15.8 C
València
Divendres, 5 desembre, 2025

Jesús Vázquez nega els seus problemes amb Hisenda

 

Recentment Jesús Vázquez ha sigut notícia, i no precisament pel seu nou programa en Telecinco ‘Me quedo contigo’, sinó pels seus suposats problemes amb Hisenda. Fa dies va eixir la sorprenent notícia que afirmava que el presentador va ser condemnat a pagar 2,8 milions d’euros a Hisenda per haver defraudat, entre 2006 i 2007, quatre milions d’euros. El presentador, durant anys, va estar utilitzant una empresa fictícia per a facturar els seus ingressos i pagar, d’eixa manera, menys impostos.

 

Negació absoluta sobre els problemes amb Hisenda

Jesús Vázquez ha negat rotundament eixe suposat deute a través d’una publicació en el seu compte d’Instagram. El presentador gallec ha desmentit tindre problemes amb l’Agència Tributària i ha iniciat el seu argument dient: «Vullc aclarir-vos que és fals que dega res a Hisenda».

 

Ningú ha parlat amb el presentador per a conéixer la situació

«Amb caràcter retroactiu, Hisenda ha canviat el criteri amb el que la major part de presentadors i col·laboradors de TV, actors i artistes tributàvem. Fins a eixe moment, per consell dels nostres assessors, confiàvem que era la forma acceptada i correcta de tributar», ha declarat Jesús Vázquez, de manera clara i concisa i donant explicacions sobre l’assumpte.

 

Per a donar per resolt el tema, Jesús Vázquez ha reiterat que: «En qualsevol cas, repetisc que la quantitat en discussió està abonada i desemborsada fa 3 anys i no tinc cap deute amb Hisenda», deixant clar d’esta manera que ningú li ha tocat per a contrastar la notícia: «¡Per cert! Ningú ha parlat amb mi per a conéixer la meua versió».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Porque valoro más que nada vuestro cariñoquiero aclararos que es falso que deba nada a Hacienda. Con carácter retroactivo, Hacienda cambió el criterio con el que la mayor parte de presentadores y colaboradores de TV, actores y artistas tributaba. Hasta entonces, por consejo de nuestros asesores, confiábamos en que era la forma aceptada y correcta de tributar. El criterio de Hacienda se puede discutir en los tribunales, previo pago de la cantidad en discusión. Dicho pago se hizo en 2016, hace 3 años. De momento, la resolución de la Audiencia Nacional no es firme y será recurrida ante el Tribunal Supremo. Cuando este tribunal decida, como es lógico, aceptaré su resolución. En cualquier caso, repito que la cantidad en discusión está abonada y desembolsada desde hace 3 años y no tengo ninguna deuda con Hacienda. Por cierto! Nadie ha hablado conmigo para conocer mi versión

Una publicación compartida de Jesús Vázquez (@jvazquezoficial) el

 

 

Mal moment per a Jesús Vázquez

L’actual presentador de ‘Me quedo contigo’, no està passant per un bon moment, ja que a part dels seus suposats problemes amb Hisenda, no acaba de trobar el programa adequat que el retorne al més alt del panorama televisiu. Este últim programa ha sigut molt criticat i la seua audiència no ha superat les expectatives.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Bernabé reivindica la Constitució com un contracte que exigix responsabilitat i lleialtat

En l'acte pel Dia de la Constitució a València, Pilar Bernabé ha defés la Carta Magna com un contracte que exigix responsabilitat i lleialtat i ha apel·lat a cuidar la democràcia cada dia.

Pilar Bernabé admet fallades del PSOE en atendre les denunciants de Paco Salazar

La secretària d'Igualtat del PSOE reconeix que el partit no va estar a l'altura amb les dones que van denunciar a Paco Salazar i anuncia una revisió del protocol.

Bernabé titlla d’intolerable que Mazón seguisca com a diputat després dels seus missatges amb Pradas en la DANA

La delegada del Govern critica que el expresident mantinga l'escó i l'aforament després de divulgar-se els xats del dia de la DANA amb Salomé Pradas. Assenyala al PP per protegir-lo.

Els Arts estrena Luisa Miller de Verdi amb el debut operístic de sir Mark Elder

El Palau de les Arts presenta el 10 de desembre Luisa Miller de Verdi, amb el debut operístic de sir Mark Elder i direcció escènica de Valentina Carrasco. La producció forma part del 20 aniversari del coliseu valencià.

El sector hoteler de la Comunitat Valenciana preveu una ocupació del 77% en el pont

La Comunitat Valenciana anticipa una ocupació mitjana del 77% en el pont de la Constitució i la Immaculada. València frega el 'ple tècnic' per la Marató i l'interior registra bones xifres.

Jorge Suárez entrega a la jutgessa notes manuscrites seues i de Pradas del Cecopi

El subdirector d'Emergències ha aportat a la instrucció els seus apunts i les notes manuscrites de Salomé Pradas de la reunió del Cecopi del 29 d'octubre. Els documents reflectixen recomanacions considerades per a l'És-Alert que no van arribar a l'avís final.

La Diputació de València presenta ‘La teua fas gran el nostre Nadal’ per a la seua campanya de Nadal

La corporació ha presentat la campanya nadalenca amb el lema 'El teu fas gran el nostre Nadal'. La programació inclourà la 'Vila del Nadal', concerts, tallers, circ i una exposició de pesebres.

Paiporta ha condecorat a la ciutadania i a 900 agents per la seua ajuda en la DANA

Paiporta ha condecorat a la ciutadania i a més de 900 agents per la seua labor durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. La cerimònia ha reunit un miler de persones i ha posat en valor la coordinació entre administracions i cossos de seguretat.