Montse Suárez, l’advocada de ‘Sálvame’, opina contra Rocío Flores: No hauria d’estar en un plató

La lletrada, Montse Suárez, s’ha convertit en un dels rostres més populars de Telecinco arran de la seua participació en alguns programes de ‘Sálvame’ i ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva‘. L’advocada, especialitzada en assumptes de família, ha aportat el punt de vista legal a l’esquinçador relat que la filla de Rocio Jurado va compartir davant milions d’espectadors després de més de vint anys de silenci. Ara, Montse Suárez ha concedit una entrevista a la revista ‘Diez Minutos’ que no deixa indiferent a ningú, en ella ha parlat sense embuts sobre la família Flores-Moreno, mostrant-se poc crítica amb alguns dels seus membres més rellevants.

Assenyala que Rocío Flores hauria de recórrer a teràpia psicològica

L’advocada assegura al llarg de l’entrevista que pot entendre a Rocío Carrasco quan esta assenyala que no està preparada per a trobar-se de nou a la seua filla Rocío Flores, perquè “veu en ella al monstre” arran del trauma que li va ocasionar el suposat maltractament físic i psicològic al qual Antonio David Flores l’hauria sotmés. A més, considera que la jove tampoc està llesta per a reunir-se amb la seua mare, i que abans que l’acostament es produïsca, hauria de recórrer a teràpia psicològica. “No està preparada per a carregar-se les seues referències, que són el seu pare i Olga Moreno”, sentència Montse Suárez.

A més, la lletrada es mostra crítica amb la presència de Rocío Flores en televisió, i considera que no hauria de tenir un altaveu en espais tan potents com pot ser ‘El programa de Ana Rosa‘. “Jo el que no hagués permés és que la filla, Rocío Flores, estigués en un plató, tampoc que quan Olga Moreno guanya ‘Supervivientes’ permeten que els dos fills de Rocío Carrasco diguen que és la millor mare”, reflexiona Montse Suárez en la seua entrevista amb la revista ‘Diez Minutos’. Però l’advocada va molt més enllà, i s’atreveix fins i tot a jugar amb la possibilitat que Antonio David i la seua dona se separen.

Suárez pensa que Antonio David Flores y Olga Moreno acabaran separant-se

Montse Suárez creu que el relat de Rocío Carrasco en contra del malagueny podria haver afectat el seu actual matrimoni, i no descarta que en el futur es produïsca una separació. “M’hauria agradat veure la cara d’Olga quan ha tingut coneixement dels fets que va exposar Rocío Carrasco en la docuserie, i sobretot veure si es divorcia o no d’Antonio David”, apunta en l’entrevista.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant demana a les administracions reforçar la seua aposta per la cultura en la Comunitat Valenciana

Diana Morant reivindica el potencial del sector cultural valencià i reclama a totes les administracions que reforcen el seu suport amb més esdeveniments i polítiques estables.

Interceptat a Moixent un conductor drogat després de recórrer 27 quilòmetres en sentit contrari per la A-35 i l’A-33

La Guàrdia Civil de Trànsit investiga a un home de 64 anys que va conduir de nit, sota els efectes de les drogues, 27 quilòmetres en sentit contrari per les autovies A-35 i A-33 fins a ser detingut a Moixent.

Un home de 50 anys resulta ferit per arma blanca en ple carrer a Picassent

Un home de 50 anys va ser apunyalat en el tòrax al carrer Sant Rosa de Picassent i traslladat per una ambulància SAMU a l'Hospital General de València.

Greu una xiqueta de 13 anys atropellada de matinada en l’A-31 a Alacant

Una xiqueta de 13 anys ha resultat ferida greu després de ser atropellada de matinada en l'A-31, a l'altura del polígon Babel d'Alacant, i ha sigut evacuada a l'Hospital General Doctor Balmis.

Núvols, pols en suspensió i caiguda de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte amb augment de la nuvolositat, pols en suspensió i possible pluja feble amb fang, abans d'un diumenge de cels coberts i pluges generalitzades.

Desmantellada a Dénia una plantació de marihuana dirigida per un fugitiu reclamat per Lituània

La Policia Nacional ha desmantellat a Dénia una plantació de marihuana en una vivenda aïllada i ha detingut a dos hòmens, un d'ells reclamat per Lituània amb una orde europea de detenció i lliurament.

Set detinguts a Nules per explotar a 80 migrants en condicions de semiesclavitud

La Guàrdia Civil deté a Nules a set persones per integrar una xarxa de tràfic laboral que explotava a 80 migrants en el camp en condicions de semiesclavitud.

Un llibre denuncia la guerra bruta judicial contra Mónica Oltra com una Inquisició moderna

Un treball acadèmic convertit en llibre sosté que el procés judicial contra Mónica Oltra és un cas acreditat de lawfare i una forma d'Inquisició moderna que danya la qualitat democràtica.