Jesús Vázquez nega els seus problemes amb Hisenda

 

Recentment Jesús Vázquez ha sigut notícia, i no precisament pel seu nou programa en Telecinco ‘Me quedo contigo’, sinó pels seus suposats problemes amb Hisenda. Fa dies va eixir la sorprenent notícia que afirmava que el presentador va ser condemnat a pagar 2,8 milions d’euros a Hisenda per haver defraudat, entre 2006 i 2007, quatre milions d’euros. El presentador, durant anys, va estar utilitzant una empresa fictícia per a facturar els seus ingressos i pagar, d’eixa manera, menys impostos.

 

Negació absoluta sobre els problemes amb Hisenda

Jesús Vázquez ha negat rotundament eixe suposat deute a través d’una publicació en el seu compte d’Instagram. El presentador gallec ha desmentit tindre problemes amb l’Agència Tributària i ha iniciat el seu argument dient: «Vullc aclarir-vos que és fals que dega res a Hisenda».

 

Ningú ha parlat amb el presentador per a conéixer la situació

«Amb caràcter retroactiu, Hisenda ha canviat el criteri amb el que la major part de presentadors i col·laboradors de TV, actors i artistes tributàvem. Fins a eixe moment, per consell dels nostres assessors, confiàvem que era la forma acceptada i correcta de tributar», ha declarat Jesús Vázquez, de manera clara i concisa i donant explicacions sobre l’assumpte.

 

Per a donar per resolt el tema, Jesús Vázquez ha reiterat que: «En qualsevol cas, repetisc que la quantitat en discussió està abonada i desemborsada fa 3 anys i no tinc cap deute amb Hisenda», deixant clar d’esta manera que ningú li ha tocat per a contrastar la notícia: «¡Per cert! Ningú ha parlat amb mi per a conéixer la meua versió».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Porque valoro más que nada vuestro cariñoquiero aclararos que es falso que deba nada a Hacienda. Con carácter retroactivo, Hacienda cambió el criterio con el que la mayor parte de presentadores y colaboradores de TV, actores y artistas tributaba. Hasta entonces, por consejo de nuestros asesores, confiábamos en que era la forma aceptada y correcta de tributar. El criterio de Hacienda se puede discutir en los tribunales, previo pago de la cantidad en discusión. Dicho pago se hizo en 2016, hace 3 años. De momento, la resolución de la Audiencia Nacional no es firme y será recurrida ante el Tribunal Supremo. Cuando este tribunal decida, como es lógico, aceptaré su resolución. En cualquier caso, repito que la cantidad en discusión está abonada y desembolsada desde hace 3 años y no tengo ninguna deuda con Hacienda. Por cierto! Nadie ha hablado conmigo para conocer mi versión

Una publicación compartida de Jesús Vázquez (@jvazquezoficial) el

 

 

Mal moment per a Jesús Vázquez

L’actual presentador de ‘Me quedo contigo’, no està passant per un bon moment, ja que a part dels seus suposats problemes amb Hisenda, no acaba de trobar el programa adequat que el retorne al més alt del panorama televisiu. Este últim programa ha sigut molt criticat i la seua audiència no ha superat les expectatives.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.