent notícia que afirmava que el presentador va ser condemnat a pagar 2,8 milions d’euros a Hisenda per haver defraudat, entre 2006 i 2007, quatre milions d’euros. El presentador, durant anys, va estar utilitzant una empresa fictícia per a facturar els seus ingressos i pagar, d’eixa manera, menys impostos.

 

Negació absoluta sobre els problemes amb Hisenda

Jesús Vázquez ha negat rotundament eixe suposat deute a través d’una publicació en el seu compte d’Instagram. El presentador gallec ha desmentit tindre problemes amb l’Agència Tributària i ha iniciat el seu argument dient: «Vullc aclarir-vos que és fals que dega res a Hisenda».

 

Ningú ha parlat amb el presentador per a conéixer la situació

«Amb caràcter retroactiu, Hisenda ha canviat el criteri amb el que la major part de presentadors i col·laboradors de TV, actors i artistes tributàvem. Fins a eixe moment, per consell dels nostres assessors, confiàvem que era la forma acceptada i correcta de tributar», ha declarat Jesús Vázquez, de manera clara i concisa i donant explicacions sobre l’assumpte.

 

Per a donar per resolt el tema, Jesús Vázquez ha reiterat que: «En qualsevol cas, repetisc que la quantitat en discussió està abonada i desemborsada fa 3 anys i no tinc cap deute amb Hisenda», deixant clar d’esta manera que ningú li ha tocat per a contrastar la notícia: «¡Per cert! Ningú ha parlat amb mi per a conéixer la meua versió».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Porque valoro más que nada vuestro cariñoquiero aclararos que es falso que deba nada a Hacienda. Con carácter retroactivo, Hacienda cambió el criterio con el que la mayor parte de presentadores y colaboradores de TV, actores y artistas tributaba. Hasta entonces, por consejo de nuestros asesores, confiábamos en que era la forma aceptada y correcta de tributar. El criterio de Hacienda se puede discutir en los tribunales, previo pago de la cantidad en discusión. Dicho pago se hizo en 2016, hace 3 años. De momento, la resolución de la Audiencia Nacional no es firme y será recurrida ante el Tribunal Supremo. Cuando este tribunal decida, como es lógico, aceptaré su resolución. En cualquier caso, repito que la cantidad en discusión está abonada y desembolsada desde hace 3 años y no tengo ninguna deuda con Hacienda. Por cierto! Nadie ha hablado conmigo para conocer mi versión

Una publicación compartida de Jesús Vázquez (@jvazquezoficial) el

 

 

Mal moment per a Jesús Vázquez

L’actual presentador de ‘Me quedo contigo’, no està passant per un bon moment, ja que a part dels seus suposats problemes amb Hisenda, no acaba de trobar el programa adequat que el retorne al més alt del panorama televisiu. Este últim programa ha sigut molt criticat i la seua audiència no ha superat les expectatives.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València frustra el debut de Quique amb una remuntada agònica en el 99 (3-2)

Hugo Duro va decidir de penal en el 99 després de dos punts de Boyé i els empats de Javi Guerra i Cömert. El triomf va allunyar set punts el perill del descens.

3-2: El València remunta en el 99, amarga el debut de Quique i s’allunya del descens

El València va voltejar dos punts de Lucas Boyé i va decidir en el 99 amb un penal d'Hugo Duro, per a prendre aire i posar terra pel mig amb el descens.

El València firma la remuntada 3-2 davant l’Alabés amb un penal d’Hugo Duro en el 97

El València va guanyar 3-2 a l'Alabés a Mestalla amb un penal d'Hugo Duro en el 97 després d'empatar en el 90 amb Cömert. Boyé havia marcat dos per als visitants.

Un penal de Boyé en el 3 avança a l’Alabés a Mestalla (0-1)

Lucas Boyé va avançar a l'Alabés des del punt de penal en el minut 3 a Mestalla. El València, incòmode, va disposar d'ocasions per a igualar i no va encertar.

Ginés Marín i Aaron Palacio tallen una orella en una vesprada d’actitud a Castelló

Ginés Marín i Aaron Palacio han obert el capítol de trofeus en la Fira de la Magdalena amb una orella cada un. La correguda de La Quinta va resultar molt desigual i Javier Zulueta es va anar de buit.

El 8M a València rebutja la violència masclista i diu no a les guerres

Milers de persones han marxat a València en el 8M per a exigir igualtat real i mesures efectives contra la violència masclista, amb un missatge clar de no a les guerres.

Pedro Martínez subratlla l’equilibri del València Basket i refreda l’eufòria

El tècnic va valorar la folgada victòria davant UCAM Murcia i, després d'una altra bona imatge en Eurolliga, va demanar prudència: 'hem trobat l'equilibri, però no hi ha fórmula màgica'

110-84: el València Basket atropella al UCAM Murcia amb un Montero decisiu

El València Basket va dominar de principi a fi i va guanyar 110-84 al UCAM Murcia en el Roig Arena, impulsat pels 23 punts i 6 assistències de Jean Montero. Els taronja van arribar a manar per 30 i es van ensenyorir també del basket average.