Mor l’actriu Mary Mara ofegada en un riu de Nova York

L’actriu Mary Mara, coneguda pels seus papers en sèries com a ‘Urgencias’, ‘Ley y orden’ o la més recent ‘Ray Donovan’, ha mort als 61 anys. Tal com recullen mitjans nord-americans com EW, el diumenge al matí la policia de Nova York responia a un possible ofegament a la ciutat de Cape Vincent.

Els agents que es van desplaçar al lloc, així com els serveis d’ambulància i els bombers de la localitat, van trobar el cos d’una dona en el riu St. Lawrence, que posteriorment ha sigut identificada com Mara.
Quan van arribar els serveis d’urgència es van trobar el cadàver d’una dona, que va ser identificat com Mary Mara, en la zona de Cape Vincent (Nova York).

Encara que la investigació continua desenvolupant-se, la policia ha revelat que les primeres evidències suggereixen que l’actriu va poder ofegar-se mentre nadava. Un portaveu de la família ha revelat que Mara s’estava quedant a la casa d’estiu de la seua germana, Martha Mara, quan va ocórrer la tragèdia.

«La investigació preliminar suggereix que la víctima es va ofegar mentre nadava«, va comunicar la Policia de Nova York, que va voler destacar que no hi havia proves d’haver-se comés algun delicte o de mort violenta.

«Mary era una de les millors actrius que he conegut«, ha afirmat la seua manager, Craig Dorfman, en declaracions a EW: «Encara recorde veure-la sobre l’escenari en 1992 en Mad Forest en off Broadway. Era elèctrica, divertida i una persona única. La trobarem a faltar«.

Mary Mara: les seues sèries més famoses

Al llarg de la seua carrera Mary Mara, que va nàixer el 21 de setembre de 1960, va participar en nombroses sèries d’èxit com a ‘Mentes Criminales’, ‘Perdidos’, ‘Ley y Orden’, ‘El ala oeste de la Casa Blanca’, ‘Ray Donovan’, ‘Urgencias’, ‘Dexter’, ‘NYPD Blue’, ‘Shameless’, ‘Ally McBeal’, ‘Siete en el Paraíso’ o ‘Bones’.

Últimes notícies

Milers de transportistes omplin València en honor a Sant Cristòfol

Uns mil transportistes amb tres-centes capçaleres tractors han recorregut València en la tradicional cabalgata de Sant Cristòfol, amb presència d’autoritats i de la Fallera Major.

Iniciativa-Compromís planta cara a qui criminalitza les baixes mèdiques i reivindica treball digne

Iniciativa-Compromís ha reivindicat el treball digne, la sanitat pública i els drets laborals davant de les paraules d’Alberto Núñez Feijóo sobre les baixes mèdiques, que qualifica de molt perilloses, i ha definit la seua estratègia política fins a les eleccions de 2027.

València guanyarà més de 700.000 m² de zones verdes amb els nous plans urbanístics

València preveu sumar més de 700.000 metres quadrats de zones verdes gràcies a nous plans urbanístics i a la reactivació de diversos PAI, que també impulsaran quasi 13.000 vivendes, 3.000 d’elles de protecció pública.

València guanyarà més de 700.000 m² de zones verdes amb els nous plans urbanístics

València preveu incorporar més de 700.000 metres quadrats de zones verdes amb nous plans urbanístics com el Delta Verd, el Parc Central o el PAI del Grau, alhora que impulsa quasi 13.000 vivendes, 3.000 de protecció pública.

Les exposicions de Miquel Navarro i ‘El Roto’ sacsegen la mirada a la Llotja del Peix d’Alacant

La Llotja del Peix d’Alacant acull fins al mes de novembre les exposicions ‘La ciudad de las torres’, de Miquel Navarro, i ‘Museo Imaginario’, d’Andrés Rábago ‘El Roto’, que conviden a una experiència profunda i reflexiva.

Les exposicions de Miquel Navarro i ‘El Roto’ convertixen la Llotja del Peix d’Alacant en un espai de reflexió

La Llotja del Peix d’Alacant acull fins novembre dues exposicions de Miquel Navarro i Andrés Rábago ‘El Roto’ que conviden a una experiència artística profunda i reflexiva.

Pacients d’Elx podran fer la hemodiàlisi des de casa amb suport de l’hospital

L’Hospital General Universitari d’Elx ha posat en marxa un programa de hemodiàlisi domiciliària per a pacients amb malaltia renal crònica, amb formació prèvia i seguiment del servici de Nefrologia.

Campanya d’inspeccions de ulleres per a vore l’eclipsi en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha iniciat una campanya d’inspeccions d’ulleres d’observació solar, físiques i en línia, davant l’eclipsi total del 12 d’agost, que tindrà millors vistes al nord de la Comunitat Valenciana.