Mor l’actriu Mary Mara ofegada en un riu de Nova York

L’actriu Mary Mara, coneguda pels seus papers en sèries com a ‘Urgencias’, ‘Ley y orden’ o la més recent ‘Ray Donovan’, ha mort als 61 anys. Tal com recullen mitjans nord-americans com EW, el diumenge al matí la policia de Nova York responia a un possible ofegament a la ciutat de Cape Vincent.

Els agents que es van desplaçar al lloc, així com els serveis d’ambulància i els bombers de la localitat, van trobar el cos d’una dona en el riu St. Lawrence, que posteriorment ha sigut identificada com Mara.
Quan van arribar els serveis d’urgència es van trobar el cadàver d’una dona, que va ser identificat com Mary Mara, en la zona de Cape Vincent (Nova York).

Encara que la investigació continua desenvolupant-se, la policia ha revelat que les primeres evidències suggereixen que l’actriu va poder ofegar-se mentre nadava. Un portaveu de la família ha revelat que Mara s’estava quedant a la casa d’estiu de la seua germana, Martha Mara, quan va ocórrer la tragèdia.

La investigació preliminar suggereix que la víctima es va ofegar mentre nadava“, va comunicar la Policia de Nova York, que va voler destacar que no hi havia proves d’haver-se comés algun delicte o de mort violenta.

Mary era una de les millors actrius que he conegut“, ha afirmat la seua manager, Craig Dorfman, en declaracions a EW: “Encara recorde veure-la sobre l’escenari en 1992 en Mad Forest en off Broadway. Era elèctrica, divertida i una persona única. La trobarem a faltar“.

Mary Mara: les seues sèries més famoses

Al llarg de la seua carrera Mary Mara, que va nàixer el 21 de setembre de 1960, va participar en nombroses sèries d’èxit com a ‘Mentes Criminales’, ‘Perdidos’, ‘Ley y Orden’, ‘El ala oeste de la Casa Blanca’, ‘Ray Donovan’, ‘Urgencias’, ‘Dexter’, ‘NYPD Blue’, ‘Shameless’, ‘Ally McBeal’, ‘Siete en el Paraíso’ o ‘Bones’.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Hospital General de València tanca dos banys per una forta olor després d’un abocament químic

L'Hospital General de València ha clausurat dos banys d'ús professional després d'un abocament accidental de colorant amb anilina que va generar una forta olor, mentres analitza mostres de les aigües residuals.

Avís groc per ratxes de fins a 80 km/h en la mitat nord de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vents del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i litoral nord de Castelló, amb pluges i notable descens tèrmic.

Les màximes en la Comunitat Valenciana depassen els 30 graus i Xàtiva lidera amb 30,7

Les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana han depassat els 30 graus en diversos municipis, amb Xàtiva al capdavant en aconseguir els 30,7 graus segons Avamet i 29,7 segons Aemet.

Un home atés per inhalació de fum després d’un incendi en una vivenda d’Alcoi

Un incendi originat presumptament en un calefactor en una vivenda d'Alcoi ha provocat una intensa fumera, el desallotjament preventiu de diversos veïns i l'atenció sanitària a un home per inhalació de fum.

Detonen de forma controlada una bomba de la Guerra Civil trobada en un solar de València

Una bomba d'aviació de més de 50 quilos de la Guerra Civil ha sigut trobada en un solar de València i detonada de manera controlada en una zona aïllada del port, després d'un operatiu coordinat entre Policia Nacional i Autoritat Portuària.

Paiporta s’alia amb el Teatre Nacional de Catalunya per a reforçar la seua reconstrucció cultural després de la dana

L'Ajuntament de Paiporta i el Teatre Nacional de Catalunya firmen un acord per a impulsar la reconstrucció cultural del municipi, reforçar les arts escèniques en català i acompanyar la reparació dels seus principals equipaments.

Pérez Llorca ressalta l’avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d’Alacant

La Generalitat subratlla l'avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d'Alacant, una infraestructura clau per a la intermodalitat que preveu entrar en servici a principis de 2029.

Justícia reforça el jutjat que instruïx la causa de la DANA a Catarroja

La Conselleria de Justícia garantix la continuïtat dels recursos humans en el jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA i convertix 200 reforços judicials en places estructurals a partir de juliol.