8.5 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Mor el pilot Andrea Bergamelli al Circuit Ricardo Tormo

El món del motociclisme es troba de dol després del tràgic succés ocorregut este cap de setmana en el Circuit Ricardo Tormo, on el pilot aficionat Andrea Bergamelli ha perdut la vida. El fatal accident va tindre lloc durant una de les tandes privades internacionals organitzades per Gully Racing, una coneguda entitat dedicada a l’organització d’esdeveniments de motociclisme.

Andrea Bergamelli, d’origen italià, es va veure involucrat en un seriós accident juntament amb altres competidors en la recta principal del circuit. Malgrat els esforços immediats per part de l’equip d’assistència en pista i el seu posterior trasllat al centre mèdic del circuit, lamentablement, no es va poder fer res per a salvar la vida del pilot.

El Circuit Ricardo Tormo ha emés un comunicat expressant el seu profund pesar per l’incident. “És amb gran tristesa que hem d’informar de la defunció d’Andrea Bergamelli, un apassionat del motociclisme i participant en l’esdeveniment de Gully Racing. Ens unim al dolor de la seua família, amics i a tots els que formaven part de l’organització de Gully Racing en aquests moments difícils”, va declarar un portaveu del circuit.

Andrea Bergamelli, nascut en 1988, era un resident de Torre Boldone, prop de Bèrgam, Itàlia. La seua passió pel motociclisme el va portar a participar en nombroses competicions, sent la tanda en el Circuit Ricardo Tormo una de les moltes en les quals va demostrar la seua habilitat i dedicació a l’esport.

Gully Racing, l’organització darrere de l’esdeveniment, s’especialitza en la realització de tandes de proves lliures per a motociclistes de diferents categories. El seu lloc web oferix informació detallada sobre els esdeveniments que organitzen, promovent un ambient segur i competitiu per als entusiastes del motociclisme.

El Circuit Ricardo Tormo amb alts nivells de seguretat

Este tràgic succés ha commogut a la comunitat del motociclisme, recordant a tots els involucrats en l’esport els riscos inherents a la competició. El Circuit Ricardo Tormo i Gully Racing estan compromesos amb la seguretat de tots els seus participants i continuaran treballant per a millorar les mesures de seguretat en futurs esdeveniments.

La pèrdua d’Andrea Bergamelli no sols ha deixat un buit en el cor dels seus éssers estimats, sinó també en la comunitat motociclista, que hui lamenta la partida d’un dels seus membres. El Circuit Ricardo Tormo ha reiterat el seu compromís amb la seguretat i ha estés el seu suport a la família de Bergamelli en estos moments de profund dolor.

Mentre el món del motociclisme reflexiona sobre este tràgic esdeveniment, es reafirma la importància de continuar promovent i millorant les condicions de seguretat en l’esport. La memòria d’Andrea Bergamelli romandrà viva entre aquells que van compartir la seua passió i entusiasme pel motociclisme.

Últimes notícies

Pérez Llorca ha encapçalat un minut de silenci per la tragèdia de Adamuz en l’arrancada de Fitur

El president de la Generalitat ha guardat un minut de silenci per l'accident de Adamuz en l'inici de Fitur i ha firmat condols en l'expositor andalús.

Veïns de les platges de Sagunt denuncien abandó després dels danys de la borrasca Harry

L'Associació Veïnal de Almardà, Corint i Malva-rosa ha denunciat que la borrasca Harry ha deixat al descobert l'abandó institucional i l'erosió del nord de Sagunt. Reclamen defenses permanents, la licitació urgent del projecte de regeneració i un pla real de protecció costanera.

Catorze comunitats en avís per neu, pluja i vent; Galícia, en roig per ones de fins a 9 metres

Catorze comunitats estan en alerta per neu, pluja, vent, allaus i temporal marítim. Galícia activa el nivell roig per mala mar, i Astúries, Cantàbria i Balears passen a taronja.

Els maquinistes convoquen una vaga general ferroviària després dels accidents mortals d’Adamuz i Gelida

Semaf denuncia el deteriorament de la xarxa i exigeix garanties de seguretat després de la mort de tres maquinistes en 48 hores

Un descarrilament a Gelida deixa un mort i desenes de ferits a la línia R4 de Rodalies

El tren ha xocat contra un mur de contenció que s’ha desprès i ha caigut sobre la via

Dimecres amb ruixats febles en la Comunitat Valenciana i màximes en lleuger ascens

Ruixats dispersos que avançaran de l'interior al litoral i nuvolositat en augment a la vesprada. Mínimes sense canvis, ponent fluix a moderat i cota de neu alta.

Activat un dispositiu de busca per a localitzar a una dona desapareguda a Favara

Els bombers de València s'han unit a l'operatiu per a localitzar a una dona desapareguda en una zona rural de Favara. El desplegament inclou drons i unitats forestals.

98-84: la defensa del València Basket sotmet al París i decidix el dol d’anotadors

La muralla taronja es va imposar a un dels atacs més productius del torneig i va tancar el triomf per 98-84. Taylor va sumar 28 punts i Pedro Martínez va firmar un rècord.