Mor l’actriu Mary Mara ofegada en un riu de Nova York

L’actriu Mary Mara, coneguda pels seus papers en sèries com a ‘Urgencias’, ‘Ley y orden’ o la més recent ‘Ray Donovan’, ha mort als 61 anys. Tal com recullen mitjans nord-americans com EW, el diumenge al matí la policia de Nova York responia a un possible ofegament a la ciutat de Cape Vincent.

Els agents que es van desplaçar al lloc, així com els serveis d’ambulància i els bombers de la localitat, van trobar el cos d’una dona en el riu St. Lawrence, que posteriorment ha sigut identificada com Mara.
Quan van arribar els serveis d’urgència es van trobar el cadàver d’una dona, que va ser identificat com Mary Mara, en la zona de Cape Vincent (Nova York).

Encara que la investigació continua desenvolupant-se, la policia ha revelat que les primeres evidències suggereixen que l’actriu va poder ofegar-se mentre nadava. Un portaveu de la família ha revelat que Mara s’estava quedant a la casa d’estiu de la seua germana, Martha Mara, quan va ocórrer la tragèdia.

La investigació preliminar suggereix que la víctima es va ofegar mentre nadava“, va comunicar la Policia de Nova York, que va voler destacar que no hi havia proves d’haver-se comés algun delicte o de mort violenta.

Mary era una de les millors actrius que he conegut“, ha afirmat la seua manager, Craig Dorfman, en declaracions a EW: “Encara recorde veure-la sobre l’escenari en 1992 en Mad Forest en off Broadway. Era elèctrica, divertida i una persona única. La trobarem a faltar“.

Mary Mara: les seues sèries més famoses

Al llarg de la seua carrera Mary Mara, que va nàixer el 21 de setembre de 1960, va participar en nombroses sèries d’èxit com a ‘Mentes Criminales’, ‘Perdidos’, ‘Ley y Orden’, ‘El ala oeste de la Casa Blanca’, ‘Ray Donovan’, ‘Urgencias’, ‘Dexter’, ‘NYPD Blue’, ‘Shameless’, ‘Ally McBeal’, ‘Siete en el Paraíso’ o ‘Bones’.

Anuncios

Últimes notícies

Avís groc per tempestes amb graníssol i fort vent en el nord de Castelló

Aemet activa per a la vesprada del dimarts l'avís groc a l'interior i litoral nord de Castelló per tempestes amb graníssol de fins a dos centímetres i ratxes de vent molt forts.

L’atur baixa a l’abril en la Comunitat Valenciana i se situa en 285.750 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana va baixar a l'abril en 2.412 persones, un 0,84% menys que al març, i deixa el nombre total de persones desocupades en 285.750.

Detingut a Bétera per intentar matar a un home amb una destral i ocultar-se en un local abandonat

La Guàrdia Civil ha detingut a Bétera a un home de 42 anys acusat de temptativa d'homicidi després d'agredir amb una destral a un altre home i amagar-se en un edifici abandonat pròxim.

Tempestes en el nord de Castelló i lleuger repunt de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà una jornada d'intervals nuvolosos, ruixats amb tempesta a Castelló i lleugeres variacions de temperatura, amb vent fluix i una cosa més intensa a la vesprada.

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.