5.1 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Jesús Vázquez nega els seus problemes amb Hisenda

 

Recentment Jesús Vázquez ha sigut notícia, i no precisament pel seu nou programa en Telecinco ‘Me quedo contigo’, sinó pels seus suposats problemes amb Hisenda. Fa dies va eixir la sorprenent notícia que afirmava que el presentador va ser condemnat a pagar 2,8 milions d’euros a Hisenda per haver defraudat, entre 2006 i 2007, quatre milions d’euros. El presentador, durant anys, va estar utilitzant una empresa fictícia per a facturar els seus ingressos i pagar, d’eixa manera, menys impostos.

 

Negació absoluta sobre els problemes amb Hisenda

Jesús Vázquez ha negat rotundament eixe suposat deute a través d’una publicació en el seu compte d’Instagram. El presentador gallec ha desmentit tindre problemes amb l’Agència Tributària i ha iniciat el seu argument dient: «Vullc aclarir-vos que és fals que dega res a Hisenda».

 

Ningú ha parlat amb el presentador per a conéixer la situació

«Amb caràcter retroactiu, Hisenda ha canviat el criteri amb el que la major part de presentadors i col·laboradors de TV, actors i artistes tributàvem. Fins a eixe moment, per consell dels nostres assessors, confiàvem que era la forma acceptada i correcta de tributar», ha declarat Jesús Vázquez, de manera clara i concisa i donant explicacions sobre l’assumpte.

 

Per a donar per resolt el tema, Jesús Vázquez ha reiterat que: «En qualsevol cas, repetisc que la quantitat en discussió està abonada i desemborsada fa 3 anys i no tinc cap deute amb Hisenda», deixant clar d’esta manera que ningú li ha tocat per a contrastar la notícia: «¡Per cert! Ningú ha parlat amb mi per a conéixer la meua versió».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Porque valoro más que nada vuestro cariñoquiero aclararos que es falso que deba nada a Hacienda. Con carácter retroactivo, Hacienda cambió el criterio con el que la mayor parte de presentadores y colaboradores de TV, actores y artistas tributaba. Hasta entonces, por consejo de nuestros asesores, confiábamos en que era la forma aceptada y correcta de tributar. El criterio de Hacienda se puede discutir en los tribunales, previo pago de la cantidad en discusión. Dicho pago se hizo en 2016, hace 3 años. De momento, la resolución de la Audiencia Nacional no es firme y será recurrida ante el Tribunal Supremo. Cuando este tribunal decida, como es lógico, aceptaré su resolución. En cualquier caso, repito que la cantidad en discusión está abonada y desembolsada desde hace 3 años y no tengo ninguna deuda con Hacienda. Por cierto! Nadie ha hablado conmigo para conocer mi versión

Una publicación compartida de Jesús Vázquez (@jvazquezoficial) el

 

 

Mal moment per a Jesús Vázquez

L’actual presentador de ‘Me quedo contigo’, no està passant per un bon moment, ja que a part dels seus suposats problemes amb Hisenda, no acaba de trobar el programa adequat que el retorne al més alt del panorama televisiu. Este últim programa ha sigut molt criticat i la seua audiència no ha superat les expectatives.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València suma quasi 15.000 veïns en un any i arriba a 840.792 residents

València ha guanyat 14.844 habitants en 2025 i ha aconseguit 840.792, segons l'INE. La ciutat es manté com la tercera més poblada i registra un augment del 1,8%.

Turisme i cultura impulsen els preparatius del primer eclipsi solar total en un segle

Les reserves per al 12 d'agost ja es noten en les zones de millor visibilitat i es multipliquen les iniciatives culturals i educatives. L'observació exigirà ubicacions amb horitzó buidat i protecció ocular adequada.

Detingut a Elx un pròfug reclamat per França per delictes sexuals contra menors

La Policia Nacional ha arrestat a Elx a un home de 37 anys buscat per França per delictes sexuals contra menors. Va ser localitzat en acudir a una comissaria per a tràmits i ha passat a l'Audiència Nacional.

Cel nuvolós i pluges a Castelló; màximes sense canvis este diumenge en la Comunitat Valenciana

Domingo amb nuvolositat i pluges a Castelló i altres trams del litoral, sense canvis en les màximes. El dilluns podran donar-se precipitacions fortes en el nord de Castelló i nevades en cotes altes.

Ensalada femenina i carn masculina: un estudi a Espanya i l’Equador confirma estereotips

Un estudi de la UPV a Espanya i l'Equador conclou que ensalades i fruites s'associen al femení i la carn al masculí. Els resultats apunten a estereotips que operen de manera inconscient i tenen implicacions en salut, màrqueting i I+D.

Ruibal i Fornals afermen al Betis a Europa amb un 2-0 al Vila-real

El Betis va firmar un 2-0 d'autoritat davant un Vila-real superat per la pressió i l'eficàcia. Ruibal i Fornals van marcar; Comesaña va ser expulsat en el 76.

Ruibal i Fornals firmen el 2-0 que aferma al Betis a Europa davant un rival directe

El Betis va guanyar 2-0 al Vila-real amb gols d'Aitor Ruibal i Pablo Fornals. S'aferma en llocs europeus i retalla a 9 punts en la baralla per la 'Champions'.

Empat sense gols al descans entre Betis i Vila-real en La Cartoixa

Betis i Vila-real marxen al descans amb 0-0 en La Cartoixa. Domini local i dos ocasions clares, de Mikautadze i Marc Roca, resoltes pels porters.