Mastodon
26 C
València
Dissabte, 13 setembre, 2025

La ruïna de Teresa Rabal, la cantant del ‘Veo veo’

Teresa Rabal és la cantant que més discos infantils ha venut en Espanya  | Cedida

 

Pocs artistes conseguixen que la seua fama perdure. És fàcil que després de tastar l’èxit, tornen a la vida que portaven o, fins i tot, caiguen en la ruïna. La cantant Teresa Rabal, estrela infantil de moltes generacions, no passa per un bon moment i assegura haver perdut gran part del que tenia. Ha explicat en una entrevista en la ràdio que ha hagut de vendre’s la casa per a pagar deutes que havia acumulat durant la crisi i ha tornat a viure en ca sa mare.

 

«¿Qui no ha tingut deutes? Jo en tenia perquè en els moments de crisi treballàvem amb institucions, i es van fer bola», explica la cantant. «Té una casa enorme i està molt major. Al cap i a la fi, sempre ha estat ahí, per tant, n’estic encantada», afig Rabal sobre la idea de conviure amb sa mare.

 

L’econòmic no és l’únic ni el més important dels problemes que ha hagut d’afrontar la cantant en els últims anys. En fa un parell, va superar un càncer de mama, poc després que morira el seu home. 

 

La cantant que ha venut més discos infantils en Espanya

Filla dels actors Paco Rabal i Asunción Balaguer, Teresa s’embarcava de jove en la carrera d’actriu, tot i que el triomf li arribaria com a cantant en els 80. Es va convertir en tot un referent en l’entreteniment infantil amb cançons com ‘Veo veo’. Amb 24 discos a l’esquena, és la cantant que més discos infantils ha venut en Espanya amb un total de 7 milions.

 

I les seues populars cançons per a xiquets li van obrir també les portes de la televisió. Després de protagonitzar durant deu anys la gira ‘El circo de Teresa Rabal’, triomfaria en programes infantils en Telecinco i Antena 3. Una trajectòria d’èxit que acaba en problemes econòmics per a la cantant. 

 

 

Últimes notícies

Dos ferits per cremades en cremar un matalàs en una vivenda de Mislata

Dos hòmens de 61 i 75 anys van resultar ferits per cremades a Mislata en declarar-se un foc en un matalàs. Van ser atesos per SVB i SAMU i traslladats a València.

Una dona de 70 anys, ferida en ser atropellada per un patinet a Torrent

La víctima va patir un traumatisme cranioencefàlic després de ser atropellada al carrer Jutge Ángel Querol. Va ser atesa pel SAMU i traslladada a l'Hospital General de València.

Antony s’estrena en el Betis davant un Llevant sense punts

Llevant arriba amb tres derrotes i la necessitat de puntuar; Betis busca el seu primer triomf a domicili amb el retorn d'Antony i diversos dubtes en l'onze.

Barcelona-València: baixa de Lamine Yamal i estrena en l’Estadi Johan Cruyff

El Barça tanca la quarta jornada davant el València sense Lamine Yamal i en un escenari inèdit: l'Estadi Johan Cruyff, amb aforament reduït i horari de 21.00 CET.

Les cendres de Camilo Sesto ja reposen en el seu mausoleu d’Alcoi

Les cendres de Camilo Sesto han sigut traslladades en un acte íntim al seu mausoleu d'Alcoi, al costat de les restes dels seus pares. L'homenatge es completa amb una estàtua en el futur museu dedicat a l'artista.

Mor un motorista a València després d’invadir el sentit contrari i ser atropellat per una furgoneta

Un motorista de 51 anys va morir en la zona de Serradora després de creuar al carril oposat i ser envestit per una furgoneta. El SAMU va intentar reanimar-lo sense èxit.

Flic confirma la baixa de Lamine Yamal i critica la gestió de De la Font

Hansi Flic va confirmar que Lamine Yamal no estarà davant el València i és dubte per al Newcastle per molèsties en el pubis. El tècnic va qüestionar la gestió de la selecció.

Calero avisa abans del Llevant-Betis: cal donar la millor versió o t’esclafen

El tècnic del Llevant reclama competitivitat màxima davant un Betis a l'alça per a tallar tres derrotes seguides. Confia a canviar l'ànim amb una victòria.