La ruïna de Teresa Rabal, la cantant del ‘Veo veo’

Teresa Rabal és la cantant que més discos infantils ha venut en Espanya  | Cedida

 

Pocs artistes conseguixen que la seua fama perdure. És fàcil que després de tastar l’èxit, tornen a la vida que portaven o, fins i tot, caiguen en la ruïna. La cantant Teresa Rabal, estrela infantil de moltes generacions, no passa per un bon moment i assegura haver perdut gran part del que tenia. Ha explicat en una entrevista en la ràdio que ha hagut de vendre’s la casa per a pagar deutes que havia acumulat durant la crisi i ha tornat a viure en ca sa mare.

 

«¿Qui no ha tingut deutes? Jo en tenia perquè en els moments de crisi treballàvem amb institucions, i es van fer bola», explica la cantant. «Té una casa enorme i està molt major. Al cap i a la fi, sempre ha estat ahí, per tant, n’estic encantada», afig Rabal sobre la idea de conviure amb sa mare.

 

L’econòmic no és l’únic ni el més important dels problemes que ha hagut d’afrontar la cantant en els últims anys. En fa un parell, va superar un càncer de mama, poc després que morira el seu home. 

 

La cantant que ha venut més discos infantils en Espanya

Filla dels actors Paco Rabal i Asunción Balaguer, Teresa s’embarcava de jove en la carrera d’actriu, tot i que el triomf li arribaria com a cantant en els 80. Es va convertir en tot un referent en l’entreteniment infantil amb cançons com ‘Veo veo’. Amb 24 discos a l’esquena, és la cantant que més discos infantils ha venut en Espanya amb un total de 7 milions.

 

I les seues populars cançons per a xiquets li van obrir també les portes de la televisió. Després de protagonitzar durant deu anys la gira ‘El circo de Teresa Rabal’, triomfaria en programes infantils en Telecinco i Antena 3. Una trajectòria d’èxit que acaba en problemes econòmics per a la cantant. 

 

 

Últimes notícies

Les persones amb ELA en dependència extrema cobren fins a 9.850 € al mes sense llista d’espera

La Generalitat ha reconegut el grau màxim de dependència a 102 persones amb ELA fins a juliol de 2026, amb prestacions de fins a 9.850 euros mensuals i sense llistes d’espera per al Grado III+ a la Comunitat Valenciana.

El PP retreu al PSPV l’augment de 16.000 milions del deute valencià

La portaveu d'Economia del PP en Les Corts, Mari Carmen Contelles, acusa el PSPV d'haver augmentat en quasi 16.000 milions el deute de la Generalitat durant els governs del Botànic i li nega autoritat per a donar lliçons de gestió econòmica. També reclama una reforma estable del sistema de finançament acordada en el Consell de Política Fiscal i Financera.

La Comunitat Valenciana es manté quarta en matriculacions de turismes al juliol amb el 8,4 %

Les matriculacions de turismes han tingut un repartiment desigual per autonomies al juliol. La Comunitat Valenciana s’ha situat en quarta posició, amb el 8,4 % de les vendes i 8.573 vehicles.

Així demana Marina Mercant extremar la seguretat per vore l’eclipsi en barco

Marina Mercant ha llançat una sèrie de recomanacions perquè les embarcacions que isquen a vore l’eclipsi solar del 12 d’agost des de la mar, especialment davant la costa de la Comunitat Valenciana, ho facen amb la màxima seguretat possible i tornen als ports de manera escalonada.

Com vore des de València l’eclipsi total de sol del 12 d’agost amb total seguretat

L’astrònoma Amelia Ortiz explica com observar l’eclipsi total de sol del 12 d’agost des de València amb ulleres homologades i mètodes de projecció casolans, un fenomen que no es repetirà al segle XXI.

Quasi 900 cançons aspiren a entrar al Benidorm Fest 2027

RTVE ha rebut prop de 900 cançons per a la sisena edició del Benidorm Fest 2027, després d’un procés de 115 dies que ha avançat el calendari per a millorar la planificació. Ara la corporació triarà almenys 16 temes, ampliables fins a 20, i podria convidar artistes de prestigi.

Benetússer rebrà 1,78 milions per a recuperar quatre instal·lacions malmeses per la dana

El ple de l’Ajuntament de Benetússer ha aprovat quatre projectes de reconstrucció en edificis municipals danyats per la dana, finançats amb 1,78 milions d’euros del Ministeri de Política Territorial.

Més de 16.600 llauradors valencians cobraran 13,7 milions per fertilitzants al setembre

El Ministeri d'Agricultura ingressarà la primera setmana de setembre 13,78 milions d'euros a 16.615 agricultors valencians per l'ajuda extraordinària a fertilitzants, dins d'un paquet estatal de quasi 495 milions. Altres 9.362 productors de tot Espanya continuen pendents de tràmits per poder cobrar.
FILMOTECA D'ESTIU