La ruïna de Teresa Rabal, la cantant del ‘Veo veo’

Teresa Rabal és la cantant que més discos infantils ha venut en Espanya  | Cedida

 

Pocs artistes conseguixen que la seua fama perdure. És fàcil que després de tastar l’èxit, tornen a la vida que portaven o, fins i tot, caiguen en la ruïna. La cantant Teresa Rabal, estrela infantil de moltes generacions, no passa per un bon moment i assegura haver perdut gran part del que tenia. Ha explicat en una entrevista en la ràdio que ha hagut de vendre’s la casa per a pagar deutes que havia acumulat durant la crisi i ha tornat a viure en ca sa mare.

 

«¿Qui no ha tingut deutes? Jo en tenia perquè en els moments de crisi treballàvem amb institucions, i es van fer bola», explica la cantant. «Té una casa enorme i està molt major. Al cap i a la fi, sempre ha estat ahí, per tant, n’estic encantada», afig Rabal sobre la idea de conviure amb sa mare.

 

L’econòmic no és l’únic ni el més important dels problemes que ha hagut d’afrontar la cantant en els últims anys. En fa un parell, va superar un càncer de mama, poc després que morira el seu home. 

 

La cantant que ha venut més discos infantils en Espanya

Filla dels actors Paco Rabal i Asunción Balaguer, Teresa s’embarcava de jove en la carrera d’actriu, tot i que el triomf li arribaria com a cantant en els 80. Es va convertir en tot un referent en l’entreteniment infantil amb cançons com ‘Veo veo’. Amb 24 discos a l’esquena, és la cantant que més discos infantils ha venut en Espanya amb un total de 7 milions.

 

I les seues populars cançons per a xiquets li van obrir també les portes de la televisió. Després de protagonitzar durant deu anys la gira ‘El circo de Teresa Rabal’, triomfaria en programes infantils en Telecinco i Antena 3. Una trajectòria d’èxit que acaba en problemes econòmics per a la cantant. 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.

La 61 Fira del Llibre de València obri amb xifres rècord i més activitats en Vivers

La 61 Fira del Llibre de València obri als Jardins de Vivers amb 105 expositors, més de 200 activitats i 1.800 firmes, consolidada com a gran cita cultural valenciana.

Recuperen a Alacant els cossos de tres migrants trobats en la mar

Els cossos d'un home, una dona i un menor han sigut recuperats en avançat estat de descomposició en aigües de la província d'Alacant, en diferents punts del litoral.

Corberán avisa davant l’Atlètic: espera la seua millor versió malgrat la Champions

Carlos Corberán afronta el dol de lliga davant l'Atlètic de Madrid convençut que el rival mostrarà la seua millor versió, malgrat estar entre les semifinals de la Lliga de Campions enfront de l'Arsenal. El tècnic subratlla l'exigència del xoc, la necessitat de punts per a la permanència i la importància de mantindre la màxima mentalitat competitiva.

El Govern destina més de 49 milions a regenerar el litoral valencià abans de 2026

El Ministeri per a la Transició Ecològica executa més de 49 milions d'euros per a regenerar prop de 10 quilòmetres de costa en la Comunitat Valenciana, amb obres a Cullera, Sueca i Sagunt que hauran de concloure abans de juny de 2026.

La Fiscalia recolza que Mazón puga accedir a la causa per la gestió de la dana

La Fiscalia de València demana al jutjat de Catarroja que accepte el recurs de Carlos Mazón i li permeta personar-se en la investigació sobre la gestió de la dana. La jutgessa manté ara com ara la seua condició de testimoni i la lletrada de l'Administració de Justícia rebutja ampliar la seua participació en el procediment.

El Barcelona frega el títol de Lliga mentres mitja taula baralla per la permanència

El Barcelona disposa de la seua primera opció matemàtica per a proclamar-se campió de Lliga mentres fins a deu equips, del Sevilla al València, seguixen atrapats en una ajustada baralla per la permanència.

Koldo García es defén en el Suprem i nega els pagaments mensuals i les mossegades atribuïdes per Aldama

Koldo García nega davant el Suprem haver cobrat 10.000 euros mensuals de Víctor de Aldama, rebutja les mossegades lligades a contractes de màscares i resta importància a la seua relació amb Pedro Sánchez.